וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא סולחים: "רק מלשמוע את השם של רונאלדו הדם שלי בוער"

הבכורה של כריסטיאנו באל נאסר נדחתה בגלל עונש ההשעיה שלו על המכה לילד האוטיסט אוהד אברטון, אמא שלו מרוצה ולא שוכחת: "יונייטד ופורטוגל זרקו את רונאלדו, אנשים מתחילים להבין מיהו באמת"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.1/ספורט1

יממה לאחר שהוצג באל נאסר מהליגה הסעודית, כריסטיאנו רונאלדו גילה אתמול (רביעי) שלא יוכל לערוך את הבכורה שלו כבר היום בעקבות עונש השעיה אותו צבר באנגליה.

הכוכב הפורטוגלי היה אמור לרשום את הדקות הראשונות שלו בקבוצה מערב הסעודית במשחק מול אל תאי, באצטדיון מלא ב-28 אלף צופים נלהבים לראות את CR7 בפעולה לראשונה במדים הצהובים-כחולים של אל נאסר.

לצערו, כזכור, בעונה שעברה בהפסד 1:0 של מנצ'סטר יונייטד, קבוצתו לשעבר של רונאלדו, לאברטון, הפורטוגלי ריסק טלפון של אחד האוהדים בדרכו לחדר ההלבשה, לאחר שהאוהד צילם את הקבוצה יורדת לחדר ההלבשה. בעקבות אותה תקרית, ההתאחדות האנגלית קנסה את CR7 ב-50 אלף ליש"ט והשעתה אותו משני משחקים בפסק דין ב-17.11.22.

שחקן אל נאסר כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
החגיגה תתחיל לקראת סוף החודש. רונאלדו/רויטרס
sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

עם מעברו של רונאלדו למדינת המפרץ, הוא לא העלה בדעתו שהעונש עלול להיות מומר גם לליגה הסעודית, אך תקנה של פיפ"א קבעה כי ענישה של השעיה תומר גם להתאחדות של מדינה אחרת במידה ושחקן יעבור ממדינה למדינה. לפיכך, כריסטיאנו רונאלדו יאלץ להמתין עוד שני משחקים לפני שיערוך את הבכורה שלו במדי אל נאסר לאכזבת אוהדי הקבוצה. אף על פי התרת חוזהו מול מנצ'סטר יונייטד, הפורטוגלי ירצה את עונשו בקבוצה הסעודית וצפוי לערוך את הבכורה שלו רק לקראת סוף חודש ינואר.

שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
יחכו עוד קצת. רונאלדו והסעודים/רויטרס

אבל בזמן שבערב הסעודית ובכל העולם הערבי קיבלו את הבשורה הזאת בזעם משולב באכזבה, יש מי ששמחה לשמוע שרונאלדו עדיין סוחב את העונש: האמא של הילד שניסה לצלם את רונאלדו, וחטף ממנו מכה.

מדובר בשרה קלי, 36, אמא של ג'ייקוב, שלא ישכח את החוויה הרעה שלו עם הכדורגלן. "רק מלשמוע את השם של רונאלדו הדם שלי רותח", אמר באנגליה, "הוא מעולם לא נתן לי ולבן שלי, שהוא אוטיסט, התנצלות ראויה. כשהוא התקשר אליי באפריל, אחרי התקרית, הוא רק ברבר בטלפון. הכל היה רק עליו. לדעתי הוא היה צריך כבר לפרוש. גם מנ' יונייטד וגם נבחרת פורטוגל זרקו אותו, אנשים מתחילים להבין מיהו באמת. הוא גרם לי ולג'ייקוב המון מתח ולחץ, כל הזמן הפכו אותנו לפושעים. כסף לא היה הסיפור, רק רצינו התנצלות. אבל כואב לי שהוא הרוויח פה כל כך הרבה כסף, במדינה שבה לאנשים אין כסף לאכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully