וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית של EA Sports: ארגנטינה אלופת העולם, מסי מלך השערים

ענקית הגיימינג פגעה בול בשלושת המונדיאלים האחרונים. לפי התחזית, האלביסלסטה יעברו את הולנד וצרפת, וינצחו את ברזיל בגמר

תקציר: ארגנטינה - ברזיל 0:0/ספורט1

בזמן שברזיל היא עדיין הפייבוריטית לזכייה במונדיאל 2022 על פי סוכניות ההימורים, התחזיות ממשיכות לשלוח את הגביע דווקא לארגנטינה. לפני כחודש המתמטיקאי-פיזיקאי, יואכים קלמנט, ניבא שליאונל מסי וחבריו ייזכו בקטאר ולא מדובר בעניין של מה בכך - השוויצרי פגע בול בזוכות במונדיאלים ב-2014 וב-2018.

כעת גם ענקית הגיימינג, EA Sports, פרסמה את המסקנות שלה על פי נוסחה "סודית" וגם בתחזית שלה ארגנטינה היא אלופת העולם הבאה. ב-EA Sports צדקו בתחזיות לגבי הזוכות ב-2010 (ספרד), 2014 (גרמניה) ו-2018 (צרפת), אז אולי כדאי לקחת אותם ברצינות.

בניגוד לקלמנט שחזה שארגנטינה תנצח בגמר את אנגליה, ב-EA Sports דווקא הסיקו שהמשחק על התואר יהיה שחזור של גמר הקופה אמריקה והאלביסלסטה ינצחו את ברזיל 0:1. לפי התחזית, בדרך לתואר, מסי ושות' ינצחו את דנמרק בשמינית הגמר, הולנד ברבע הגמר וצרפת בחצי הגמר.

ליאונל מסי, אנחל די מריה, שחקני נבחרת ארגנטינה. רויטרס
להכין את הבמות?/רויטרס

ויש גם תחזיות נוספות: ליאונל מסי יוכתר למלך השערים עם 8 כיבושים ואחריו יהיו ממפיס דפאי וקיליאן אמבפה עם 6 כ"א (ההולנדי ב-5 משחקים, הצרפתי ב-7). כריסטיאנו רונאלדו, אם מישהו תהה, יסיים את הטורניר עם 3 שערים על פי התחזית, למרות שפורטוגל תגיע עד חצי הגמר ושם תפסיד לברזיל.

מלכי הבישולים עם 3 כל אחד - כך על פי הנוסחה של EA Sports - יהיו קארים בנזמה (7 משחקים), פיוטר ז'לינסקי (4 משחקים) וברנרדו סילבה (7 משחקים).

מונדיאל 2022 ייצא לדרך ב-20 בנובמבר עם משחק בין קטאר לאקוודור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully