וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבכורה נדחתה: כריסטיאנו רונאלדו ירצה עונש השעייה באל נאסר

עודכן לאחרונה: 4.1.2023 / 22:12

הכוכב הפורטוגלי שהיה צפוי לערוך במחזור הקרוב את משחקו הראשון במדי קבוצתו החדשה, יאלץ להמתין שני משחקים לאחר שפיפ"א הודיעה כי פסק הדין מה-FA בעקבות ריסוק טלפון האוהד תקף גם בערב הסעודית. וגם: הפרידה הסופית מז'ורז'ה מנדש

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.1/ספורט1

יממה לאחר שהוצג באל נאסר מהליגה הסעודית, כריסטיאנו רונאלדו גילה הערב (רביעי) שלא יוכל לערוך את הבכורה שלו כבר מחר בעקבות עונש השעייה אותו צבר באנגליה.

הכוכב הפורטוגלי היה אמור לרשום את הדקות הראשונות שלו בקבוצה מערב הסעודית במשחק מול אל תאי, באצטדיון מלא ב-28 אלף צופים נלהבים לראות את CR7 בפעולה לראשונה במדים הצהובים-כחולים של אל נאסר.

כזכור, בעונה שעברה בהפסד 1:0 של מנצ'סטר יונייטד, קבוצתו לשעבר של רונאלדו, לאברטון, הפורטוגלי ריסק טלפון של אחד האוהדים בדרכו לחדר ההלבשה, לאחר שהאוהד צילם את הקבוצה יורדת לחדר ההלבשה. בעקבות אותה תקרית, ההתאחדות האנגלית קנסה את CR7 ב-50 אלף פאונד והשעתה אותו משני משחקים בפסק דין ב-17.11.22.

שחקן אל נאסר כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
החגיגה תתחיל לקראת סוף החודש. רונאלדו/רויטרס
sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

עם מעברו של רונאלדו למדינת המפרץ, הוא לא העלה בדעתו שהעונש עלול להיות מומר גם לליגה הסעודית, אך תקנה של פיפ"א קבעה כי ענישה של השעייה תומר גם להתאחדות של מדינה אחרת במידה ושחקן יעבור ממדינה למדינה. לפיכך, כריסטיאנו רונאלדו יאלץ להמתין עוד שני משחקים לפני שיערוך את הבכורה שלו במדי אל נאסר לאכזבת אוהדי הקבוצה.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן אל נאסר. רויטרס
יחכו עוד קצת. רונאלדו והסעודים/רויטרס

אף על פי התרת חוזהו מול מנצ'סטר יונייטד, הפורטוגלי ירצה את עונשו בקבוצה הסעודית וצפוי לערוך את הבכורה שלו רק לקראת סוף חודש ינואר.

* עוד בנוגע לרונאלדו: על פי דיווחים בפורטוגל השחקן נפרד סופית מסוכנו ז'ורז'ה מנדש. אחת הסיבות לפרידה היא הריאיון שכריסטיאנו ערך אצל פירס מורגן, שגרם לשחרורו ממנצ'סטר יונייטד באופן סופי. מנדש, על פי הדיווח, "ידע שאחרי ריאיון כזה, יהיה קשה למצוא לרונאלדו קבוצה בכירה באירופה... רונאלדו ציפה שיגיעו הרבה הצעות, למרות הריאיון, אבל מנדש חשב אחרת, וידע שרק הקבוצה מערב הסעודית יכולת לעמוד בדרישות הכספיות שלו. אירועי המונדיאל - שבמהלכו רונאלדו איכזב וירד לספסל ואף התעמת עם המאמן - חיזקו את דעתו של מנדש. וכך לערב הסעודית רונאלדו כבר הגיע עם חברו הטוב ריקי רגופה, שלקח את הפיקוד על הקריירה שלו". רונאלדו אמר אחרי החתימה ש"היו לי הרבה הצעות, מאירופה ומדרום אמריקה ומכל העולם, אבל כבר נתתי את המילה שלי לאל נסאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully