וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אחרי חוזה העתק בסעודיה, הכדורגלן העשיר בעולם שווה פי 15 מרונאלדו

3.1.2023 / 10:30

כריסטיאנו ישתכר על פי הדיווחים כ-200 מיליון יורו לעונה באל נאסר, אבל זהו כסף קטן עבור השחקן ששוויו מוערך במעל ל-15 מיליארד דולר. ולא, לא מדובר במסי או באמבפה

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.1/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו יוצג הערב בשעה 18:00 שעון ישראל כרכש החדש של אל נאסר הסעודית, אחרי שיחתום רשמית על הצטרפותו לשנתיים וחצי תמורת כ-200 מיליון יורו לעונה על פי הדיווחים, אבל גם המעבר ההיסטורי שלו לא הופך אותו לכדורגלן העשיר בעולם - כי יש שחקן אחר ששוויו מוערך בפי 15 מ-CR7.

הונו של כריסטיאנו רונאלדו מוערך בכ-425 מיליון ליש"ט, כשבנוסף לחוזים בכדורגל הוא גם חתום על עסקאות עם מותגי ענק כמו ארמני, נייקי והברלייף שמכניסות לחשבון הבנק שלו עוד כ-34 מיליון ליש"ט מדי שנה.

פרדיננד הגן על רונאלדו: "תנו לבנאדם לחיות, תנו לו ליהנות"
נבעט לכלוב של זהב: האמת מאחורי המעבר של רונאלדו
איפה הוא ואיפה מסי: ברשת מלגלגים על רונאלדו אחרי החתימה

פאיק בולקיה. Pakawich Damrongkiattisak, GettyImages
לא רונאלדו, לא מסי ולא אמבפה. פאיק בולקיה/GettyImages, Pakawich Damrongkiattisak

הסכומים אדירים, אבל יש כדורגלן אחד שנמצא הרבה מעל כל היתר - ולא, לא מדובר בקיליאן אמבפה, ליאונל מסי או אחד מכוכבי הענף. יש כדורגלן אחד שהונו מוערך בלמעלה מ-13 מיליארד ליש"ט וזהו פאיק בולקיה, קשר קבוצת צ'ונבורי התאילנדית.

בולקיה לא מוכר בעולם הכדורגל, אבל הוא בהחלט השחקן העשיר בעולם - על אף שהונו כלל לא נשען על יכולותיו על כר הדשא. בולקיה בן ה-24, יליד ארצות הברית אמנם, הוא בנו של ג'פרי, אחיו של איל הנפט חסנאל שהוא הסולטן של ברוניי - סולטנות קטנה ועשירה בנפט הממוקמת בצפון האי בורנאו בדרום-מזרח אסיה.

עוד בוואלה!

לא ייאמן: כך בזבז נסיך ברוניי 15 מיליארד דולר

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו אל נאסר. מתוך טוויטר, תמונות גולשים
יש עוד לאן לשאוף. רונאלדו/תמונות גולשים, מתוך טוויטר

בשונה מבני משפחתו, פאיק מרוכז כולו בכדורגל וגם ציפו לו עתיד מזהיר כאשר שיחק בגילים צעירים בקבוצות האנגליות סאות'המפטון, צ'לסי וארסנל לפני שחתם על חוזה מקצועני ראשון בלסטר ב-2016, אבל בפועל הגיע לתאילנד בשנה שעברה אחרי ששוחרר ממאריטימו הפורטוגלית - וזהו כנראה הדבר היחיד שמשותף לכריסטיאנו רונאלדו ולבולקיה, שניים ששוחררו מקבוצתם ונאלצו להתפשר כדי להמשיך לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully