וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשויות בסעודיה יעלימו עין: רונאלדו וג'ורג'ינה יוכלו לגור יחד

עודכן לאחרונה: 5.1.2023 / 22:32

החוק אמנם אוסר על זוגות לא נשואים להתגורר יחדיו, אך CR7 וחברתו קיבלו אישור מיוחד. ג'ורג'ינה: "כריסטיאנו סופר נרגש מהמעבר"

כריסטיאנו רונאלדו ומשפחתו מוצגים באל-נאסר/מתוך הטוויטר של אל-נאסר

חדשות טובות לכריסטיאנו רונאלדו, אחרי המעבר המתוקשר לאל-נאסר: הוא יוכל להתגורר עם זוגתו ג'ורג'ינה רודריגס, חרף החוק הסעודי שאוסר על זוג לא נשוי לגור יחדיו.

לפי התקשורת הספרדית, בסעדיה החליטו להעניק לבני הזוג אישור מיוחד, לאור המעמד הייחודי שלהם. "על אף שהחוקים אוסרים על זוג לא נשוי לגור יחד, הרשויות החליטו להעלים עין ולא להעמיד אף אחד לדין", אמר עורך דין סעודי ל"ספורט" הקטלאני. "מן הסתם, החוקים הללו בדרך כלל באים לידי ביטוי כשיש בעיה כלשהי, או פשע".

עורך דין נוסף השמיע דברים דומים: "הרשויות בערב הסעודית לא מתעסקים בעניינים כאלה, של זרים. עם זאת, המדינה ממשיכה לאסור על זוגות לא נשואים לגור יחד".

יש לציין כי בשנים האחרונות ישנן לא מעט הקלות באכיפת חוקי הצניעות האיסלאמית במדינה ששואפת להציג את עצמה לעולם כמתקדמת מבעבר. בעיתון הספרדי "אס" ניתחו אמש את מצבה המשפטי של ג'ורג'ינה וטענו שכאשה לא נשואה שרוצה להתגורר בסעודיה, עליה להשיג אשרת תיירת ל-90 יום ולנסות לחדש אותה בכל פעם, מכיוון שכדי לקבל אשרת עבודה רגילה היא מחוייבת להוכיח שבעלה, הבוס שלה או קרוב משפחה מדרגה ראשונה קיבלו אשרה כזו לפניה. גם במקרה הזה, עושה רושם שהרשויות יעלימו עין.

גם אחרי חוזה העתק, הכדורגלן העשיר בעולם שווה פי 15 (!) מרונאלדו
תשכחי ממחשופים: ג'ורג'ינה בהלם ממה שמצפה לה בערב הסעודית
המיליארדר העצוב: על האכזריות כלפי רונאלדו והמעבר לסעודיה
איפה הוא ואיפה מסי: ברשת מלגלגים על רונאלדו לאחר החתימה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"תודה רבה לערב הסעודית על קבלת הפנים המדהימה", כתבה היום ג'ורג'ינה באינסטגרם שלה. "אנחנו נרגשים מאוד על תחילת ההרפתקה הזו עם אל נאסר, ורוצים להודות לכולם על שאפשרו זאת. אני אסירת תודה. כריסטיאנו סופר-נרגש ואנחנו הולכים, יד ביד, אל עבר עתיד מזהיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully