וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשכחי ממחשופים: ג'ורג'ינה בהלם ממה שמצפה לה בערב הסעודית

1.1.2023 / 0:17

כריסטיאנו רונאלדו צפוי להגיע עם כל המשפחה לערב הסעודית: איך כולם יסתגלו לאורח החיים המוסלמי הקפדני? הארמון המפואר, השכונה הסגורה והקרב על התדמית

חתימת כריסטיאנו רונאלדו בשורות אל נאסר מערב הסעודית/רויטרס

זה ללא ספק אחד המהלכים הכי שנויים במחלוקת בספורט העולמי: כריסטיאנו רונאלדו, מי שנחשב לאחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים, עובר לאל נאסר מערב הסעודית תמורת חוזה עתק שאמור להעניק לו כ-200 מיליון דולר בשנה. החוזה הוא עד ל-2025. כידוע, ערב הסעודית מנסה לזכות במכרז לאירוח המונדיאל ב-2030, וחלק מההשקעה שלה היא הבאתו של פיגורה בינלאומית כמו רונאלדו למדינה, על מנת להעלות את קרנה בעולם ולשפר את תדמיתה. הסעודים מנסים להיפתח למערב ולהביא תיירים, ובמדינה העשירה מעריכים שרכש כמו רונאלדו הוא צעד משמעותי באסטרטגיה.

רונאלדו יגיע לערב הסעודית כאחת הדמויות המפורסמות בעולם הספורט, וכיאה לאיש משפחה, וכמובן במסגרת ההסכם - הוא יגיע למדינה עם בת זוגו ג'ורג'ינה רודריגס וחמשת ילדיהם, שיגיעו בעתיד הקרוב.

זה באמת קרה: כריסטיאנו רונאלדו חתם לשנתיים וחצי באל נאסר
רונאלדו: "החזון של אל נאסר היה מעורר השראה בעיני"
איפה הוא ואיפה מסי: ברשת מלגלגים על רונאלדו לאחר החתימה
המיליארדר העצוב: על האכזריות כלפי רונאלדו והמעבר לסעודיה
טירוף רונאלדו: תוך 24 שעות אל נאסר הוסיפה כ-4 מיליון עוקבים באינסטגרם

כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
לא מתכוונים לפרק את המשפחה. רונאלדו וג'ורג'ינה עם הילדים/צילום מסך, מתוך אינסטגרם
ג'ורג'ינה רודריגס. אינסטגרם, אתר רשמי
גילתה בקטאר שהעולם הערבי הוא לא כמו שחשבה. ג'ורג'ינה/אתר רשמי, אינסטגרם

אל נאסר משחק בעיר ריאד, שרובה מאופיינת באורח חיים מסורתי ובמנהגים איסלאמיים קפדניים. זו עיר שמאופיינת בקיץ לוהט, עם ימים רבים של למעלה מ-30 מעלות ורוחות שרביות שנושאות חול מהמדבר שמסביב. בריאד גם יש חלקים מודרניים, עם מרכז עסקים וגורדי שחקים, אבל המשפחה של רונאלדו צפויה להתגורר באחת משתי השכונות היוקרתיות והסגורות שבעיר - אל מוחמאדייה או אל נאחיל.

שני האזורים הללו כוללים אזורי קנייה יוקרתיים, מסעדות משובחות וכמובן בתי ספר בינלאומיים שנחשבים לאיכותיים. מדובר באזורים סגורים, שבהם אין חוקי איסלאם קפדניים, ובהם מתגוררים אנשי עסקים רבים מהמערב. רונאלדו ומשפחתו לא יצטרכו לעזוב את האזור, שבו כמובן גם מותרת שתיית אלכוהול, בניגוד לנעשה בשאר חלקי המדינה. מדובר גם באזורי מגורים שמלבד להיותם ליברליים, גם בוודאי שיותר בטוחים ומספקים את כל צרכיהם של המתגוררים בהם - מסופרים ועד שירותי רפואה וכולי.

אין ספק שכל עוד רונאלדו ומשפחתו ישהו באותם האזורים, רמת החיים שלהם לא תיפגע בצורה משמעותית, והם אף יוכלו לשמור על פרטיות. עם זאת, כמובן שברגע שבני המשפחה יעזבו את המתחמים, ג'ורג'ינה למשל תהיה חייבת לשנות קצת מההרגלים שלה. היא תידרש לכסות את ראשה (בעיקר מתוך כבוד, מאחר שלא מדובר בחובה), ולא ללבוש את הבגדים הרגילים שלה, אלא להקפיד שלא לחשוף כתפיים או ברכיים.

ג'ורג'ינה רודריגס. חשבון האינסטגרם של ג'ורג'ינה רודריגס, אתר רשמי
רוצה ביקיני? לא מחוץ לשכונה הסגורה. ג'ורג'ינה/אתר רשמי, חשבון האינסטגרם של ג'ורג'ינה רודריגס
ג'ורג'ינה רודריגס עם בן זוגה כריסטיאנו רונאלדו. חשבון האינסטגרם של ג'ורג'ינה רודריגס, אתר רשמי
ההערכה: הזוג ייסע להרבה חופשות. ג'ורג'ינה/אתר רשמי, חשבון האינסטגרם של ג'ורג'ינה רודריגס
ג'ורג'ינה רודריגס. חשבון האינסטגרם של ג'ורג'ינה רודריגס, אתר רשמי
ג'ורג'ינה רודריגס/אתר רשמי, חשבון האינסטגרם של ג'ורג'ינה רודריגס

על פי הדיווחים, רונאלדו יקבל אחוזה מפוארת, שתינתן לו על ידי אחד השיח'ים העשירים של המדינה, שנידב את אחד מבתיו על מנת לספק לכדורגלן תנאים איכותיים. מדובר ב"ארמון" טיפוסי, ששוויו למעלה מ-12 מיליון דולר (סכום עתק בסעודיה), שכולל שמונה חדרי שינה גדולים, בריכה בגודל אולימפי, כמובן שחדר כושר, מפל מים בלובי הכניסה, ושאר פינוקים ראוותניים שטיפוסיים לעולם הערבי.

רונאלדו ידוע בהיותו איש משפחה מסור, אך לא ברור מתי בדיוק ג'ורג'ינה וילדיו צפויים להגיע. ברור שאין לו שום כוונה להיפרד מהם, ועל פי כל הדיווחים, חתם על החוזה רק אחרי שבחן היטב את התנאים שיוענקו ליקיריו. "ג'ורג'ינה הופתעה לטובה ממה שמצפה לה בקטאר", נכתב בתקשורת הפורטוגלית, "אחרי הביקור שלה בקטאר, גילתה שהעולם הערבי הוא לא כמו שחשבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully