וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית העל הברזילאית: "פיקה היה שואל אותי כמה גדול הישבן שלי"

5.6.2022 / 6:40

אחרי הפרידה משאקירה, בלם ברצלונה חטף וסוזי קורטז שהאשימה: "הוא היה שולח לי הודעות באינסטגרם ומוחק. אמר שהוא מקנא שאני מדברת רק על מסי"

שאקירה צופה בג'רארד פיקה משחק/מתוך "'Matchday"

פרשת הבגידה של ג'רארד פיקה בשאקירה שהובילה לפרידה המתוקשרת, ממשיכה להסעיר את עולם הכדורגל ולא רק אותו. כזכור, לאחר הדיווחים על כך שכוכב ברצלונה בוגד בזמרת הקולומביאנית המפורסמת שמבוגרת ממנו בעשור, השניים פרסמו הודעה לקונית על פרידה.

כעת, אחרי שהפרשה התפוצצה, סוזי קורטז, הדוגמנית הברזילאית המפורסמת, חשפה פרטים פיקנטיים על בלם ברצלונה. "הייתי חברה טובה של סנדרו רוסיי (נשיא ברצלונה לשעבר). כאשר פיקה גילה על זה הוא ביקש את מספר הפלאפון שלי והחל לשלוח לי הודעות", היא סיפרה, "כאשר חזרתי לברזיל, הוא שלח לי הודעות ישירות לאינסטגרם ומחק אותן בכל יום".

סוזי קורטז. יחצ, צילום מסך
"פיקה היה שולח לי הודעות ומוחק". סוזי קורטז/צילום מסך, יחצ

"הוא שאל מתי אחזור לאירופה, שאל כמה גדול הישבן שלי ואמר שהוא מקנא שאני מדברת רק על מסי. מכל השחקנים, פיקה היה זה ששלח לי את ההודעות הכי ישירות. עד היום לא אמרתי כלום מתוך כבוד לשאקירה, אבל עכשיו אני יכולה להגיד הכל. השחקנים היחידים של ברצלונה שמעולם לא שלחו לי כלום היו מסי וקוטיניו. הם באמת בעלים נהדרים ונאמנים שמכבדים ומעריכים את הנשים שלהן מאוד. היחס הזה לא הגיע לשאקירה".

הטענות האלו של קורטז לא מפתיעות לאור העובדה שבספרד מדווחים ש"בשבועות האחרונים פיקה מתנהל בהפקרות מינית מוחלטת. הוא נטול כל רסן, ובכל ערב אפשר לראות אותו מבלה עם אישה אחרת", טוענת העיתונאית לאורה פה. לטענתה, השותף הקבוע של פיקה לבילויים במועדונים היוקרתיים ביותר של ברצלונה, הוא חברו לקבוצה ריקי פוץ'. השניים משריינים באופן קבוע חדרים פרטיים במועדונים "בלינג בלינג" ו"פטרון" ונוהגים לארח שם נשים צעירות ולבלות איתן "עד 2 או 3 לפנות בוקר, לפחות שלוש פעמים בשבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully