וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאת לדרך חדשה? מילאן גברה 0:1 על טורינו משער של ז'ירו

רגע לפני שמינית גמר האלופות, הרוסונרי קטעו רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות. הצרפתי כבש (62), זלאטן איברהימוביץ' נכלל בסגל לראשונה העונה אך לא שותף

תקציר: מילאן - טורינו 0:1/ספורט1

המחזור ה-22 בליגה האיטלקית יצא לדרך הערב (שישי) עם משחקה של מילאן, שהצליחה סוף סוף להתאושש מהמשבר הקשה שפקד אותה ולגבור 0:1 על טורינו. הרוסונרי ספרו שבעה משחקים בכל הניצחון ללא מסגרות, כשבחמישה מהם הם מפסידים, אך הפעם הם הצליחו לשמור על שלוש הנקודות בסן סירו ואפילו לשמור על שער נקי.

את שער הניצחון כבש בדקה ה-62 אוליבייה ז'ירו. חברו לנבחרת צרפת תיאו הרננדז הגביה לרחבה, והנגיחה המדויקת של מלך שערי הטריקולור בכל הזמנים מצאה את הפינה הרחוקה. בשורה משמחת לאוהדים הגיעה מכיוונו של זלאטן איברהימוביץ', שאמנם לא שותף, אך נכלל בסגל בפעם הראשונה העונה אחרי הפציעה שהשביתה אותו מהקיץ. עם זאת, השבדי בן ה-41 יצטרך להמתין לפחות עוד שבוע לבכורה העונתית, זאת מכיוון שלא נכלל בסגל הקבוצה לשלבי הנוקאאוט בליגת האלופות, אותם תתחיל מילאן בשלישי הקרוב בבית נגד טוטנהאם.

אוליבייה ז'ירו, שחקן מילאן חוגג. Emilio Andreoli, GettyImages
ווינר. ז'ירו/GettyImages, Emilio Andreoli
זלאטן איברהימוביץ', שחקן מילאן. Marco Mantovani, GettyImages
ימשיך לחכות. זלאטן איברהימוביץ'/GettyImages, Marco Mantovani

* בליגה הצרפתית, ניס רשמה ניצחון 0:3 ביתי על אז'קסיו מהתחתית. הבלם הוותיק דאנטה כבש את הראשון כבר בדקה השלישית, בילאל בראהימי הכפיל בדקה ה-69 והשלים צמד שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-91.

משחקי יום שבת באיטליה:

אמפולי - ספציה (שבת, 16:00)
לצ'ה - רומא (שבת, 19:00, ספורט2)
לאציו - אטאלנטה (שבת, 21:45, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully