וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו אמור לנחות היום בסעודיה, החולצות נחטפו תוך שעה

עודכן לאחרונה: 1.1.2023 / 10:01

הכוכב אמור לערוך מסיבת עיתונאים חגיגית ביום שני. אל-נאסר שלשלה לכיסה חצי מיליון דולר תוך שעה, וצפויה להכניס למעלה מ-100 מיליון יורו ממכירת חולצות בלבד. רודי גרסיה נלהב: "ההגעה שלו היא בגדר נס". וגם: הפרטים על המשחק הצפוי מול מסי

חתימת כריסטיאנו רונאלדו בשורות אל נאסר מערב הסעודית/רויטרס

עולם הכדורגל לא נרגע אחרי חתימתו של כריסטיאנו רונאלדו באל נאסר מהליגה בערב הסעודית. החוזה השמן - כ-22 מיליון יורו לעונה - הטריף את חובבי הענף וגרר תגובות חצויות לגבי מעברו של אחד מהכדורגלנים הגדולים בהיסטוריה למדינה הערבית ולליגה הסעודית.

בסעודיה עצמה לא מצליחים להירגע מהצעד ההיסטורי. אל-נאסר הוציאה אמש למכירה כמה אלפי חולצות ראשונות של רונאלדו, בעלות של כ-80 דולר לאחת, וכולן נגמרו תוך שעה בלבד, ושלשלו לקופת המועדון כחצי מיליון דולר. לפי התקשורת המקומית, במועדון צופים הכנסות של למעלה מ-100 מיליון יורו על מכירת חולצות בלבד, עדות נוספת לכמות הכסף העצומה שאמור רונאלדו להכניס לקבוצה, וגם לליגה הסעודית כולה. נזכיר שכש-CR7 - אחד המותגים הגדולים בתולדות עולם הספורט - חתם בריאל מדריד בעבר, הבלאנקוס מכרו חולצות בשווי 95 מיליון יורו.

גם ברשתות החברתיות, אל-נאסר כבר יצאה מנצחת, עם עלייה של מאות אחוזים בכמות העוקבים. לפני החתימה, היו לה כ-887 אלף עוקבים באינסטגרם, וכעת היא עומדת על 5.4 - יותר מכל קבוצה סעודית אחרת. בטוויטר, צמח מספר העוקבים מ-800 אלף ל-3.6 מיליון, אך אל-הילאל ממשיכה להוביל שם עם 10.6 מיליון.

"להחתים שחקן בסדר הגודל הזה זה מדהים", אמר מאמן אל-נאסר רודי גרסיה אמש. "זה יתרום להתפתחות הכדורגל הסעודי. המטרה הראשונה שלנו היא לגרום לו להתאקלם, ליהנות ולשמח את הקהל. ההגעה שלו היא ממש בגדר נס, זו עסקה גדולה וכולנו כבר מחכים לו".

כולם מחכים לו, והוא יגיע היום - רונאלדו אמור לנחות במטוס פרטי, מלווה בנשיא המועדון מוסלי אל מועמאר, איתו חתם על החוזה במדריד. אל-נאסר מתכננת אירוע חתימה ענק מחר, וגם מסיבת עיתונאים. הצגתו לעיני הקהל הביתי עשויה להיעשות ביום חמישי הקרוב, במהלך המשחק מול אל-טאי.

שחקן אל-נאסר כריסטיאנו רונאלדו. האתר הרשמי של אל-נאסר, אתר רשמי
יערוך בכורה מול מסי? רונאלדו/אתר רשמי, האתר הרשמי של אל-נאסר

כעת, מתברר שיש סיכוי שרונאלדו ייזכה לפעם נוספת של משחק מול קבוצה אירופית ומול יריבו הגדול אי פעם - ליאונל מסי.

לפי דיווחים באנגליה, הפרעוש ו-CR7 צפויים להיפגש במהלך חודש ינואר למשחק ראווה בין פריז סן ז'רמן ל"הרכב אולסטאר" אשר יכלול את 11 השחקנים הטובים ביותר מהקבוצות אל הילאל ואל נסאר, קבוצתו החדשה של הכוכב הפורטוגלי.

עברו כבר כמעט חמש שנים מאז שהשניים נפגשו במסגרת 'הקלאסיקו' הספרדי בין ריאל מדריד לברצלונה, ובתחילת שנת 2023, צופי הכדורגל עשויים להנות מהיריבות הזו, אולי, בפעם האחרונה בהחלט על מגרש הכדורגל.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
עשוי להיות הריקוד האחרון ביניהם. מסי ורונאלדו/GettyImages

שני הכוכבים הבלתי מעורערים של הספורט האהוב נפגשו בעבר 34 פעמים במועדונים והמסגרות השונות, כאשר המאזן הוא 15 ניצחונות לטובתו של מסי, לעומת 10 ניצחונות של רונאלדו, ותשעה משחקים שהסתיימו בתיקו. אלוף העולם הטרי כבש במשחקים הללו 21 שערים ובישל 11, בעוד אלוף אירופה לשעבר כבש 20 שערים ובישל שער אחד בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully