וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדיננד הגן על רונאלדו: "תנו לבנאדם לחיות, תנו לו ליהנות"

הבלם ששיתף עם CR7 פעולה ביונייטד יצא להגנתו לאחר החתימה בסעודיה: "לכל מדינה יש את הבעיות שלה, הרוויח את הזכות להרפתקה חדשה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 1.1/ספורט 1

כריסטיאנו רונאלדו נחת אמש (שני) בריאד, ויוצג הערב (18:00 שעון ישראל) בקבוצתו החדשה אל-נאסר, באירוע ענק שעתיד למשוך עשרות אלפי מעריצים נלהבים.

אחרי החתימה, זכה CR7 למבול של ביקורות ברשתות החברתיות. גם פרשנים ושחקני עבר הרימו גבה נוכח ההחלטה של הפורטוגלי להעדיף את הכסף הגדול של המפרץ על פני המשך הקריירה באירופה, אולם מי שבא כעת להגנתו הוא חברו למנצ'סטר יונייטד לשעבר, ריו פרדיננד.

"היה נהדר לראות את דייויד בקהאם, פרנק למפארד, ויין רוני וסטיבן ג'רארד בארצות הברית", אמר בלם העבר. "זו היתה דרך נהדרת עבורם לסיים את הקריירה, להרוויח הרבה כסף, ולשחק בליגה לא מאוד תחרותית. הם הרוויחו את הזכות הזאת. אבל כעת, בגלל שזו ערב הסעודית, זו בושה, זה עצוב, ככה אומרים בתקשורת. תנו לבנאדם לחיות, תנו לו ליהנות. זו הרפתקה חדשה. הוא לוקח את המשפחה שלו לחוות תרבות חדשה".

פרדיננד הוסיף ואמר: "לכל מדינה בעולם יש את הבעיות שלה. לאמריקה יש פחות בעיות מסעודיה? אולי, אבל זה בסדר שכל השחקנים הללו ישחקו ב-MLS, שיעשו את שירת הברבור שלהם וזהו זה. אני לא אוהב את זה. זה לא לעניין, כל הביקורות הללו. צריך להתייחס לכולם באותה דרך. כל שחקן שהלך לליגה פחות תחרותית בחר לסיים את הקריירה שלו בצורה כזו, והוא הרוויח את זה. אף אחד בעולם לא הרוויח את הזכות הזו יותר מכריסטיאנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully