וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתאחדות מאמינים בפתרון. בניון וזהבי יגיעו להסכמה?

25.2.2023 / 14:44

אחרי הפגישה בין זהבי לשינו זוארץ, בהתאחדות מצפים שהשחקן ייפגש גם עם המנהל המקצועי במטרה להגיע להסכמות בנוגע לחדר שיאפשרו את חזרתו לסגל הנבחרת לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות היורו

נאום המוטיבציה של אלון חזן לשחקני נבחרת ישראל לפני המשחק מול אלבניה/באדיבות ההתאחדות לכדורגל

ציפייה בהתאחדות לכדורגל לפגישה בתחילת השבוע בין יוסי בניון לערן זהבי במטרה להחזיר את השחקן הוותיק לנבחרת ישראל לקראת פתיחת קמפיין היורו הקרוב.

המנהל המקצועי בניון והמאמן הלאומי אלון חזן רוצים להחזיר את זהבי לסגל, אבל רוצים שזה יהיה ללא תנאים מוקדמים ובטח ללא התחייבות מראש כתנאי בלתי חוזר, שזהבי יזכה לחדר משלו. זהבי אירח בביתו בימים האחרונים את יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ על מנת למצוא את הנוסחה שתחזיר אותו לנבחרת. הפגישה לא הייתה יוצאת לפועל אם בניון וחזן היו מבהירים שהם רוצים נבחרת ללא זהבי.

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
בדרך לפשרה? ערן זהבי/רויטרס

זוארץ משוכנע שזהבי יכול לסייע בקמפיין הקרוב, אך הוא לא היה עושה צעד על דעתו וללא תיאום עם בניון וחזן. בפגישה אמר זוארץ לזהבי שמעבר לתרומה המקצועית לנבחרת, הוא גם לא רוצה שבמשמרת שלו שחקנים יפרשו מהמדים הלאומיים מסיבות שאינן מקצועיות.

שורש המחלוקת בין זהבי לבניון וחזן נותר סביב החדר. זהבי מתעקש לישון לבד וטוען כי זה עניין מקצועי שקשור להכנה שלו למשחקים, בעוד שבניון וחזן רוצים לינה בזוגות. זוארץ לא רוצה במכוון להיכנס ביניהם ולייצר החלטה מצידו כדי לא לפגוע בנבחרת בשום אופן. מבחינת יו"ר ההתאחדות, הצדדים צריכים ויכולים להגיע להסכמה שתהיה לטובת כולם ובראש ובראשונה לטובת הנבחרת.

בהתאחדות מצפים כעת לפגישה בין בניון לזהבי ומשוכנעים שהעניין פתיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully