וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו הוצג: "לא אכפת לי מה אנשים אומרים. זה לא סוף הקריירה שלי"

הכוכב הפורטוגלי ערך מסע"ת ראשונה באצטדיון של אל נאסר והתקבל על ידי 25 אלף מעריצים: "הגעתי לכאן לא רק בשביל הכדורגל, רוצה לסייע בפיתוח דור חדש של כדורגלנים". נשיא הקבוצה: "העסקה הזו היא נקודת מפנה עבור סעודיה כמדינה"

הטירוף סביב חתימתו של כריסטיאנו רונאלדו בקבוצת אל נאסר מהליגה בערב הסעודית הגיע הערב (שלישי) לשיא עם הצגתו במדינה מהמפרץ. הכוכב הפורטוגלי הוצג במסיבת עיתונאים חגיגית כשהוא מחוייט ונראה נינוח מאוד בסיטואציה הלא מוכרת. 25 אלף סעודים נלהבים הגיעו להצגתו החגיגית של הכוכב באצטדיון הביתי של אל נסאר. רונאלדו עצמו נכנס פנימה קצת אחרי השעה 18:00 וסחט תשואות והתלהבות אדירה, כאשר מסיבת העיתונאים נערכה בחדר פנימי באצטדיון.

אחרי הרשמיות של המסע"ת, רונאלדו נכנס לחדר ההלבשה ולבש לראשונה את המדים הצהובים של אל נאסר וגם נתן כמה משפטים לחברים החדשים שלו, כאשר דבריו תורגמו לערבית בזמן אמת. לאחר שעלה על המדים החדשים רונאלדו יצא אל הדשא כשהקהל המקומי ביציעים יוצא מגדרו ומעודד אותו ממושכות. רגע השיא היה כשג'ורג'יניה זוגתו של רונאלדו נכנסה למגרש מלווה בארבעת ילדיו.

שחקן אל נאסר כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
רונאלדו עושה סלפי על המגרש/רויטרס
שחקן אל נאסר כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
מרגיש בבית/רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו שחקן אל נאסר עם מאמנו רודי גרסיה. רויטרס
רונאלדו עם רודי גרסיה/רויטרס

"עד עכשיו מאוד טוב כאן. אני שמח על ההחלטה שעשיתי", אמר רונאלדו, "באירופה שיחקתי במועדונים הכי גדולים ועכשיו זה אתגר חדש עבורי. יש לי הזדמנות לסייע בפיתוח של דור חדש כאן. המשפחה שלי תמיד תמכה בי, במיוחד הילדים שלי. קבלת הפנים שלי היתה מדהימה. אני מרגיש טוב כאן ואני מאוד גאה".

"זו הזדמנות עבורי לא רק בכדורגל, אלא לסייע בפיתוח של דור חדש בסעודיה. הרבה מועדונים ניסו להחתים אותי גם באירופה ואפילו באוסטרליה. עבורי זה אתגר טוב. אני יודע מה אני רוצה. זו הזדמנות לסייע לפיתוח של הכדורגל כאן, גם של קבוצת הנשים".

"אלופת אסיה מגיעה מסעודיה. יש קבוצות טובות בכל העולם. הכדורגל שונה. עבורי זה לא סוף הקריירה שלי. לא מטריד אותי מה אנשים אומרים. לקחתי את ההחלטה ויש לי אחריות לשנות את זה. אני ממש שמח להיות כאן. אני יודע שהליגה מאוד תחרותית. ראיתי הרבה משחקים כאן. אני מקווה לשחק אחרי מחר אם המאמן יאשר לי. אני רוצה כבר לחזור למגרש".

על הביקורות שספג בעקבות המעבר שלו: "אני שחקן ייחודי, אני רוצה לשבור כמה שיאים כאן ולא אכפת לי מה אומרים. אני מגיע לכאן לנצח, ליהנות. להיות חלק מההצלחה של המדינה והתרבות שלה. אני כאן עם המאמן והנשיא וכל האנשים מאל נסאר. אני רוצה לחייך ולשמוח".

שחקן אל נאסר כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
עידן חדש. רונאלדו/רויטרס
שחקן אל נאסר כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
רונאלדו במהלך הצגתו/רויטרס

רונאלדו עולה לכר הדשא

ומדבר עם הקהל

רודי גרסיה התלוצץ במסע"ת כשאמר: "בדרך כלל יש כאן 3 או 4 עיתונאים, היום הכול מלא. למה? מה קרה?".

מוסאלי אל מואנמר הנשיא של אל נאסר אמר: "העסקה של רונאלדו לא קשורה רק לכדורגל. היא קשורה לעתיד של המועדון, לאקדמיה שלו ולעתיד של הכדורגל הסעודי. העסקה הזו היא נקודת מפנה עבור סעודיה כמדינה".

רונאלדו נכנס לאצטדיון

רונאלדו מגיע לאצטדיון

כך זה נראה מבפנים

רונאלדו הגיע אמש באמצעות מטוס פרטי לריאד, מלווה במשפחתו ובפמליה שלו. היום הספיק לעבור את החלק השני של הבדיקות הרפואיות, לפני אירוע החתימה הגדול. למעלה מ-100 אלף איש ניסו לרכוש כרטיס (בעלות של 15 דולר), ורק 25 אלף מהם הצליחו, והגיעו אחר הצהריים לאצטדיון של אל-נאסר מרסול פארק. עדיין לא ברור מתי יעלה CR7 לכר הדשא לראשונה למשחק רשמי, אך זה עשוי לקרות בעוד כשבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully