וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאניולו עבר לגלאטסראיי בעסקה היקרה בתולדות טורקיה, ברומא עקצו

הסאגה של האיטלקי תמה עם חתימה באיסטנבול, המנהל המקצועי של רומא: "אם ההצעות היחידות הן מטורקיה ומבורנמות', לא רק אני הבעיה"

תקציר ניצחונה של נאפולי 1:2 על רומא/ספורט1

סאגת ניקולו זאניולו הגיעה לסיומה הערב (רביעי), כאשר רומא הודיעה על מכירתו של לגלאסטראיי. בגיל 23, מי שהוגדר כ"דבר הגדול הבא" בכדורגל האיטלקי בוודאי לא ציפה למצוא את עצמו בטורקיה, גם אם מדובר בהעברה הגדולה בתולדות הליגה.

מוליכת הליגה הטורקית עבור זאניולו 16.5 מיליון יורו, כאשר בהמשך היא עשויה להוסיף 13.5 מיליון כחלק מבונוסים. השחקן חתם עד 2027 עם שכר של 3.5 מיליון יורו לעונה, כאשר בחוזהו נכלל סעיף שחרור בסך 35 מיליון יורו.

המנהל המקצועי של רומא, טיאגו פינטו, עקץ את השחקן שהסתכסך עם המועדון ואמר: "אם אני חושב שמגיע לי להרוויח סכום גבוה יותר, וההצעות היחידות שאני מקבל הן מבורנמות' מגלאטסראיי, כנראה שלא רק פינטו עושה עבודה לא טובה, משהו לא בסדר".

כזכור, זאניולו לא הסכים להאריך את חוזהו ברומא וקיווה להתקדם, אך ההצעה הקונקרטית היחידה שהגיעה לקראת סיום חלון ההעברות הייתה מבורנמות' מתחתית הפרמיירליג. רומא אמנם הסכימה ל-30 מיליון יורו שהציעו האנגלים, אך זאניולו סירב, וכשהתחרט זה היה כבר מאוחר מדי כי הדובדבנים החתימו שחקנים אחרים.

בטורקיה חלון ההעברות עדיין לא נסגר כמו בשאר אירופה, גלאטסראיי ניצלה זאת כדי להיכנס לתמונה ובכך נסללה דרכו של האיטלקי לאיסטנבול. לפי הדיווחים, כחלק מהעסקה רומא תקיים משחק ידידות מול גלאסטראיי כאשר כל ההכנסות ייתרמו לטיפול בנזקי רעידת האדמה שהתרחשה בטורקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully