וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקרית: רונאלדו העצבני ריסק טלפון של אוהד, יונייטד בודקת את הנסיבות

הפורטוגלי המתוסכל תועד ברגע חריג אחרי ההפסד 1:0 לאברטון, בו שוב הציג יכולת מאכזבת. באנגליה טוענים: הוא עלול להיענש. ביקורות צולבות בתקשורת: "יונייטד בדיחה"

תקציר: אברטון - מנצ'סטר יונייטד 0:1/ספורט1

תקרית חריגה בסיום ההפסד 1:0 של מנצ'סטר יונייטד לאברטון. בסרטון וידאו אחרי שריקת הסיום, נראה כריסטיאנו רונאלדו העצבני "מרסק" טלפון סלולרי - ככל הנראה של אוהד אברטון - בדרכו לחדר ההלבשה.

לפי התיעוד קשה להבחין למי בדיוק שייך הטלפון ומה ההקשר של התקרית, אבל לפי רשת "סקיי", יונייטד כבר החלה בבדיקה של הנושא. אם יימצא שרונאלדו אכן פעל כפי שנראה בתיעוד ללא הסבר המניח את הדעת, הוא עלול להיענש.

התקרית המדוברת

כך נראתה הרגל של רונאלדו אחרי הפציעה

זה היה עוד משחק חלש של רונאלדו, שמתקשה מאוד במשחקים האחרונים, כמו כל הקבוצה. רונאלדו אף נפצע במהלך המשחק, ובתמונות נראית רגלו עם פציעה לא קלה. כך או כך, המספרים של רונאלדו היו דלים מאוד. לאורך המשחק הוא הספיק לרשום בעיטה בודדת למסגרת ולבצע דריבל מוצלח אחד בלבד. הוא נגע בכדור 41 פעמים, ומיעט מאוד לסכן את השער.

הארי מגווייר, שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
כלום לא הולך. מגווייר/רויטרס

דויד דה חאה הודה שהמצב של הקבוצה לא טוב, בעיקר ברמה המנטלית. "אברטון שיחקה גם ביום רביעי והגיעה למשחק עייפה, אבל היא שיחקה עם הרבה יותר תשוקה מאיתנו, וזה בלתי מתקבל על הדעת. עצוב מאוד להפסיד ככה". השוער מודה שלסיים ברביעייה הראשונה נראה כרגע כמו משימה קשה מאוד. "אנחנו לא מספיק טובים, זה בטוח. אנחנו לא כובשים, אבל גם לא מייצרים מצבים. זה חבל מאוד".

גם המאמן רלף רנגניק כבר מבין ש"יהיה קשה מאוד לסיים במקום הרביעי. כל עוד לא ננצח את המשחקים שלנו, זה לא נראה כמו תסריט הגיוני".

כך או כך, הביקורות באנגליה כמובן קשות מאוד. גארי נוויל אמר ש"יונייטד היא בדיחה", והסביר ש"מגיע כל הכבוד לאברטון, אבל המפלות של יונייטד כבר מובנות מאליהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully