וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף רונאלדו: תוך 24 שעות אל נאסר הוסיפה כ-4 מיליון עוקבים באינסטגרם

בזמן שבעולם הכדורגל לעגו למעבר של כריסטיאנו, הסעודים כבר מתחילים להרגיש את השפעת ההחתמה. קראגר עקץ: "סיים את הקריירה בריאיון לפירס מורגן, בעוד מסי זכה במונדיאל"

חתימת כריסטיאנו רונאלדו בשורות אל נאסר מערב הסעודית/רויטרס

מעטים התקשו להאמין עד שזה הפך לרשמי אמש (שישי), אבל כריסטיאנו רונאלדו עומד לשחק בערב הסעודית וככל הנראה יסיים בה את הקריירה, לאחר שחתם לשנתיים וחצי באל נאסר שתשלם לו שכר בלתי נתפס בגובהו - כ-200 מיליון יורו בשנה. מדובר במעבר מטלטל ללא ספק, אחרי שהתרגלנו במשך כמעט שני עשורים לראות את הפורטוגלי מסתער על תארים במסגרות האיכותיות ביותר בעולם הכדורגל, אך מסתבר שאחת האלטרנטיבות שהיו ל-CR7 הייתה מפתיעה לא פחות.

זמן קצר לאחר החתימה באל נאסר, ב-ESPN חשפו שרונאלדו היה "קרוב מאוד" להצטרף לספורטינג קנזס סיטי: קבוצת ה-MLS שבמדיה משחק הישראלי גדי קינדה. לפי הדיווח, נציגיו של כריסטיאנו קיימו יותר מפגישה אחת עם המועדון האמריקאי, אחת מהן עוד לפני הריאיון המסעיר שהעניק החלוץ לפירס מורגן מה"סאן", כאשר הצדדים אף דנו בגובה השכר של כריסטיאנו ובפוטנציאל המסחרי שיכול היה להיות לעסקה. גם בארצות הברית הציעו לכוכב שכר עצום, אך הוא בחר בסופו של דבר באל נאסר.

עוד נטען על פי הדיווחים ש"רונאלדו חיכה לשיחה מריאל מדריד, שלא הגיעה". על פי "מארקה", "רונאלדו הבין שיהיה בלתי אפשרי עבורו למצוא קבוצה בכירה באירופה, וכבר במהלך המונדיאל ידע שהוא עוזב את אירופה". ספורטינג ליסבון התעניינה בצירופו, אבל לא הגישה שום הצעה כספית. כמו כן יש לציין כי מי שהיה סוכנו הקרוב אליו, ז'ורז'ה מנדש, לא מעורב במעבר של כריסטיאנו עקב המשבר ביחסים ביניהם. מי שסידר את העסקה הוא מנהלו האישי, ריקי רגופ.

יש לציין שההשפעה של ההחתמה כבר מורגשת באל נאסר. כך למשך תוך פחות מ-24 שעות אחרי ההחתמה, הקבוצה הסעודית הוסיפה כמעט 4 מיליון עוקבים. לפני ההחתמה היו לקבוצה 832 אלף עוקבים, ונכון לשעה 17:30 בערב כבר היו לה 4.5 מיליון עוקבים - והמספר כמובן רק עולה בקצב מטורף. כמובן שהסעודים כבר מדווחים שבחנות של המועדון כבר יש ביקוש עצום לחולצות של השחקן.

שחקן אל-נאסר כריסטיאנו רונאלדו. האתר הרשמי של אל-נאסר, אתר רשמי
כמעט חבר לגדי קינדה. כריסטיאנו רונאלדו מוצג באל נאסר/אתר רשמי, האתר הרשמי של אל-נאסר

בינתיים, הפרשנים באנגליה ממשיכים לקטול את הפורטוגלי, שממש באותו ריאיון לפירס מורגן טען שהוא רוצה "לשחק ברמות הגבוהות ביותר", וב-2015 הצהיר שהוא "רוצה לפרוש בכבוד, לא בארצות הברית, קטאר או דובאי". בלם העבר ג'יימי קראגר, שהודה כי אינו מתומכיו של רונאלדו, אמר ב"סקיי" ש"זהו סוף עצוב בשבילו. רונאלדו סיים את הקריירה בריאיון לפירס מורגן, בעוד מסי זכה במונדיאל". פיל נוויל הוסיף: "הייתה לי תחושה שהוא ירצה להישאר באירופה. זה אומר שההצעות לא הגיעו והמועדונים לא רצו אותו. יש בזה משהו עצוב מבחינתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully