וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לתשומת לבו של רונאלדו: "מאמן אל נאסר - האדם הגרוע שפגשתי בחיי"

ז'וניניו, ששיתף עם רודי גרסיה פעולה בליון, תקף: "הוא לא התפתח כבן אנוש. לא אכפת לו מהצלחה, רק רוצה להיות במרכז תשומת הלב"

כריסטיאנו רונאלדו ומשפחתו מוצגים באל-נאסר/מתוך הטוויטר של אל-נאסר

כריסטיאנו רונאלדו הימם את כל עולם הכדורגל, כשבחר בכסף הגדול של ערב הסעודית. עדיין לא ברור מתי תיערך הופעת הבכורה שלו בשורות אל-נאסר, אך בימים האחרונים הוא החל להכיר את חבריו החדשים לקבוצה, וכך גם את מאמנו החדש - רודי גרסיה.

המנג'ר הצרפתי, שעבד במספר קבוצות בכירות ביבשת - בין היתר ליל, רומא, מארסיי וליון, הגיע למועדון בקיץ האחרון, אך לא ממש מדובר בקונצנזוס בכדורגל העולמי. המבקר החריף ביותר שלו הוא ז'וניניו, שעבד איתו בליון - הצרפתי שימש כמאמן, כוכב העבר הברזילאי כמנהל ספורטיבי. השניים התעמתו שוב ושוב, מה שגרם לעזיבתו של ז'וניניו - עם בטן מלאה.

"רודי גרסיה לא יודע איך להנהיג", אמר ז'וניניו לתקשורת הפורטוגלית. "הוא אדם קר, שלא מסוגל לסמוך על אנשים, וסובל מחוסר ביטחון. בדיוק בגלל זה הוא מכניס פחד בצוות שלו ובעובדי המועדון. הוא מכבד רק אנשים בעלי כוח, הוא לא התפתח כבן אנוש. אולי הוא מצליח לתעתע לעתים באנשים מסוימים. הניסיון שלי איתו היה איום ונורא, הוא האדם הכי גרוע שפגשתי בכל קריירת הכדורגל שלי".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן אל נאסר עם מאמנו רודי גרסיה. רויטרס
איך הם יסתדרו? רונאלדו ורודי גרסיה/רויטרס

האם רונאלדו צריך לחשוש? בדיוק להיפך, לטענת כוכב העבר הברזילאי: "עם כריסטיאנו, לא יהיה לו אומץ לעשות שום דבר כזה. נהפוך הוא - הוא יגיש לו ארוחת בוקר אם יצטרך. הוא ינסה להיות חבר שלו, ויעשה הכל כדי להיות חבר שלו. זה החלום שלו, להיות חבר של רונאלדו".

"לרודי גרסיה לא אכפת מההצלחה של הקבוצה או מהרמוניה בחדר ההלבשה", הוסיף הברזילאי. "מה שמשנה לו זה רק להיות במרכז תשומת הלב, אפילו אם המועדון במשבר. אבל כמו כל האנשים הקרים, גם הוא יודע לזהות אנשים טובים ממנו, והוא מנסה לנצל את המצב. כריסטיאנו אחד הכדורגלנים הגדולים אי פעם, הוא אגדה, ורודי גרסיה יודע זאת".

לא יורשו לגור ביחד? החוק הסעודי שמאיים על רונאלדו וג'ורג'ינה
גם אחרי חוזה העתק, הכדורגלן העשיר בעולם שווה פי 15 (!) מרונאלדו
תשכחי ממחשופים: ג'ורג'ינה בהלם ממה שמצפה לה בערב הסעודית
המיליארדר העצוב: על האכזריות כלפי רונאלדו והמעבר לסעודיה
איפה הוא ואיפה מסי: ברשת מלגלגים על רונאלדו לאחר החתימה

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ויש גם כמה מילים טובות, לסיום: "הדבר היחיד שרודי גרסיה עושה טוב, יחסית, זה כדורים ארוכים. הוא דורש הרבה התקפות מתפרצות, אבל הוא לא מבין בפן הטכני, בחכמת משחק, במשחק לחץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully