וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה איתה פיקה בגד היא מכרה קרובה של שאקירה, וצעירה ממנה ב-20 שנה

אתרי הרכילות בספרד חושפים פרטים חדשים מאחורי פרשת הבגידה של קפטן ברצלונה בכוכבת הפופ. לפי מקורבים לשחקן, מאז שעזב את ביתם המשותף הוא מתהולל במועדוני ברצלונה ונוהג בהפקרות מינית: "כל יום הוא מבלה עם בחורה אחרת, הוא איבד כל רסן"

שאקירה צופה בג'רארד פיקה משחק/מתוך "'Matchday"

אתרי הרכילות בספרד עוקבים באופן צמוד אחרי הפרשה החדשה שמסעירה את עולם הכדורגל: סיפור הבגידה כביכול של קפטן ברצלונה ג'רארד פיקה בכוכבת הפופ הבינלאומית שאקירה. לפי דיווח של העיתונאית לאורה פה, שאקירה תפסה את פיקה "על חם" עם אישה אחרת, ומאז השניים מתגוררים בנפרד ונמצאים בתהליך של פרידה אחרי 12 שנות זוגיות.

פיקה עזב את הבית המשותף של השניים בו התגורר עם שאקירה ועם שני ילדיהם, עבר לגור לבדו במרכז ברצלונה, ולפי הדיווחים נהנה מכל מה שיש לחיי הרווקות של כדורגלן מפורסם כמוהו להציע, כולל בילויים תכופים במועדונים יוקרתיים עד השעות הקטנות של הלילה, וקיום יחסי מין מזדמנים עם נשים צעירות.

"בשבועות האחרונים פיקה מתנהל בהפקרות מינית מוחלטת. הוא נטול כל רסן, ובכל ערב אפשר לראות אותו מבלה עם אישה אחרת", טוענת העיתונאית לאורה פה. לטענתה, השותף הקבוע של פיקה לבילויים במועדונים היוקרתיים ביותר של ברצלונה, הוא חברו לקבוצה ריקי פוץ'. השניים משריינים באופן קבוע חדרים פרטיים במועדונים "בלינג בלינג" ו"פטרון" ונוהגים לארח שם נשים צעירות ולבלות איתן "עד 2 או 3 לפנות בוקר, לפחות שלוש פעמים בשבוע".

שחקן ברצלונה ג'רארד פיקה עם בת זוגו הזמרת שאקירה. מתוך טוויטר, צילום מסך
"איבד כל רסן". פיקה, שאקירה ושני הילדים/צילום מסך, מתוך טוויטר

כתבת הרכילות של אתר "אל פריודיקו", לורנה ואסקס, דיווחה אתמול ש"במקומות ציבוריים כמו בתי הספר של הילדים, פיקה ושאקירה מנסים לשדר עסקים כרגיל, אבל במציאות הם כבר בקושי מחליפים מילה". לדבריה, שאקירה ידעה במשך זמן מה שפיקה בוגד בה, עימתה אותו עם הדברים והעניקה לו הזדמנות שנייה. כשגילתה שמדובר בריטואל שלא משתנה, "היא זעמה ונפגעה עד עמקי נשמתה, והורתה לו לעזוב את הבית בהתראה של רגע".

לפי הדיווחים, האישה איתה פיקה ניהל רומן ושנתפסה יחד איתו במיטה, היא מכרה קרובה של שאקירה, מה שבוודאי העצים את תחושת הנבגדות שלה. אותה אישה צעירה משאקירה (שמבוגרת מפיקה בעשור) ב"לפחות 20 שנה", ומתוארת כ"בלונדינית וחטובה". בשלב זה לא ברור מה היה טיב הקשר בינה לבין שאקירה, אולם בין השתיים הייתה היכרות של שנים.

שחקני ברצלונה ג'רארד פיקה, ריקי פוץ'. Pedro Salado/Quality Sport Images, GettyImages
השותף הקבוע לבילויים. פיקה עם ריקי פוץ'/GettyImages, Pedro Salado/Quality Sport Images

שאקירה טסה בחודש לשתי חופשות נפרדות באיביזה, ולאחת מהן הגיעה עם מילאן וסאשה, ילדיהם המשותפים שלה ושל פיקה. הבלם לא הצטרף לנסיעה למרות שהיה פצוע ולא לקח חלק בפעילות הקבוצתית באותם ימים, מה שהגביר את סימני השאלה בנוגע ליחסים בינו לבין בת זוגו.

לפי "אל פריודיקו", פיקה ושאקירה המודעים היטב למחול השדים שמתחולל סביבם, מתכננים לפרסם בימים הקרובים הצהרה משותפת, בה ייתכן שיודיעו על פרידה. "לא ברור אם תהיה שם התייחסות ישירה לחוסר הנאמנות של פיקה, אבל בטוח שתהיה הצהרה", טוענים בספרד.

יש לציין ששאקירה מבוגרת מפיקה בדיוק בעשור (45) וכבר בעבר היו מספר דיווחים על משבר בין השניים. פיקה נמצא לקראת סוף הקריירה שלו ולאחרונה בברצלונה אף העריכו שהוא לא ימשיך לשחק מעבר לעונה הנוכחית, בעוד ששאקירה ממשיכה לנהל קריירה משגשגת. לזוג יש שני ילדים: מילאן בן התשע וסשה בן השבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully