וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות מחאת הקהל: "ניימאר וסרחיו ראמוס נחושים לעזוב בקיץ"

עודכן לאחרונה: 14.3.2022 / 19:10

בספרד טוענים שהברזילאי כבר בודק "אופציות מילוט" מפריז סן ז'רמן, אך תוהים מי תוכל לעמוד בשכרו. מסי "נחוש להישאר עד תום חוזהו"

תקציר מהגביע הצרפתי: פריז סן ז'רמן מפסידה 6:5 בפנדלים לניס/ספורט1

גם לאחר שהצליחה לחזור למסלול הניצחונות בליגה הצרפתית עם 0:3 אתמול (ראשון) על בורדו, פריז סן ז'רמן עדיין לא שמה מאחוריה את ההדחה משמינית גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד. הפריזאים ניצחו 0:1 בבית, הובילו באותה התוצאה בברנבאו, אך כמו במקרים רבים בעידן הקטארי, גם הפעם הם קרסו ונכנעו לשלושער של קארים בנזמה. נגד בורדו, הקהל הפריזאי איבד סבלנות ושרק בוז לליאונל מסי וניימאר במהלך המשחק, כאשר בהצגת השחקנים רק קיליאן אמבפה, שעשוי לעזוב את הקבוצה בקיץ, זכה לקבלת פנים חיובית.

אז מה יהיה עתידם של הכוכבים? בעוד שעיתונאים המקורבים למסי מדווחים שהביקורת רק מאתגרת אותו ושהוא מתכוון "לענות למבקרים על המגרש", המצב לגבי ניימאר הוא שונה. ב"אס" מדווחים היום שהברזילאי נחוש לעזוב את פריז בתום העונה, כמו גם סרחיו ראמוס שהגיע ברעש גדול בקיץ וכמעט שלא תרם שום דבר.

השניים מתוסכלים מאוד מהתנהגות הקהל ועל פי העיתון הספרדי הנחשב, מדובר ב"קש ששבר את גב הגמל" מבחינת ניימאר, שרוצה לעזוב ביוני. המכשול בעזיבה של הברזילאי הוא שכר העתק שהוא מקבל, שכר שמעט מאוד קבוצות יכולות/ירצו לעמוד בו. לגבי מסי, לארגנטינאי יש חוזה גם לעונה הבאה והוא, בניגוד לראמוס וניימאר, מאוד רוצה לסיים את חוזהו במועדון למרות הביקורת הגדולה. זאת למרות שבספרד ממשיכים להתפרסם דיווחים לפיהם בבארסה מפנטזים על חזרתו של הכוכב הגדול כבר בקיץ הבא.

שחקן פריז סן ז'רמן ליאונל מסי. Quality Sport Images, GettyImages
חדר ההלבשה מתפרק? ניימאר ואמבפה/GettyImages, Quality Sport Images

על פי דיווח ב"לאקיפ", ההרמוניה בחדר ההלבשה הפריזאי נמצאת בסכנה בעקבות ההדחה המוקדמת מאירופה. ג'אנלואיג'י דונארומה וניימאר אמנם הכחישו את הדיווחים עם ריב ביניהם בחדר ההלבשה בספרד, אך בצרפת מספרים דממה מוחלטת בחדר ההלבשה לאחר המשחק ובטיסה חזרה לעיר האורות: "שחקנים בהו בקיר, בחדר ההלבשה חלפה כמעט שעה עד שמישהו קם להתקלח".

מי שהפך לאחד הסמלים של ההדחה האחרונה הוא מרקיניוס. הבלם והקפטן הברזילאי, שנחשב לאחד מעמודי התווך של הקבוצה, ביצע טעות קשה ובישל לבנזמה את השער השלישי שהשלים את המהפך בסיכום שני המשחקים. למרות שמדובר בדמות פופולרית בחדר ההלבשה, חבריו של מרקיניוס שמו לב היטב להיעדר המנהיגות שלו.

"שחקנים בקבוצה התלוננו על כך שהיה חסר מנהיג שמסוגל לייצב את המשחק אחרי ה-1:1 או ה-2:1. חוסר השקט של הקפטן במהלך המשחק הדאיגה את חבריו על המגרש וחלקם חושבים שתפקיד הנהגת הקבוצה גדול עליו".

עוד בוואלה!

כתובות נאצה נגד ליאו מסי בפריס, בצרפת נגעלים: "הוא יעזוב, ובצדק"

לכתבה המלאה
שחקן פריז סן ז'רמן, מרקיניוס. רויטרס
לא מסוגל להנהיג? מרקיניוס/רויטרס

גם המאמן מאוריסיו פוצ'טינו לא חף מביקורות בתוך חדר ההלבשה. שחקנים בקבוצה מודאגים מסגנון המשחק של הארגנטינאי, "7+3", שלמעשה מפריד את קיליאן אמבפה, ניימאר וליאונל מסי משאר השחקנים בקבוצה תוך כדי המשחק. גורם במועדון אף סיפר כי הוא "מעולם לא הרגיש כזו אווירה קשה במתחם האימונים כמו בימים האחרונים". פוצ'טינו, שהיה על סף דמעות במסיבת העיתונאים לפני המשחק מול בורדו, מעולם לא נראה כמו מדוכא ומושפל.

בעוד אמבפה עשוי לעזוב, ועתידם של מסי וניימאר לוט בערפל, מי שגם כן צפוי להיפרד מהקבוצה בקיץ הקרוב הוא אנחל די מריה. הארגנטינאי, שנמצא בפ.ס.ז' כבר שבע עונות, מסיים חוזה בקיץ הקרוב ועל פי דיווחים בפורטוגל הוא עשוי לשוב לאקסית בנפיקה, ממנה עבר לריאל מדריד ב-2010. עם זאת, במצב הנוכחי שכרו הגבוה של השחקן מהווה מכשול ולא מאפשר את תחילת המגעים.

אנחל די מריה שחקן פריז סן ז'רמן נופל ברחבה. רויטרס
יעזוב בקיץ? די מריה/רויטרס

אחרי שריקות הבוז לשחקנים וריסוס הכתובות כנגד הקבוצה, אוהדי פ.ס.ז' לא מתכוונים להוריד הילוך במחאה נגד המועדון. האוהדים סימנו שני מועדים ביומן בהם המחאה תגיע לשיאה: רבע גמר ליגת האלופות לנשים נגד באיירן מינכן ב-30 במרץ וה"קלאסיק" נגד מארסיי ב-17 באפריל. האוהדים מתכוונים להגיע בהמוניהם ולתמוך בקבוצת הנשים, שלדעתם מוזנחת על ידי ההנהלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully