וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשפורד בסימן שאלה, מנצ'סטר יונייטד תשבור את בצורת התארים?

טן האח מקווה שהחלוץ יהיה כשיר לגמר גביע הליגה (א', 18:30 בספורט1), השדים האדומים יקוו להניף גביע ראשון מאז 2017. מרטינס זוכה למחמאות: "הדיבורים על גובהו היו שטויות"

מנצ'סטר יונייטד מנצחת 1:2 את ברצלונה במסגרת הליגה האירופית ועולה לשמינית הגמר/ספורט1

התואר הראשון לעונת 2022/23 באנגליה יחולק באצטדיון וומבלי מחר (ראשון, 18:30 בספורט1), כאשר מנצ'סטר יונייטד תפגוש את ניוקאסל בגמר גביע הליגה. עבור השדים האדומים תהיה זו הזדמנות לשבור בצורת בת חמש שנים וחצי ללא תואר, מאז הזכייה במגן הקהילה ב-2017, בעוד המגפייז לא הניפו גביע מאז 1969 באינטרסיטי, המפעל שקדם לגביע אופ"א.

השדים האדומים מגיעים במומנטום מצוין, אחרי שהדיחו את ברצלונה מהליגה האירופית עם ניצחון 1:2 באולד טראפורד ו-3:4 בסיכום שני המפגשים. הקבוצה של אריק טן האח נהנית מכושרו המצוין של מרכוס רשפורד, שבגביע הליגה עומד על חמישה שערים ושני בישולים בחמש הופעות, אבל החלוץ הנהדר נמצא בספק לאחר שנפגע בקרסול והוחלף שלשום. אם ייעדר, אנתוני מרסיאל לא יוכל להחליפו כי הוא פצוע בעצמו. אנטוני הברזילאי וג'יידון סאנצ'ו צפויים לפתוח באגפים.

ליסנדרו מרטינס, מנצ'סטר יונייטד חוגג. רויטרס
רושם עונת בכורה מעולה. ליסנדרו מרטינס/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד תחלק לאוהדים שיגיעו לוומבלי צעיפים, כדי שיוכלו ליצור ביציע קיר אדום-לבן שיספק תפאורה נהדרת לקבוצתם. גם בהגנה של יונייטד יש סוג של קיר, ושמו ליסנדרו מרטינס. הבלם הארגנטינאי חווה עונת בכורה נפלאה באנגליה ומשתיק את הקולות שטענו כי הוא נמוך מדי כדי לשחקן בעמדתו בפרמיירליג.

לקראת הגמר מחר זכה מרטינס למחמאות מחברו בחלק האחורי, לוק שואו: "מלכתחילה הייתי יכול לראות את האיכויות שלו להרגיש את התשוקה שהוא מביא, כמה הוא אגרסיבי ואיזו רגל שמאל מדהימה יש לו. הוא מאוד קר רוח עם הכדור ואני חושב שהרבה בכדורגל של ימינו מבוסס על ההיכולת של בלמים לצאת קדימה. ברור שדיברו הרבה על הגובה שלו בהתחלה, לדעתי אלה היו שטויות. הוא קורא את המשחק כל כך טוב, וכשמישהו כל כך חכם אני לא חושב שהגובה שלו משנה. אני אוהב לשחק לצדו, הוא שחקן מדהים ועדיין מאוד צעיר. הוא רק יילך וישתפר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קירן טריפייר חוגג עם שחקני ניוקאסל. Stu Forster, GettyImages
ניוקאסל תחפש תואר ראשון מאז 1969/GettyImages, Stu Forster

ניוקאסל רושמת עונה מצוינת והתברגה בצמרת הפרמיירליג, אם כי מתוך 12 הנקודות האחרונות שהיו בקופה היא צברה רק שלוש ולא ניצחה עדיין בחודש פברואר בשום מסגרת. בהיעדרו של השוער הראשון ניק פופ, ובשל העובדה שמחליפו מרטין דוברבקה חזר מהשאלה לשדים האדומים וערך אצלם שתי הופעות בגביע הליגה העונה, מי שיפתח בין הקורות של השחורים-לבנים הוא השוער השלישי לוריס קאריוס. הקשר ג'ו ווילוק בספק להתמודדות.

המגפייז הפסידו בכל שמונת המשחקים האחרונים שלהם בוומבלי, ולא ניצחו באצטדיון הלאומי מאז גמר הגביע ב-1955. עם זאת, מאז שמאמנם אדי האו אימן לראשונה בגביע הליגה בעונת 2009/10, אף מאמן לא ניצח יותר משחקים ממנו במפעל - 22 בסך הכל, כשפפ גווארדיולה בשוויון איתו. האו עשוי להפוך לאנגלי הראשון שזוכה במפעל מאז סטיב מקלארן ב-2004.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully