וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתובות נאצה נגד ליאו מסי בפריס, בצרפת נגעלים: "הוא יעזוב, ובצדק"

אוהדי פריס סן ז'רמן ממשיכים במחאה נגד ניימאר, מסי ואל חלאיפי, בברצלונה מפנטזים על קאמבק אבל בצרפת מסבירים: יהיה מסובך עבורו לעזוב. גם ניימאר הגיב ל"שנאה" של אוהדי פריז סן ז'רמן, פוצ'טינו "עצוב"

תקציר: ארסנל - לסטר 0:2/ספורט1

ניימאר עבר אתמול (ראשון) חוויה לא קלה, כשספג שריקות בוז צורמות בפריז מאוהדי פריז סן ז'רמן במהלך משחק הבית מול בורדו. פ.ס.ז' אומנם ניצחה 0:3 וניימאר כבש, אבל אוהדי מוליכת הליגה הצרפתית סימנו אותו כסמל לבעיות של הקבוצה, ימים ספורים אחרי ההדחה מליגת האלופות על ידי ריאל מדריד.

אוהדי האולטראס של פריז הודיעו בסוף השבוע שיחלו במחאה על מצב הקבוצה, כשהם מתלוננים על שחקנים מנוכרים, חסרי אופי, שלא מחוברים לקבוצה, עם מאמן שלא מקבל החלטות. בין השאר תלו אתמול שלט שקורא "אמבפה בפריז, לאונרדו לגרדום", כשהם זועמים על ההתנהלות של ההנהלה.

ניימאר הגיב בהעלאת תמונות לחשבון האינסטגרם שלו שבהן הוא נראה מבלה עם בנו, כמו גם סרטונים שבו הם משחקים ביחד כדורסל, והברזילאי כותב על בנו המחויך: "כיף לראות אותך שמח, זה מה שמניע אותי וגורם לי להמשיך". ניימאר ניצל את המנוחה שקיבלו שחקני הקבוצה, ונסע לברצלונה ליומיים עם בני משפחתו.

גם ליאו מסי ספג שריקות בוז בתחילת המשחק, אבל המחאה נגד הארגנטינאי דעכה ככל שהמשחק התקדם, בעוד שהקריאות נגד ניימאר נמשכו, גם אחרי שכבש שער, והכרוז באצטדיון קרא בשמו.

שחקן הקבוצה פרסנל קימבפמבה אמר על המחאה: "זה בלתי נמנע מבחינתנו לשמוע את השריקות, גם אם אנחנו מתרכזים במשחק. אנחנו מבינים את האכזבה, ואנחנו מבינים את השנאה. אנחנו מקצוענים, ויודעים איך להישאר בפוקוס, ועכשיו עלינו להרים את הרמה כדי לזכות באליפות. זו אשמת כולנו, אין אשם אחד, ועלינו להישאר ביחד, בטוב וברע. זה הזמן להראות את האופי שלנו, גשם כשקשה, קשה מאוד".

מאוריסיו פוצ'טינו, מאמן הקבוצה, אמר אתמול: "מבחינתי זה לא הוגן. לכולנו מגיע שהאוהדים יכעסו עלינו, לא רק ניימאר ומסי, שהם שני שחקנים ברמה עולמית. צריך לכבד אותם. כשאנחנו מנצחים או מפסידים, זו תמיד הקבוצה. התחושות שלי קשות מאוד. זה באמת מצב עצוב מאוד".

כצפוי, התגובות הנסערות בעולם היו בנוגע לליאו מסי, שחקן שכל הקריירה נחשב לגיבור על בברצלונה, ואולי בנבחרת ארנטינה היה משחק או שניים שבהם נתקל במחאה קצרה על היכולת שלו - אבל אין ספק שזו פעם ראשונה בקריירה המפוארת שלו שהוא נתקל ביחס כזה. אתמול בברצלונה כבר דיווחו שאביו של השחקן חורחה מסי יצר קשר עם הנהלת בארסה בניסיון לברר על אפשרות שיחזור למועדון בעונה הבאה.

גארי ליניקר צייץ אתמול אימוג'י "נגעל" בתגובה על שריקות הבוז. שחקן העבר של נבחרת צרפת ז'והאן מיקו כתב: "איך שורקים פה בוז על כל נגיעה של מסי? רק בצרפת דבר כזה יכול לקרות. זאת באמת התחתית, כל כך עצוב! לדעתי הוא יעזוב הקיץ, והוא יצדק".

ליאונל מסי, קיליאן אמבפה, שחקני פריס סן ז'רמן. Xavier Laine, GettyImages
ליאונל מסי, קיליאן אמבפה, שחקני פריס סן ז'רמן/GettyImages, Xavier Laine
ליאונל מסי, קיליאן אמבפה, ניימאר, שחקני פריס סן ז'רמן. Xavier Laine, GettyImages
ליאונל מסי, קיליאן אמבפה, ניימאר, שחקני פריס סן ז'רמן/GettyImages, Xavier Laine

וינסנט דולוק, בטור הפרשנות שלו ב"ל'אקיפ": "האם אלה באמת אוהדים? מאז שמסי לא בברצלונה, האצטדין הוא לא הבית שלו, אלא יריב. האוהדים מאשימים אותו בכל הצרות של הקבוצה". מרסלו גז'ארדו, מאמן ריבר פלייט שניצחה הלילה 0:4 את חימנסיה לה פלטה, נשאל על התקרית של מסי עם אוהדי פ.ס.ז' ואמר: "זה הדבר האחרון שציפיתי שתשאלו אותי עליו, אבל צריך לזכור שגם אנחנו התעללנו במסי רבות כשהוא הודיע על פרישה מהנבחרת ואין צורך לעכשיו להיות פטריוטים עכשיו. אני מבין את זה שבכל מקום חווים את המשחק אחרת וכנראה שככה הם מתמודדים עם כישלון שם. אני לא מסכים עם זה בכלל".

עוד בוואלה!

די קאניו: "עדיף רונאלדו, אדם עם נשמה, על פני מסי, חייזר בלי רגשות"

לכתבה המלאה

היום בפארק דה פרינס רוסס בגרפיטי על קירות האצטדיון "לאו ונאסר, הרחק מאדמתנו", עם רמז לארגנטינאי וליו"ר המושמץ אל חלאיפי.

האם יש סיכוי שיעזוב? מסי חתום בפ.ס.ז' עד 2023, עם אופציה לשנה נוספת, וקשה להאמין שברצלונה במצבה הכלכלי תוכל לפצות את פ.ס.ז'. אומנם במידה רבה מדובר באכזבה, כשמסי כבש שני שערי ליגה בלבד (בפריז צוחקים שאדיל רמי כבש יותר, 3 שערים) וכמובן לא עומד בציפיות הגרנדיוזיות מהשחקן הטוב בעולם. עם זאת, ב"ל'אקיפ" טוענים ש"ראשי פ.ס.ז' מצטערים מאוד על חוסר האמון של הקהל באחד השחקנים הכי טובים בכל הזמנים".

שכרו הענק (30 מיליון יורו נטו לעונה) הופך את המשימה למסובכת עבור בארסה - במיוחד כשמסי יכול לקבל 10 מיליון יורו יותר לעונה אם יכבד את החוזה הבא שלו לשנתיים עם פ.ס.ז'.

אם הוא שוקל לעזוב, מסי כנראה לא היה הופך את זה לשאלה של כסף, מכיוון שהוא כבר אמר שהוא מוכן לקצץ 50 אחוז מהשכר כדי להאריך בקיץ שעבר את חוזהו בברצלונה. אבל אם בארסה תחליט לנקוט בפעולה ולהחזיר את הארגנטינאי, היא תצטרך לשלם דמי העברה לפ.ס.ז'. למרות הביקורת והאכזבה, למסי עדיין יש ערך שיווקי חזק מאוד שעליו פ.ס.ז' עדיין בונה, ולכן לא תוותר עליו בקלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully