וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פיקה כל כך צבוע, הוא זה שביקש מלאפורטה למכור את מסי"

מקורב למשפחת מסי תקף באינסטגרם: "בלי מסי, היית משחק עכשיו בסראגוסה כי אף אחת לא רצתה אותך". דיווח: עסקת לבנדובסקי גדולה על ברצלונה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 12.5/ספורט1

בברצלונה קרובים מאוד להבטחת המקום השני בליגה הספרדית, כאשר במקביל ממשיכים במועדון עם ההכנות לעונה הבאה. לעת עתה נראה כי לקטלאנים אין את היכולת הכלכלית לשלם שכר או לרכוש כוכבים מהשורה הראשונה בכדורגל העולמי. באתר מונדו דפורטיבו טוענים כי בקבוצה של צ'אבי היו מאוד מעוניינים לשים את היד על רוברט לבנדובסקי, אך לא יכולים לעמוד בדרישות הכספיות כדי לעשות את המהלך ולהנחית את הפולני של באיירן מינכן בקאמפ נואו.

בתקשורת הספרדית טוענים כי הבעיה של ברצלונה בנוגע להרכישת שחקנים הפכה לקשה יותר. שחקני הרכש שהגיעו במהלך העונה עם הגעתו של צ'אבי הורידו בדרישות השכר שלהם כדי לחתום במועדון, ונראה שאם בארסה רוצה לרכוש שחקנים מהטופ העולמי יהיה עליה להגדיל את ההכנסות בדרכים שונות. אחת מהן, היא מכירת שחקנים.

רוברט לבנדובסקי, שחקן באיירן מינכן חוגג. Matthias Hangst, GettyImages
גם אם ברצלונה תמכור מספר שחקנים בכירים, הרכישה שלו היא עניין מורכב מידי. לבנדובסקי/GettyImages, Matthias Hangst

בספרד טוענים שגם אם ברצלונה תמכור חלק מכוכביה, עדיין רכישת לבנדובסקי נראית עניין מורכב מידי עבור בארסה במצב הנוכחי. למרות שהפולני מוכן גם הוא להפחית בדרישותיו כדי לשחק במדי הבלאוגרנה, נראה כי שכרו הנוכחי העומד על 22 מיליון דולר ועשוי להגיע ל-25 - הוא סכום שלא נמצא ברדאר של ברצלונה.

עוד בוואלה! ספורט

מיקל ארטטה: "אם אגיד את מה שאני חושב, אורחק לחצי שנה"

לכתבה המלאה

הפוסט המדובר

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, ג'רארד פיקה חוגגים. רויטרס
פיקה רצה שמסי יעזוב?/רויטרס

וללא קשר לכך, ג'רארד פיקה התראיין אמש וחזר שוב שלדעתו ליאו מסי הוא השחקן הכי טוב בהיסטוריה וגם שפע מחמאות לכוכב האגדי של המועדון לשעבר. אלא שמאחורי הקלעים יש הרבה דיווחים על דם רע בין השניים ועל כך שפיקה היה אחד מאותם שחקנים שדחפו למכירתו של מסי.

מי שהבעיר את האש כעת הוא חבר טוב של מסי ומשפחתו, שכתב פוסט עוקצני מאוד באינסטגרם: "פיקה אתה כל כך מזוייף. לא רק שלא בכית כשמסי עזב, אתה אמרת ללאפורטה הבינוני שאם הוא רוצה לבנות קבוצה מנצחת, הוא צריך למכור את מסי. אותו מסי שהציל אותך מלשחק בסראגוסה כשאף קבוצה לא רצתה אותך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully