וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון: "אלה רגעים שחולמים עליהם מילדות, הרגשה מדהימה"

עודכן לאחרונה: 11.2.2023 / 20:43

צפו בריאיון של שחקן פולהאם לניב דברת אחרי שער הבכורה באנגליה: "אני מרגיש הרבה יותר טוב פיזית, אנסה להוכיח שמקומי בהרכב"

שער הבכורה של מנור סולומון בפולהאם/ספורט1

כמה שהוא חיכה לרגע הזה. מנור סולומון חגג הערב (שבת) שער בכורה במדי פולהאם, וסייע לה לנצח 0:2 את נוטינגהאם פורסט. שחקן הכנף הישראלי נכנס מהספסל בדקה ה-72, ואז, בדקה ה-88, קיבל כדור במתפרצת מאנדראס פריירה ובעט בימין אל הרשת. שער ראשון של כדורגלן ישראלי בפרמיירליג מאז אוקטובר 2018, אז בירם כיאל עשה את זה במדי ברייטון מול ניוקאסל. אגב, שערו הקודם של סולומון באירופה (כלומר, לא בליגה האוקראינית) היה מול טיבו קורטואה, והפעם הוא הכניע את קיילור נבאס.

"אלה הרגעים שאתה חולם עליהם מילדות, להבקיע בליגת האלופות, להבקיע בנבחרת, ואז להבקיע בפרמיירליג", אמר סולומון לניב דברת מספורט1. "חלמתי על זה כבר הרבה זמן, מאז שהגעתי לפה, אחרי הפציעה הארוכה שהיתה לי. אני שמח שזה קרה לי ומקווה שיגיעו עוד הרבה שערים. היה לי הרבה זמן לחשוב, לפעמים זה לא טוב, קצת חשבתי מה אני עושה. אנדראס העביר לי כדור מדהים ומצאתי את עצמי באחד על אחד מול השוער, אני שמח שבעטתי לפינה הנכונה ובעטתי טוב. הרגשה מדהימה".

הישראלי הוסיף ואמר: "בהתחלה שיחקתי כמה דקות פה, כמה דקות שם, לאחרונה אני נכנס הרבה יותר לעניינים, מרגיש הרבה יותר טוב פיזית, מרגיש שהפציעה מאחורי. המשחק בגביע נתן לי ביטחון ואני שמח שעשיתי את העבודה שלי היום. כשאני על הספסל אני תמיד רוצה להיות בהרכב ולהוכיח את עצמי, אבל הקבוצה רצה מעולה מפתיחת העונה. חזרתי אחרי תקופה ארוכה אז קשה להיכנס להרכב, אבל אני עושה את מה שאני צריך לעשות. מה שיתנו לי, אהיה מרוצה ואנסה להוכיח שמקומי בהרכב".

צפו בשער הבכורה של סולומון

שער הבכורה של מנור סולומון בפולהאם/ספורט1

לאתר הרשמי של פולהאם אמר: "שיחקנו מצוין, היו לנו המון הזדמנויות ואני שמח שעזרתי. כשהכדור נוגע ברשת זו התחושה הכי טובה שיש. השער האחרון שלי היה ביוני, בנבחרת, ואז היתה לי פציעה קשה. אני שמח שאני שוב כובש, ואני רוצה להודות לאנדראס על הבישול. זו תחושה מדהימה, שער ראשון בפולהאם, שער ראשון באנגליה ואני כבר מחכה לכבוש עוד שערים ולבשל עוד שערים עבור הקבוצה הגדולה הזאת".

סולומון הוסיף ואמר: "בקיץ בחרתי בפולהאם, ידעתי איך הקבוצה הזאת תיראה ואנחנו רואים פה קבוצה חזקה, דומיננטית, אנחנו יכולים לשחק מול כל יריבה ומסתכלים לכולן בעיניים. היום שוב הוכחנו את האיכויות שלנו ואני מרוצה שבחרתי בפולהאם. זה היה שבוע מאוד חיובי עבורנו, גם צ'לסי, גם הגביע, ואנחנו רוצים להמשיך כך".

עוד בוואלה!

מנור סולומון חגג שער בכורה במדי פולהאם, ארסנל שוב מעדה

לכתבה המלאה
מנור סולומון פולהאם חוגג גול. רויטרס
עשה זאת. סולומון חוגג עם החברים/רויטרס

"אנחנו כל כך שמחים עבורך, מנור סולומון", צייצו בחשבון הטוויטר הרשמי של פולהאם, "סיום פנטסטי". ב"דיילי מייל" העניקו לישראלי את הציון 7, בדומה לשני שחקנים נוספים בקוטג'רס. רק וויליאן, שכבש את הראשון, קיבל ציון גבוה יותר - 8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully