וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה פול: "אי אפשר לשרוק בוז לאחד כמו מסי, בשום מצב"

הפרעוש קיבל תמיכה מחברו לנבחרת ארגנטינה, שגינה את התנהגות אוהדי פ.ס.ז'. וגם: האם פאולו דיבאלה לא יזומן למונדיאל?

תקציר: ארגנטינה - קולומביה 0:1/ספורט1

מאמן נבחרת ארגנטינה ליאונל סקאלוני פרסם היום (שישי) את רשימת המוזמנים לקראת שני המשחקים האחרונים במוקדמות המונדיאל, בהם האלביסלסטה תפגוש את ונצואלה בבית ואת אקוואדור בחוץ. הקפטן והכוכב ליאונל מסי, שנעדר בפגרת הנבחרות הקודמת כיוון שלא היה כשיר במאת האחוזים, שב לסגל, ובתקשורת המקומית שוחחו עם קשר הנבחרת רודריגו דה פול שהתייחס לשריקות הבוז כלפי מסי במשחק האחרון של פריז סן ז'רמן.

דה פול, שנחשב לאחד מחבריו הטובים ביותר של מסי בדור הנוכחי של נבחרת ארגנטינה, אמר בשיחה עם "TyC": "את מה שאני חושב אני לא ממש יכול להגיד... אני לא כל כך מבין את זה, לא מסכים. אולי הקהל עשה זאת מתוך כעס, אבל לא חשב עד הסוף. אבל לאחד כמו מסי אי אפשר לשרוק בוז בשום מצב, בשום מקום בעולם ומשום סיבה. הוא נתן הרבה לעולם כולו, צריכים להיות אסירי תודה. אבל כל אחד ודעתו".

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי עם רודריגו דה פול. Alexandre Schneider, GettyImages
הגן על חברו. דה פול עם מסי/GettyImages, Alexandre Schneider

מי שלא נכלל בסגל אלופת דרום אמריקה הוא פאולו דיבאלה, ובארגנטינה כבר מטילים ספק לא קטן בהשתתפותו של חלוץ יובנטוס במונדיאל בקטאר. כזכור, עד כה דיבאלה מעולם לא הצליח להרוויח את מקומו בנבחרת ואפילו לא היווה חלק מהסגל שזכה בקופה אמריקה אשתקד. כעת, ב"אולה" הסבירו כי מעבר למספר בעיות פיזיות קטנות שבגללן הוא לא בשיא כושרו, דיבאלה סובל גם מאי ודאות בנוגע לעתידו המקצועי על רקע הפערים במשא ומתן להארכת חוזהו ביובנטוס, דבר שהוביל גם לירידה במעמדו בקבוצה של מסימיליאנו אלגרי ולראייה כניסתו כמחליף ל-12 דקות בלבד בתבוסה 3:0 מול ויאריאל השבוע.

בארגנטינה הדגישו כי מבחינת היחסים בין דיבאלה לסקאלוני אין שום בעיה, אך העובדה שהחלוץ אפילו לא יודע היכן ישחק בתקופה בה יתקיים המונדיאל, בתוספת ההווה המקצועי המאכזב שלו, מעמידים בסכנה את זימונו לטורניר היוקרתי בקטאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully