וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר שמטה נקודות, לוקאקו התווכח עם בארלה: "תפסיק, בן ז*נה"

הנראזורי סיימו ב-0:0 מאכזב מול סמפדוריה והאקס סטנקוביץ', החלוץ התווכח עם הקשר על המגרש. ורונה התקרבה לחוף מבטחים וסיבכה את סלרניטנה

תקציר: אינטר - מילאן 0:1/ספורט1

המחזור ה-22 בסרייה A הגיע לסיומו הערב (שני) עם 0:0 מאכזב של אינטר מול סמפדוריה, מה שהותיר את נאפולי עם יתרון של 15 נקודות בפסגה.. עוד לפני כן, ורונה המשיכה במסע ההתאוששות שלה וניצחה 0:1 את סלרניטנה בקרב תחתית.

אטאלנטה ניצחה 0:2 בחוץ את לאציו, רק תיקו לרומא
יוצאת לדרך חדשה? מילאן גברה 0:1 על טורינו משער של ז'ירו
זאניולו עבר לגלאטסראיי בעסקה היקרה בתולדות טורקיה, ברומא עקצו

העימות בין לוקאקו לבארלה

סמפדוריה - אינטר 0:0

דווקא אחרי הניצחון בדרבי, חוסר השקט חזר לצד הכחול של העיר מילאנו. הנראזורי היו יכולים לפתוח פער של למעלה ממשחק אחד במקום השני, אך שמטו שתי נקודות יקרות מול קבוצת התחתית של האקס דיאן סטנקוביץ'. מי שבוודאי מרוצה מאיבוד הנקודות היא נאפולי, שכעת מוליכה את הליגה עם יתרון עצום של 15 נקודות.

הרגע המשמעותי במשחק נטול השערים התרחש בדקה ה-38, כאשר ניקולו בארלה ורומלו לוקאקו נקלעו לעימות קולני שנתפס בעדשת המצלמה. הקשר האיטלקי התעצבן אחרי מסירה לא מדויקת (התנהגות שנחשבת לאופיינית אצלו), החלוץ הבלגי התעצבן וקרא לו להפסיק להתנהג כך. בארלה ככל הנראה הגיב, משום שלאחר מכן החלוץ קילל וקרא לו "בן ז*נה".

עוד בוואלה!

חשבתם שבארץ השופטים חלשים? אנגליה סוערת מיום של טעויות VAR "מגוחכות"

לכתבה המלאה
סיריל אנגונג שחקן ורונה חוגג שער. Ciancaphoto Studio, GettyImages
שני משחקים בהרכב, שני שערים. סיריל אנגונג/GettyImages, Ciancaphoto Studio

ורונה - סלרניטנה 0:1

לפני פגרת המונדיאל היו למארחת רק חמש נקודות ב-15 משחקים, אבל בשבעת המחזורים ב-2023 היא הוסיפה עוד 12 וכעת נמצאת מרחק שתי נקודות בלבד מספציה וארבע מסלרניטנה שהסתבכה כעת עוד יותר. הגיבור של ורונה היה שוב הבלגי סיריל אנגונג, שבשבוע שעבר פתח לראשונה וכבש ב-1:1 מול לאציו, והפעם כבר היה חתום על שלוש נקודות. שתי דקות אחרי שנפסל לו שער, אנגונג המשיך פנימה מהאוויר את ההרמה של הקפטן דרקו לאזוביץ' שבישל לו גם בשבוע שעבר, והגול הזה בדקה ה-31 הספיק כדי להכריע את קרב התחתית. פנדל שנשרק לזכות ורונה בוטל בסיוע ה-VAR בדקה ה-67 ולואיג'י ספה, שחזר אל בין הקורות במקום גיירמו אוצ'ואה, מנע ספיגה נוספת. קשישטוף פיונטק המחליף פספס הזדמנות להשוות שלוש דקות לסיום.

תוצאות המחזור ה-22 בסרייה A:

מילאן - טורינו 0:1
אמפולי - ספציה 2:2
לצ'ה - רומא 1:1
לאציו - אטאלנטה 2:0
אודינזה - ססואולו 2:2
בולוניה - מונצה 1:0
יובנטוס - פיורנטינה 0:1
נאפולי - קרמונזה 0:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully