וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנה זה מתחיל: צפו בכריסטיאנו רונאלדו נוחת בערב הסעודית

עודכן לאחרונה: 3.1.2023 / 0:00

מטוסו הפרטי של הכוכב הגדול נחת בריאד, תוך שהוא מלווה בבני משפחתו ובפמליה שלו. שלטי החוצות כבר מוכנים, בשלישי ב-18:00 ייערך אירוע מיוחד לכבודו, למעלה מ-100 אלף איש ניסו לרכוש כרטיס. עוד קודם לכן, יעבור CR7 את החלק השני של הבדיקות הרפואיות

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 1.1/ספורט 1

חתימתו של כריסטיאנו רונאלדו באל נאסר ממשיכה להעסיק את כל חובבי הכדורגל. אחד הכוכבים הגדולים בכל הזמנים נחת הערב (שני) בריאד, כשמחר תיערך מסיבת עיתונאים חגיגית בה יוצג באופן רשמי כרכש הנוצץ ביותר בתולדות הליגה הסעודית.

"היי חבר'ה, נתראה בקרוב", שלח רונאלדו מסר מהמטוס הפרטי, שם לווה במשפחתו, בפמליה העסקית שלו ולפי דיווחים גם בנשיא אל-נאסר. בשדה התעופה חיכתה לו אבטחה כבדה, ומחר (18:00 שעון ישראל), כאמור, מתוכננת מסיבה של ממש, במרסול פארק, מסיבה שאמורה למשוך עשרות אלפי אוהדים. מיותר לציין שכל הכרטיסים (שעלו כ-15 דולר) כבר נמכרו, לאחר שהיתה דרישה במדינה של למעלה מ-100 אלף איש.

עוד לפני האירוע החגיגי, יעבור רונאלדו את החלק השני של הבדיקות הרפואיות שלו (החלק הראשון נעשה במדריד).

רונאלדו אמנם חתם לשנתיים וחצי בלבד, ולא לשבע שנים כפי שפורסם תחילה, אמנם לפי "אס" הוא כן סגר על במועדון אחרי קיץ 2025, אז יהיה בן 40. לפי הסיכום, רונאלדו יפרוש וימשיך לשמש כיועץ ספורטיבי באל-נאסר, במקביל לתפקידו הלא-רשמי כשגריר של ערב הסעודית בניסיונה לארח את מונדיאל 2030.

קבלת הפנים בכבישי ריאד

ג'ורג'ינה מתעדת את המטוס הפרטי

אמש הוציאה אל-נאסר כ-5,000 חולצות של הכוכב, והן נחטפו תוך כשעה. לפי דיווחים, הקבוצה הסעודית תגלגל לא פחות מ-100 מיליון יורו של הכנסות ממכירת חולצות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully