וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבתם שבארץ השופטים חלשים? אנגליה סוערת מיום של טעויות VAR "מגוחכות"

במשחק של ארסנל שופט המסך שכח לסמן קו נבדל, צ'לסי נדהמה מהפנדל שלא קיבלה, שחקן וולבס הורחק בהחלטה תמוהה, בברייטון סימנו קו שגוי

תקציר ה-1:1 של ארסנל מול ברנטפורד/ספורט1

חובבי הכדרגל בישראל נוהגים להתלונן על השיפוט החלש בליגת העל, אבל האמת היא שמדובר במכה עולמית, ואתמול (שבת) גם הליגה האנגלית הבכירה סבלה מיום רע מאוד של שופטי המסך עם כמה החלטות שנויות במחלוקת.

הטעות הגדולה והחמורה ביותר הגיעה במשחק של ארסנל, שרשמה אתמול (שבת) איבוד נקודות שני ברציפות לאחר 1:1 מול ברנטפורד, וברביעי (21:30, ספורט1) היא תארח את מנצ'סטר סיטי שתוכל לעקוף אותה בטבלה, במידה והאלופה תנצח היום את אסטון וילה (18:30, ספורט1). לתותחנים זאת הייתה הפעם הראשונה העונה שם איבדו נקודות בשני משחקים עוקבים במסגרת הפרמיירליג, זאת לאחר ההפסד 1:0 לאברטון במחזור הקודם.

מנור סולומון: "אלה רגעים שחולמים עליהם מילדות, הרגשה מדהימה"
פיניקס ללא ביטוח: ניתוח המהלכים הבולטים בטרייד דדליין
ממאטה הודח מהרכב אשדוד משום שאיחר להסעה, הוא וקמהאני ייקנסו

שחקן ברנטפורד בנבדל לפני שער השוויון מול ארסנל, שופט ה-VAR שכח למתוח על המסך את הקו שבודק אם היה אופסייד. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
פה השחקן לא היה מעורב במהלך/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה
שחקן ברנטפורד בנבדל לפני שער השוויון מול ארסנל, שופט ה-VAR שכח למתוח על המסך את הקו שבודק אם היה אופסייד. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
ואת זה שופט המסך לא בדק/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

מתברר כי שופט ה-VAR לי מייסון שכח למתוח את קו הנבדל בשוויון השנוי במחלקת של ברנטפורד, בטעות שעלתה לארסנל בשתי נקודות יקרות על רקע מאבק האליפות הצמוד והקשה. ארטטה העצבני חשב שהשער היה צריך להיפסל בגלל תקרית מוקדמת יותר במהלך, כאשר איתן פינוק היה לפני גבריאל כשהבעיטה החופשית המכריעה הוגבהה לרחבה, אך לאחר עיכוב ממושך נקבע שהוא לא הפריע למהלך. לשופט המסך מייסון לקח הרבה זמן להחליט שפינוק לא היה מעורב במהלך, אבל אז פספס את התקרית המרכזית ובדק אותה מבלי לשרטט את קווי ה-VAR המכריעים. אילו היה עושה זאת, נורגורד היה נפסל בגלל אופסייד והשער של טוני בדקה ה-74 נפסל.

לאנדרו טרוסאר שחקן ארסנל חוגג שער. רויטרס
שמחה מאופקת בסיום. טרוסאר/רויטרס

מיקל ארטטה על השוויון של אייבן טוני: "אני חושב שהיה נבדל שלא נבדק בצורה מספיק טובה בשער של טוני. זה מתסכל, אבל נחכה להסברים של צוות השיפוט בהמשך. על מנת לנצח צריך להצליח בדברים הקטנים, ניצחון אחר ניצחון. זה היה משחק קשה, ידענו שזה יהיה לא פשוט. מגיע קרדיט לברנטפורד על הצורה בה הם עמדו על המגרש. מנצ'סטר סיטי? זה יהיה משחק עצום, אנחנו מודעים לכך. נתכונן לזה ונצפה למשחק כדורגל יפה".

סוצ'ק הציל עם היד, צ'לסי לא קיבלה פנדל

ה-VAR מסמן קו מהשחקן הלא נכון במשחק של ברייטון

ההרחקה המופרכת של שחקן וולבס

אגב, זו לא הייתה הטעות היחידה. לברייטון נפסל שער של אסטופיאנס, מאחר ששופטי ה-VAR סימנו את הקו מהשחקן הלא נכון. צ'לסי לא קיבלה פנדל מול ווסטהאם, אחרי נגיעת יד ברורה של תומאס סוצ'ק ("זאת הייתה הצלה נהדרת", אמר בציניות מאמן צ'לסי), ולמינה מוולבס קיבל כרטיס אדום (צהוב שני) בגלל מחאה משנית לשופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully