וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לפרידה: "שאקירה תפסה את פיקה מנהל רומן עם אישה אחרת"

עודכן לאחרונה: 1.6.2022 / 19:08

הזוג הכי מפורסם בעולם הספורט יפרק את החבילה? בקטלוניה מדווחים שכוכבת הפופ הקולומביאנית מודעת לכך ששחקן ברצלונה בוגד בה והשניים כבר חיים בנפרד תקופה ארוכה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 31.5/ספורט1

האם ג'רארד פיקה ושאקירה, אולי הזוג הכי מפורסם בעולם הספורט, נמצאים בדרך לפרידה על רקע בגידה? בספרד מדווחים שהזמרת הקולומביאנית "תפסה על חם" את כוכב ברצלונה כשהוא עם אישה אחרת. על פי הדיווח, הזוג נמצא במשבר גדול בגלל הבגידה הזו ופיקה גר כעת לבדו בברצלונה ועזב את הדירה המשותפת שלו עם בת זוגו.

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה עם בת זוגו שאקירה בגביע דייויס. רויטרס
סוף הדרך? שאקירה ופיקה/רויטרס

על פי העיתונאית לאורה פה, שאקירה מודעת לחוסר הנאמנות של בעלה ומכירה גם את הבחורה שעמה הוא בגד בה. "זו הסיבה שהם החליטו להיפרד", היא אמרה בפודקאסט שלה, "זו הסיבה שיש דיסטנס בין השניים והם לא מתקשרים". בתקשורת הקטלאנית מדווחים שפיקה מנצל את העובדה שהוא לבד כרגע ומבלה במסיבות עם ריקי פוץ', חברו לקבוצה, כאשר הפרידה בין בני הזוג היא שאלה של זמן.

יש לציין ששאקירה מבוגרת מפיקה בדיוק בעשור (45) וכבר בעבר היו מספר דיווחים על משבר בין השניים. פיקה נמצא לקראת סוף הקריירה שלו ולאחרונה בברצלונה אף העריכו שהוא לא ימשיך לשחק מעבר לעונה הנוכחית, בעוד ששאקירה ממשיכה לנהל קריירה משגשגת. לזוג יש שני ילדים: מילאן בן התשע וסשה בן השבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully