וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שתפסה אותו בוגד בה: ג'רארד פיקה ושאקירה הודיעו על פרידה

בלם ברצלונה והזמרת יפרידו כוחות אחרי למעלה מעשור: "מבקשים שתכבדו את פרטיותינו". בספרד מדווחים: מחלוקת בנוגע למשמורת על הילדים

סיכום עונת 2021/22 של ספורט1/ספורט1

הם נחשבו לאחד הזוגות החזקים והמפורסמים בעולם, אבל היום (שבת) הם הודיעו רשמית על הפרדת כוחות: מספר ימים אחרי הדיווחים על כך שהזמרת שאקירה תפסה את ג'רארד פיקה בוגד בה עם אישה שצעירה ממנה בכ-20 שנה, הם הודיעו על פרידה.

הזמרת שאקירה לצד בן זוגה, ג'רארד פיקה בלם ברצלונה. חשבון הטוויטר של שאקירה, אתר רשמי
היו מהזוגות החזקים והמפורסמים בעולם. פיקה ושאקירה/אתר רשמי, חשבון הטוויטר של שאקירה

"למען ילדינו, שהם בראש סדר העדיפויות שלנו, אנחנו מבקשים לכבד את הפרטיות שלנו", מסרו פיקה ושאקירה לאתר "אל קונפידנסיאל' ולמעשה אישרו רשמית את כוונתם להיפרד אחרי 12 שנים ושני ילדים משותפים. שאקירה בת ה-45 מבוגרת מג'רארד בעשור ולהם נולדו מילאן בן התשע וסשה בן השבע.

כאמור, על פי העיתונאית לאורה פה, שאקירה מודעת לחוסר הנאמנות של בעלה ומכירה גם את הבחורה שעמה הוא בגד בה, גם מכיוון שתפסה אותם "על חם". "זו הסיבה שהם החליטו להיפרד", היא אמרה בפודקאסט שלה, "זו הסיבה שיש דיסטנס בין השניים והם לא מתקשרים".

שחקן ברצלונה ג'רארד פיקה לצד חברתו, שאקירה. Rodolfo Molina, GettyImages
נפרדו אחרי למעלה מעשור ושני ילדים/GettyImages, Rodolfo Molina

בתקשורת הקטלאנית מדווחים שפיקה מנצל את העובדה שהוא לבד כרגע ומבלה במסיבות עם ריקי פוץ', חברו לקבוצה. גם עתידו של פיקה ככדורגלן פעיל לוט בערפל ועל כן בקטלוניה לא מופתעים מכך שהוא נהנה מחיי הרווקות וממה שיש להם להציע לו בימים אלו.

ב"מארקה" פורסם כי המשמורת על הילדים היא בעיה שבשלב זה לא נפתרה בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully