וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של ליאו מסי "לא מפסיקה לבכות" מאז "ההשפלה" מאוהדי פ.ס.ז'

בזמן שהכוכב הארגנטינאי נושך שפתיים אחרי התקרית החריגה, בת זוגו שתועדה נסערת ביציעים מתקשה להירגע. בארגנטינה טוענים: "היחסים בין מסי להנהלת ברצלונה בשיא השפל, אין סיכוי שהוא יחזור". וכמה ניימאר מרוויח למשחק?

תקציר מהגביע הצרפתי: פריז סן ז'רמן מפסידה 6:5 בפנדלים לניס/ספורט1

בארגנטינה מתקשים להירגע מהתמונות של ליאו מסי סופג שריקות בוז מאוהדי פריז סן ז'רמן. מאז התקרית החריגה במשחק הליגה של פ.ס.ז' נגד בורדו גם התמונות של אשתו של מסי, אנטונלה רוקוזו, הפכו לויראליות, אחרי שהיא תועדה על סף דמעות ביציעים בזמן השריקות לעבר בעלה.

בארגנטינה טוענים שמשפחת מסי "עוברת ימים קשים", למרות שליאו נושך שפתיים, לא מתראיין וגם על כר הדשא הגיב באדיבות יחסית למאורע הלא צפוי. לטענתם, אנטונלה היא זו שמגיבה בצורה נרגשת ונסערת יותר לאירועים האחרונים, ו"לא מפסיקה לבכות" מאז.

אנטונלה רוקוזו, אשתו של ליאונל מסי, מגיבה לשריקות הבוז של אוהדי פריז סן ז'רמן. מתוך טוויטר, צילום מסך
ככה אנטונלה נראתה בזמן שריקות הבוז למסי/צילום מסך, מתוך טוויטר
ליאונל מסי, פריז סן ז'רמן. Diego Souto/ Quality Sport Images, GettyImages
המשפחה עוברת ימים קשים. מסי/GettyImages, Diego Souto/ Quality Sport Images

במקביל, הודפים בארגנטינה את השמועות שמסי עשוי לחזור לברצלונה. בתקשורת המקומית דווח ש"היחסים בין ליאו להנהלת ברצלונה מעולם לא היו בשפל כזה. מאז שהוא עזב, הקשר בין הצדדים כמעט נותק. מסי הרגיש שהראו לו את הדרך החוצה, ושהעזיבה לא באמת הייתה הכרחית מסיבות כלכליות. אין כמעט שום סיכוי שקאמבק כזה יכול לקרות, בטח לא בקיץ הקרוב".

במקביל, ניימאר שכמו מסי ניצב במרכזה של הסערה, ממשיך לספוג אש יוקדת. בצרפת פרסמו היום בלעג את נתוני השכר של הברזילאי הפציע, שהרבה להיעדר ממשחקים בשנים האחרונות. לפי החישוב, בהתחשב בפציעות של נייאר, הוא מרוויח העונה 2.7 מיליון יורו למשחק. "הבדיחה היא על חשבון הקטארים", ציינו בצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully