וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקל ארטטה: "אם אגיד את מה שאני חושב, אורחק לחצי שנה"

עודכן לאחרונה: 13.5.2022 / 6:52

מאמן ארסנל רתח אחרי התבוסה בדרבי. סון לא אהב את החילוף שלו ב-0:3, קיין: "האווירה הכי טובה שהייתה פה באצטדיון"

כתבה של שרון דוידוביץ' על יורגן קלופ לקראת גמר הגביע האנגלי/ספורט1

טוטנהאם הביסה אתמול (חמישי) 0:3 את ארסנל במשחק השלמה מהמחזור ה-22 בפרמיירליג וצימקה את הפער ממנה לנקודה אחת בלבד כשנותרו שני מחזורים במאבק על המקום הרביעי והכרטיס לליגת האלופות. הארי קיין כבש פעמיים, יונג מין סון הוסיף עוד אחד כשבין לבין רוב הולדינג הפקיר את חבריו בעשרה שחקנים אחרי שספג צהוב שני (33).

מה נשאר להן?

ארסנל - ניוקאסל בחוץ (16.5), אברטון בבית (22.5)

טוטנהאם - ברנלי בבית (15.5), נוריץ' בחוץ (22.5)

מיקל ארטטה מאמן ארסנל. רויטרס
עצבני. ארטטה/רויטרס

המספרים

* טוטנהאם ניצחה את ארסנל במשחק ליגה ביתי בפעם השלישית ברציפות. זה לא קרה מאז אוגוסט 1961.

* ארסנל ספגה את ההפסד הכי גדול שלה מול טוטנהאם מאז אפריל 1983 (5:0 אז).

* מאז הבכורה של אנטוניו קונטה בטוטנהאם, רק מנצ'סטר סיטי (69 נקודות) וליברפול (64) השיגו יותר נקודות מהקבוצה שלו (50).

* מאז מינויו של מיקל ארטטה (דצמבר 2019) הורחקו לארסנל 13 שחקנים בפרמיירליג. המקום השני בזמן הזה, ברייטון, ספגה 8 אדומים.

עוד בוואלה!

המאבק פתוח: טוטנהאם הביסה 0:3 את ארסנל

לכתבה המלאה
יונג מין סון שחקן טוטנהאם. רויטרס
לא אהב את החילוף. סון/רויטרס

יונג מין סון, שכבש את השלישי, אמר אחרי המשחק: "תמיד טוב לנצח, אבל במיוחד בדרבי הזה. זה חשוב מאוד. אנחנו יכולים לסגור את הפער. המשחק הזה מרגיש נחמד מאוד". הקוריאני נשאל על העובדה שהוחלף וענה: "ברור שאני רוצה לשחק, אבל מה אני יכול לומר? אני צריך לקבל את זה. יש לנו משחק נוסף ביום ראשון, אז כנראה שבגלל זה. אני לא כועס, רק מאוכזב, אבל צריך להמשיך הלאה. רציתי להמשיך לשחק. יש לנו משחק חשוב אז אני צריך להיות מוכן, להתאושש ורענן". סון הסביר את הכרטיס הצהוב השני והאדום שסחט מהולדינג: "רצתי לתוך השטח, אבל הוא שבר את הריצה הזאת וזה לא משנה אם הכדור היה מגיע אליי או לא, זה היה תיקול מסוכן. זו הייתה עבירה ברורה".

הארי קיין, שכבש פעמיים, אמר: "אני גאה בחברים שלי. אם ארסנל הייתה מנצחת, היא הייתה מבטיחה את המקום בליגת האלופות אז היה לחץ עלינו לעיני הקהל שלנו, אבל סיפקנו את הסחורה. שלטנו מההתחלה, יצרנו מצבים ושלטנו גם במחצית השנייה. תמיד נחמד לנצח בדרבי. יש עוד שני משחקים ואנחנו צריכים להיות מרוכזים רק בהם מעכשיו, אבל היה לילה מיוחד כאן.

"זו האווירה הכי טובה שהייתה כאן באצטדיון. אפשר היה להרגיש כמה אנשים חיכו לזה ואיך האווירה נבנתה לקראת המשחק, ידענו שאנחנו חייבים לספק את הסחורה. עכשיו אנחנו צריכים להפעיל עליהם לחץ בשני המשחקים שנותרו. אנחנו משחקים מוקדם ביום ראשון, צריכים לנצח ולראות מה יקרה. אנחנו יכולים לשלוט רק בתוצאות של עצמנו ולא ניסחף בגלל הניצחון הזה. הלילה היה מיוחד, אבל המטרה שלנו היא המקום הרביעי".

מאמן ארסנל מיקל ארטטה אמר: "אם אגיד את מה שאני חושב אושעה לשישה חודשים. אני לא יודע לשקר אז אני מעדיף לא להגיד מה אני חושב. אסור לי להגיד את זה. אני לא בלתי מרוצה מהשחקנים שלי, אני גאה בהם. אני רוצה שהשופטים יגיעו לעמוד מול המצלמות ויסבירו את ההחלטות שלהם. זה חבל כי משחק כל כך יפה נהרס לגמרי היום. ההחלטה התקבלה, אי אפשר לשנות את זה. השופט צריך לקבל החלטות בכדורגל".

ארטטה המשיך ואמר: "אנחנו עכשיו כבר חושבים על ניוקאסל. המשחק הזה הוא היסטוריה. בנג'מין ווייט הרגיש משהו ואני מקווה שהוא יהיה כשיר למשחק הקרוב וגבריאל יתאושש כי אין לנו מספיק שחקני הגנה. המשחק הזה מאחורינו כבר. זה חמק לנו מהידיים וצריך לקבל את זה. אנחנו צריכים להיות הקבוצה שראיתם מההתחלה. אתה מפסיד במשחק בתנאים בהם היינו. זה כואב, אבל יש לנו משחק גדול בשני וננסה לנצח. זה בידיים שלנו ואנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו".

על הנייר קיימת אפשרות שגם צ'לסי תסתבך במאבק על מקום ברביעייה, אבל זה ממש לא ריאלי כיוון שלבלוז נותרו משחקי בית נוחים יחסית נגד לסטר ומול ווטפורד ונקודה תספיק להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully