וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגד או לא? "שאקירה איפשרה לפיקה לשכב עם נשים אחרות"

אחרי הפרידה המתוקשרת והשמועות על רומן, בספרד טוענים: קפטן ברצלונה וכוכבת הפופ קיימו במשך שנים מערכת יחסים פתוחה. בינתיים הקרב על הרכוש והמשמורת מתחיל, ו"עלול להפוך למכוער"

שאקירה צופה בג'רארד פיקה משחק/מתוך "'Matchday"

הפרידה של ג'רארד פיקה ושאקירה ממשיכה להסעיר את תקשורת הספורט בספרד, שמנסה לדלות ועוד ועוד פרטים על הסיפור העסיסי. כזכור, לפי דיווחים באתרי רכילות בספרד, מה שגרם לשניים להפריד כוחות אחרי 12 שנות זוגיות, הוא רומן שניהל קפטן ברצלונה עם אישה צעירה. בספרד אף טענו שכוכבת הפופ הקולומביאנית תפסה את פיקה בשעת מעשה, ולאחר מכן הורתה לו לעזוב את הבית.

עם זאת, כעת מתברר שיש צד נוסף לסיפור. לפי העיתונאי הספרדי חוסה אנטוניו אבילס, השניים למעשה ניהלו מערכת יחסים פתוחה - כך שלמעשה לא מדובר בבגידה.

"אדם מאוד מאוד קרוב לפיקה אישר שלא הייתה שום בגידה מהצד שלו", טען אבילס. "מבחינתו של פיקה, הרצון של שאקירה להיפרד היה בגדר הפתעה מוחלטת". לדבריו של העיתונאי, לפני שלוש שנים סיכמו השניים שיאפשרו זה לזו לקיים יחסי מין מחוץ לזוגיות עם פרטנרים אחרים.

שחקן ברצלונה ג'רארד פיקה לצד חברתו, שאקירה. Rodolfo Molina, GettyImages
"שניהם קיימו יחסי מין עם אחרים". פיקה ושאקירה/GettyImages, Rodolfo Molina

"ההסכם ביניהם היה כזה - כל אחד יעשה מה שהוא רוצה בחייו הפרטיים, אבל בחיים הציבוריים נציג את עצמנו בתור בני זוג", הסביר העיתונאי. לדבריו, "גם פיקה וגם שאקירה קיימו יחסי מין ברמה כזו או אחרת עם אנשים אחרים לאורך התקופה הזאת. פיקה לא הסתיר משאקירה את העובדה שהוא שוכב עם נשים אחרות, אבל אולי בשלב מסוים זה הספיק לה".

בספרד חשפו שהשניים למעשה חיים בנפרד כבר למעלה משלושה חודשים, ושרק ההדלפה על כך שעוררה סערה בתקשורת הספרדית, גרמה להם לפרסם הצהרה משותפת שבה אישרו שהם נפרדים. מקורבים לשניים סיפרו כי על אף הפרידה המתוקשרת, השניים בילו יחד בסוף השבוע בהרכב משפחתי מלא, כולל שני ילדיהם - מה שמוכיח כביכול שאין ביניהם דם רע וטינה כפי שמשתקף בפרסומים בתקשורת.

שאקירה מברכת את בעלה ג'רארד פיקה אחרי הניצחון של ברצלונה על ריאל מדריד. חשבון הטוויטר של שאקירה, אתר רשמי
אין דם רע? תלוי אם מי שואלים. שאקירה/אתר רשמי, חשבון הטוויטר של שאקירה

כך או כך, כעת השניים מתכוננים לחזית נוספת. בספרד מספרים שכל אחד מהצדדים שכר עורך דין מטעמו, כדי לנסות להגיע להסדר בכל הנוגע לרכוש המשותף של השניים. ההון של שאקירה מוערך ב-300 מיליון יורו, זה של פיקה ב-80 מיליון, אבל העובדה שהשניים מעולם לא התחתנו כדין, תמנע לפחות חלק מהמחלוקות הכספיות.

כך, למשל, האחוזה במיאמי שנרכשה על ידי שאקירה בסכום המוערך ב-13 מיליון יורו, תישאר ברשותה. במקביל, הווילה של פיקה במרכז ברצלונה, ששוויה 4.5 מיליון יורו, תישאר ברשותו.

יחד עם זאת, לשניים יש בית משותף בפרברי, אותו רכשו ב-4.5 מיליון יורו בשנת 2012. בשנת 2015 רכשו יחד דירה מפוארת נוספת בסמוך לקאמפ נואו, עליה שילמו קרוב ל-5 מיליון יורו. כעת ינסו השניים להגיע להסדר על חלוקה הוגנת של שני הנכסים, מבלי להגיע לבית משפט.

ג'רארד פיקה, שאקירה עם ילדיהם. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
ומה יהיה עם הילדים?/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

בנוסף, צפוי בין השניים מאבק משמורת על שני ילדיהם, מילאן בן התשע וסשה בן השבע. "הם יעשו הכל כדי להימנע מזה, אבל אין ספק שזה עלול להפוך למכוער", צוטט מקורב לשניים באחד מאתרי הרכילות בספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully