וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה באמת קרה: כריסטיאנו רונאלדו חתם לשנתיים וחצי באל נאסר

עודכן לאחרונה: 30.12.2022 / 23:54

אחרי מבול של שמועות, דיווחים והכחשות, אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה עשה את המעבר המדהים מהטופ של הכדורגל העולמי לסעודיה. אמור להרוויח לא פחות מ-200 מיליון יורו לעונה

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.12/ספורט1

אחרי אינספור דיווחים, שמועות והכחשות, זה באמת קרה: כריסטיאנו רונאלדו, אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים, חתם לשנתיים וחצי בשורות אל נאסר הסעודית. רונאלדו, שכזכור התראיין לפני המונדיאל ותקף את מנצ'סטר יונייטד, יסיים את הקריירה שלו בליגה הרחוקה מאוד מאור הזרקורים, אבל יעשיר מאוד את כיסו הפרטי.

אז כמה ירוויח רונאלדו באסיה? באירופה מדווחים שהפורטוגלי ירוויח לא פחות מ-200 מיליון יורו לעונה. רק לשם השוואה ליאו מסי וניימאר מרוויחים העונה בפריז סן ז'רמן בסביבות 75 מיליון יורו לעונה. רונאלדו כבר עבר חלק מהבדיקות הרפואיות הדרושות לצורך החתימה ולכן התאפשרה הצגתו, כאשר במהלך השבוע הבא הוא צפוי להגיע לנסיכות ולקחת חלק פעיל במועדון הזה, מי היה מאמין?.

"אני מאושר להתחיל חוויה חדשה בליגה אחרת ומדינה אחרת, החזון של אל-נאסר היה מעורר השראה בעיני", אמר רונאלדו לאחר החתימה. "אני נרגש מאוד להצטרף לחברי החדשים ולעזור לקבוצה להשיג עוד הצלחות".

על פי הדיווחים אל נאסר תערוך משחק אימון נגד פריז סן ז'רמן ב-19 בינואר. המשחק יאורגן כמובן על ידי הסעודים והקטארים, שינסו למנף כלכלית את האירוע שבו יפגוש כריסטיאנו רונאלדו את ליאו מסי, קיליאן אמבפה וניימאר.

כריסטיאנו רונאלדו אל נאסר. מתוך טוויטר, תמונות גולשים
200 מיליון יורו. לעונה. רונאלדו/תמונות גולשים, מתוך טוויטר

בסעודיה מקווים שנוכחותו של הכוכב תשדרג אותה ותעניק לה תהילה בינלאומית. כידוע, ערב הסעודית מנסה לזכות באירוח מונדיאל 2030, ומקווה שרונאלדו יעזור לה לעלות על מפת הכדורגל העולמית. מיותר לציין שרונאלדו יהיה גדול שחקני הליגה הסעודית בכל הזמנים. באל-נאסר הוא ישתף פעולה עם מספר שחקנים נוספים בעלי עבר אירופי, אם כי לא מרשים כמו זה שלו. ביניהם ניתן למצוא את טאליסקה ולואיס גוסטבו הברזילאים, פיטי מרטינס הארגנטינאי, וינסנט אבובקאר הקמרוני, דויד אוספינה הקולומביאני ואלברו גונסאלס הספרדי.

כזכור, רונאלדו קיווה מאוד לשחק בקבוצה בכירה שמשחקת בליגת האלופות. סוכן העל שלו ז'ורז'ה מנדש ניסה לשדך בינו לבין מועדוני פאר כמו באיירן מינכן, צ'לסי ואפילו אתלטיקו מדריד ונאפולי. אלא שאף קבוצה בכירה לא הביעה עניין של ממש בשחקן, שבפברואר הקרוב יהיה בן 38. הקריירה המופלאה של רונאלדו היתה רוויה בהצלחות ותארים, אבל לא כללה יותר מדי קבוצות. רונאלדו גדל בספורטינג ליסבון ועבר כבר בגיל 18 למנצ'סטר יונייטד, בשורותה הוא שיחק שש שנים לפני שעשה את המעבר המתוקשר לריאל מדריד, במדיה הוא כיכב כמעט עשור. אחרי העזיבה של הבלאנקוס, חלה דעיכה גדולה בכושרו של רונאלדו שעבר במפתיע ליובנטוס ובקיץ 2021 חזר למנצ'סטר יונייטד כדי לסגור מעגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully