וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון חגג שער בכורה במדי פולהאם, ארסנל מעדה

צפו: הישראלי נכנס כמחליף וקבע 0:2 בדקה ה-88 מול נוטינגהאם פורסט. רק 1:1 למוליכה מול ברנטפורד, תיקו גם לצ'לסי, טוטנהאם הובסה וניוקאסל סיימה בתיקו מאכזב

שער הבכורה של מנור סולומון בפולהאם/ספורט1

המחזור ה-23 בפרמיירליג בישר היום (שבת) על שער הבכורה של מנור סולומון במדי פולהאם, שניצחה 0:2 בבית את נוטינגהאם פורסט. המוליכה ארסנל איבדה נקודות עם 1:1 ביתי מול ברנטפורד ונתנה למנצ'סטר סיטי עוד הזדמנות להתקרב אליה. לסטר סיטי המשתפרת הביסה 1:4 את טוטנהאם, בעוד צ'לסי הסתפקה ב-1:1 בדרבי הלונדוני אצל ווסטהאם. ניוקאסל סיימה ב-1:1 מאכזב אצל בורנמות'.

מנור סולומון פולהאם חוגג. רויטרס
איזה רגע מרגש. מנור סולומון חוגג את שער הבכורה/רויטרס

פולהאם - נוטינגהאם פורסט 0:2

מנור סולומון, ברוך הבא לפרמיירליג. כוכב נבחרת ישראל, שהגיע לפולהאם בקיץ כמושאל משחטאר דונייצק ונעדר חודשים ארוכים בגלל פציעה, חזר לאחרונה לעניינים והערב חגג שער ראשון בכדורגל האנגלי. שחקן הכנף בן ה-23 נכנס בדקה ה-72 במקום וויליאן, כובש השער הראשון הנפלא, ושתי דקות לפני תום הזמן החוקי קיבל כדור במתפרצת מאנדראס פריירה ובעט בימין אל הרשת. זהו שער ראשון של כדורגלן ישראלי בפרמיירליג מאז אוקטובר 2018, אז בירם כיאל עשה את זה במדי ברייטון מול ניוקאסל. פולהאם חזרה לנצח אחרי נקודה בלבד בשלושת המחזורים הקודמים, בעוד נוטינגהאם נעצרה במשחק בו איבדה את שני הבלמים שלה כבר בדקה השביעית.

דקה 7: הבלמים בולי ומקנה נפצעו ונוטינגהאם נאלצה להוציא את שניהם, בחילוף הכפול הכי מהיר בתולדות הפרמיירליג.

דקה 17: גול! אחרי מטווח על שערה של נוטינגהאם, וויליאן הטעה את רנאן לודי, העביר שוב לשמאל ושיגר אל החיבורים הרחוקים. 0:1 לפולהאם.

דקה 72: סולומון נכנס במקום כובש השער וויליאן.

דקה 88: גול! זה קרה, לסולומון יש שער ראשון בפרמיירליג. המארחת יצאה למתפרצת ופריירה מצא את הישראלי חופשי בצד שמאל של הרחבה. סולומון עצר ובימין הכניע את נבאס. 0:2 לפולהאם.

עוד בוואלה!

"כל כך שמחים עבורך": פולהאם חגגה עם סולומון, שקיבל ציון גבוה

לכתבה המלאה
לאנדרו טרוסאר שחקן ארסנל חוגג שער. רויטרס
שער הבכורה שלו הספיק רק לנקודה. לאנדרו טרוסאר/רויטרס

ארסנל - ברנטפורד 1:1

הלחץ מתחיל לתת אותותיו על המוליכה, שאחרי ההדחה מהגביע והפסד בגודיסון פארק לאברטון, איבדה נקודות גם בבית מול ברנטפורד. ביום רביעי תארח ארסנל את מנצ'סטר סיטי, שתוכל לצמק מחר את הפער לשלוש נקודות אם תנצח את אסטון וילה. לאנדרו טרוסאר, חלוץ הרכש מברייטון, פרע שטר ראשון לאחר שנכנס כמחליף והבקיע בדקה ה-66 בעזרת בישול נאה של בוקאיו סאקה, אבל האורחת הייתה לא פחות טובה ובאה על שכרה עם שוויון מוצדק מראשו של אייבן טוני בחלוף שמונה דקות. שחקניו של מיקל ארטטה לא הצליחו להכריע למרות לחץ בדקות הסיום וכאמור בהמשך השבוע כל היתרון בפסגה יכול להיעלם.

דקה 25: ברנטפורד כמעט הפתיעה. טוני החליף מסירות עם אמבומו, קיבל בחזרה ברחבה ובעט אל המשקוף.

דקה 66: גול! סאקה החליף מסירות עם אודגור בצד ימין, נכנס לרחבה והעביר כדור רוחב שטרוסאר המחליף המשיך פנימה. שער בכורה לרכש הבלגי שנכנס רק חמש דקות קודם לכן, 0:1 לארסנל.

דקה 74: גול! כדור חופשי יצר בלגן ברחבת ארסנל ואחרי שלוש נגיחות של שחקני ברנטפורד היה זה נורגור שהקפיץ מעל ידיו המושטות של רמסדייל לעבר טוני שהמשיך עם הראש פנימה. 1:1.

צפו בתקציר ה-1:1 של ארסנל

תקציר ה-1:1 של ארסנל מול ברנטפורד/ספורט1
שחקני לסטר סיטי חוגגים עם ג'יימס מדיסון. רויטרס
נקמה מתוקה. ג'יימס מדיסון ושחקני לסטר/רויטרס

לסטר סיטי - טוטנהאם 1:4

בסיבוב הראשון התעללה טוטנהאם בלסטר עם 2:6 מוחץ וספרה מולה ארבעה ניצחונות רצופים, אבל הפעם הגיעה הנקמה של השועלים, שהמשיכו להתרחק מהקו האדום עם רביעייה שנייה ברציפות. רודריגו בנטנקור אמנם העניק לאורחת יתרון בדקה ה-14, אבל נמפליס מנדי הגיב עם שער בכורה (אחרי כמעט שבע שנים במועדון) וקלצ'י איהנאצ'ו בישל לג'יימס מדיסון וכבש בעצמו עוד לפני ההפסקה. הארווי בארנס חתם את התוצאה בדקה ה-81 והשיג תיקון אחרי שנפסל לו שער לפני כן, כשהתרנגולים נותרו חסרי אונים והציגו הגנה איומה בהיעדרם של הוגו לוריס הפצוע וכריסטיאן רומרו המורחק.

דקה 14: גול! כדור קרן פגע במגן כריסטיאנסן ונפל היישר לפתחו של בנטנקור, שכבש מקרוב. אחרי בדיקת VAR, השער אושר וזה 0:1 לטוטנהאם.

דקה 23: גול! בנטנקור הרחיק מהקו אחרי קרן, אבל רק עד למנדי שהפציץ מ-15 מטרים אל הרשת הגבוהה. שער ראשון שלו בלסטר, אליה הצטרף בקיץ 2016 וזה 1:1.

דקה 25: גול! המהפך המהיר הושלם. איהנאצ'ו מצא את מדיסון שלא נכשל מול פורסטר והעלה את לסטר ל-1:2.

דקה 45+4: גול! איהנאצ'ו יצא למתפרצת, לקח את דייר לטיול ובעט מולו מ-16 מטרים אל הרשת. 1:3 ללסטר.

דקה 70: איהנאצ'ו המשיך את המשחק הנהדר שלו עם מהלך מבריק וכדור עומק לבארנס שלא היה בנבדל ובעט פנימה, אבל ה-VAR התערב והשער של לסטר נפסל.

דקה 81: גול! הפעם אף אחד לא לקח לבארנס את השער, כשהוא קיבל כדור ממדיסון ובעט כדור מדויק מקצה הרחבה אל הרשת של פורסטר. 1:4 ללסטר.

צפו בניצחונה של לסטר

תקציר ניצחונה של לסטר סיטי 1:4 על טוטנהאם/ספורט1
שחקני צ'לסי חוגגים עם ז'ואאו פליקס. רויטרס
שער ראשון באנגליה. ז'ואאו פליקס/רויטרס

ווסטהאם - צ'לסי 1:1

למרות שיא הרכישות בחודש ינואר ולא פחות מחמישה שחקנים חדשים בהרכב, צ'לסי שוב לא הצליחה לנצח. הקבוצה המקרטעת של גרהאם פוטר נותרה במרכז הטבלה בעקבות תיקו שלישי רצוף והיא סוגרת כמעט ארבעה חודשים ללא ניצחון חוץ. הפתיחה בדרבי הלונדוני הייתה נהדרת, כאשר ז'ואאו פליקס כבש שער אחד שנפסל ואחרי כמה דקות כבר חגג שער בכורה אחרי אסיסט נפלא של אנסו פרננדס (16). השליטה של האורחת הייתה מוחלטת וגם קאי האברץ חגג מוקדם מדי וחווה פסילה, לפני שווסטהאם נכנסה לעניינים והשיגה בדקה ה-28 את השוויון מרגלי אמרסון, אקס הבלוז. לשתי הקבוצות היו הזדמנויות להשיג הכרעה, כאשר צ'לסי ניצלה בזכות ה-VAR שפסל שער לתומאש סוצ'ק המחליף (82) ומנגד קופחה לקראת הסיום עם פנדל שלא נשרק. תיקו ביתי שני בסך הכול לפטישים העונה, וראשון בדרבי הלונדוני מול צ'לסי מאז ספטמבר 2018.

תומאש סוצ'ק שחקן ווסטהאם כובש שער שנפסל מול צ'לסי. רויטרס
פסילה מוצדקת. תומאש סוצ'ק/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 9: פליקס מצא עצמו לבד מול פביאנסקי, הקפיץ לקורה ואז גלגל פנימה את הריבאונד, אבל הוא היה בנבדל קטן והשער נפסל.

דקה 14: פאקטה נפגע בכתפו ונאלץ לצאת, סוצ'ק הצ'כי תפס את מקומו בקישור של ווסטהאם.

דקה 16: גול! ביצוע יפה של שניים מהמצטרפים החדשים, כאשר אנסו שלח כדור טוב מעל כל הגנת ווסטהאם, ופליקס חיכה על סף תיבת החמש והמשיך מהאוויר פנימה. שער בכורה לפורטוגלי, 0:1 לצ'לסי.

דקה 22: מודריק הכניס כדור עומק נפלא להאברץ שמצא את הרשת, אבל גם הפעם הדגל הורם לנבדל והשער נפסל.

דקה 28: גול! צופאל הרים מצד ימין, בואן נגח על פי השער ומצד שמאל הגיח המגן אמרסון שהרשית מקרוב את הראשון שלו במדי ווסטהאם והתנצל בפני האקסית. 1:1.

דקה 57: כדור חופשי של ג'יימס כמעט הוביל לשער עצמי, אבל למזלה של ווסטהאם ההחלקה מראשו של אנטוניו חלפה ליד הקורה.

דקה 82: עוד שער פסול, הפעם בצד של ווסטהאם. אמרסון הרים כדור קרן, רייס נגח וסחט הדיפה מקפה, כשעל הריבאונד היה סוצ'ק שהרשית. אלא שבדיקת VAR הוכיחה כי הקפטן היה בנבדל בעת הנגיחה והשער נפסל בצדק.

דקה 89: צ'לסי דרשה פנדל בטענה לנגיעת יד של סוצ'ק, שנפל לעבר בעיטה של גלאגר מחוץ לרחבה ואכן נעזר בידו, אבל השופט הורה להמשיך.

אמרסון שחקן ווסטהאם חוגג שער. רויטרס
לא התחשב בקבוצה הקודמת שלו באנגליה. אמרסון/רויטרס

בורנמות' - ניוקאסל 1:1

אחרי שלא ספגה מאז חודש נובמבר במסגרת הפרמיירליג, ניוקאסל ספגה ב-1:1 את השער הראשון מלוקאס פאקטה של ווסטהאם, וגם הערב היא נקלעה לפיגור בדקה ה-30 משער של מרכוס סנסי. בדקה ה-36 היא גם איבדה גם ג'ו ווילוק שנפצע, אך בתוספת הזמן של המחצית הראשונה מיגל אלמירון עט על הכדור החוזר מהבעיטה של שון לונגסטף והשווה את התוצאה. אלן סן מקסימן גם נפצע והוחלף לקראת הסיום. המגפייז ניסו להשיג את שער הניצחון, אבל הסתפקו בנקודה מול הדובדבנים בתיקו שלישי ברצף וחמישי בששת המחזורים האחרונים.

מיגל אלמירון ניוקאסל. רויטרס
חזר לכבוש בתיקו מאכזב נוסף. אלמירון/רויטרס

צפו בתיקו בין בורנמות' לניוקאסל

תקציר: בורנמות' - ניוקאסל 1:1/ספורט 1

משחקים נוספים

סאות'המפטון - וולבס 2:1
לסוטון: קרלוס חונאס אלקראס (24). לוולבס: יאן בדנארק (עצמי, 73), ז'ואאו גומש (87), מריו למינה הורחק (27)

קריסטל פאלאס - ברייטון 1:1
לפאלאס: ג'יימס טומקינס (70). לברייטון: סולי מארץ' (63)

משחקי יום ראשון בפרמיירליג:

לידס - מנצ'סטר יונייטד (16:00, ספורט1)
מנצ'סטר סיטי - אסטון וילה (18:30, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully