וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא מתקבל על הדעת": ג'רארד פיקה איים על צלם והסתבך

בלם ברצלונה תועד בחופשה עם שאקירה כשהוא גולש בים ולטענת איגוד הצלמים, מקורבים של השניים "הקיפו והלחיצו" את העיתונאי לאחר שזה סירב למחוק את התמונות

מסיבת העיתונאים בה ליאונל מסי נפרד מברצלונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

מעבר להיותו סמל בברצלונה בזכות הקריירה המקצוענית שלו ככדורגלן, ג'רארד פיקה נחשב למי שעשוי להפוך לנשיא המועדון ביום מן הימים. אם הבלם אכן ירצה להציע את מועמדותו לתפקיד בעתיד, תקריות כמו זו שעליה דווח אתמול (ראשון) בוודאי לא יעזרו לתדמית שלו: צלם מטעם העיתון "אל מונטנייס", שתיעד את פיקה ובת זוגו שאקירה במהלך חופשה בקנטבריה ביום חמישי האחרון, התלונן כי השחקן ופמלייתו איימו עליו בניסיון לגרום לו למחוק את התמונות.

העיתון המדובר הציג את הזוג על גבי השער שלו בשבת האחרונה, תחת הכותרת "שאקירה ופיקה תופסים גלים", כאשר בהמשך נכתב: "הזמרת והכדורגלן נהנו מחופשה קצרה שהסתיימה בעימות בין המלווים שלהם ליוצר התמונות הללו".

התמונות שהכעיסו את פיקה ושאקירה

על פי הודעת איגוד הצלמים בקנטבריה, מתברר כי מקורביהם של בלם ברצלונה והזמרת, קבוצה של יותר משמונה אנשים ליתר דיוק, "הקיפו, נזפו והלחיצו" את הצלם לאחר שהאחרון סירב למחוק את התמונות. "לא מתקבל על הדעת שעיתונאי בתפקיד יותקף בצורה שכזו, ללא חשש מעונש, במיוחד במרחב ציבורי", נכתב בהודעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן ברצלונה ג'רארד פיקה. Soccrates Images, GettyImages
תקרית שלא תתרום לו לתדמית. פיקה/GettyImages, Soccrates Images

ברצלונה תחזור היום לאימונים ללא השחקנים שנסעו למשחקי הנבחרות, כשלא ברור האם פיקה יעמוד לרשותו של המאמן רונאלד קומאן, שכן הבלם מתאושש מפציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully