וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יורשו לגור ביחד? החוק הסעודי שמאיים על רונאלדו וג'ורג'ינה

עודכן לאחרונה: 4.1.2023 / 15:03

בצל הביקורות על המעבר הנוצץ של הכוכב לערב הסעודית, מסתבר שעל פי חוקי המדינה האיסלאמית לזוג לא נשוי אסור להתגורר ביחד. האם הרשויות יעלימו עין?

חתימת כריסטיאנו רונאלדו בשורות אל נאסר מערב הסעודית/רויטרס

המעבר המתוקשר של כריסטיאנו רונאלדו לערב הסעודית ממשיך להכות גלים בתקשורת העולמית מבחינות רבות שחורגות בהרבה מעולם הכדורגל. מי שגונבת את ההצגה בדיווחים רבים היא בת זוגו ג'ורג'ינה רודריגס, ואחרי הידיעות על אורח החיים המוסלמי הקפדני שמחכה לזוג הנוצץ בביתם החדש בריאד, מסתבר שעל פי החוק הסעודי הם כלל לא יוכלו לגור ביחד...

אומנם בשנים האחרונות ישנן לא מעט הקלות באכיפת חוקי הצניעות האיסלאמית במדינה ששואפת להציג את עצמה לעולם כמתקדמת מבעבר, אבל החוק שאוסר על בני זוג שאינם נשואים להתגורר באותו בית עדיין בתוקף. בעיתון הספרדי "אס" ניתחו את מצבה המשפטי של ג'ורג'ינה וטענו שכאשה לא נשואה שרוצה להתגורר בסעודיה עליה להשיג אשרת תיירת ל-90 יום ולנסות לחדש אותה בכל פעם, מכיוון שכדי לקבל אשרת עבודה רגילה היא מחוייבת להוכיח שבעלה, הבוס שלה או קרוב משפחה מדרגה ראשונה קיבלו אשרה כזו לפניה.

על פי חוות הדעת המשפטית של הספרדים סביר להניח שבתיאום עם ראשי אל נאסר, הקבוצה החדשה של רונאלדו, הרשויות הסעודיות יעלימו עין ממצבה של ג'ורג'ינה, אך כדי שהמצב הזה יישמר מוטב שבן זוגה ימלא את חלקו בהסכם, יצדיק את חוזה המיליונים עליו חתם, ויימנע מטעויות מביכות כמו בטקס הצגתו בו הצהיר שהוא "שמח להיות כאן, בדרום אפריקה...".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אל נאסר משחק בעיר ריאד, שרובה מאופיינת באורח חיים מסורתי ובמנהגים איסלאמיים קפדניים. זו עיר שמאופיינת בקיץ לוהט, עם ימים רבים של למעלה מ-30 מעלות ורוחות שרביות שנושאות חול מהמדבר שמסביב. בריאד גם יש חלקים מודרניים, עם מרכז עסקים וגורדי שחקים, אבל המשפחה של רונאלדו צפויה להתגורר באחת משתי השכונות היוקרתיות והסגורות שבעיר - אל מוחמאדייה או אל נאחיל.

שני האזורים הללו כוללים אזורי קנייה יוקרתיים, מסעדות משובחות וכמובן בתי ספר בינלאומיים שנחשבים לאיכותיים. מדובר באזורים סגורים, שבהם אין חוקי איסלאם קפדניים, ובהם מתגוררים אנשי עסקים רבים מהמערב. רונאלדו ומשפחתו לא יצטרכו לעזוב את האזור, שבו כמובן גם מותרת שתיית אלכוהול, בניגוד לנעשה בשאר חלקי המדינה. מדובר גם באזורי מגורים שמלבד להיותם ליברליים, גם בוודאי שיותר בטוחים ומספקים את כל צרכיהם של המתגוררים בהם - מסופרים ועד שירותי רפואה וכולי.

גם אחרי חוזה העתק, הכדורגלן העשיר בעולם שווה פי 15 (!) מרונאלדו
תשכחי ממחשופים: ג'ורג'ינה בהלם ממה שמצפה לה בערב הסעודית
המיליארדר העצוב: על האכזריות כלפי רונאלדו והמעבר לסעודיה
איפה הוא ואיפה מסי: ברשת מלגלגים על רונאלדו לאחר החתימה

כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס. Andreas Rentz/MTV 2019, GettyImages
יצטרכו להסתגל. רונאלדו וג'ורג'ינה/GettyImages, Andreas Rentz/MTV 2019

אין ספק שכל עוד רונאלדו ומשפחתו ישהו באותם האזורים, רמת החיים שלהם לא תיפגע בצורה משמעותית, והם אף יוכלו לשמור על פרטיות. עם זאת, כמובן שברגע שבני המשפחה יעזבו את המתחמים, ג'ורג'ינה למשל תהיה חייבת לשנות קצת מההרגלים שלה. היא תידרש לכסות את ראשה (בעיקר מתוך כבוד, מאחר שלא מדובר בחובה), ולא ללבוש את הבגדים הרגילים שלה, אלא להקפיד שלא לחשוף כתפיים או ברכיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully