וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז סן ז'רמן הביסה את בורדו 0:3, האוהדים קראו בוז לניימאר בכל נגיעה

ניצחון קליל למוליכה בקרב הקצוות. הברזילאי כבש, אבל ספג שריקות בכל נגיעה בכדור. האוהדים קראו גם נגד מסי בדקות הפתיחה

תקציר מהגביע הצרפתי: פריז סן ז'רמן מפסידה 6:5 בפנדלים לניס/ספורט1

סערת ההדחה מליגת האלופות טרם שככה, חילופי ההאשמות והדיונים לקראת העונה הבאה נמשכים ועד אז כל שנותר לפריז סן ז'רמן זה לטייל לקראת אליפות שאף אחת לא תיקח לה. המוליכה המצוברחת קיימה הפעם משחק צהריים וניצחה היום (שבת) 0:3 את בורדו, אבל האוהדים פנו נגד חלק מהשחקנים ובראשם ניימאר ומצב הרוח בוודאי לא השתפר. לאחר מכן ליון הובסה על ידי ראן ומארסיי ניצחה בברסט.

שחקן פריז סן ז'רמן, ניימאר. רויטרס
שריקות בוז בכל נגיעה, גם אחרי שכבש. ניימאר/רויטרס

פריז סן ז'רמן - בורדו 0:3

מוליכת הטבלה התאוששה בקרב הקצוות, אבל הסיפור הגדול היה המחאה של האוהדים נגד נציג הבעלים נאסר אל חלאיפי ובעיקר נגד ניימאר וליאונל מסי. בעוד הארגנטינאי ספג שריקות בוז וקריאות בדקות הפתיחה, הברזילאי חטף אותן כל המשחק מקהל הביתי - דבר שבוודאי רק יגביר את הדיווחים על רצון הדדי בפרידה.

קיליאן אמבפה לעומתם, זכה לתשואות ובדקה ה-24 ניצל כדור קטן ומבריק שהעביר לו ג'יני ויינאלדום, כדי לקבוע 0:1 בבעיטה חזקה. ניימאר עצמו הכפיל בדקה ה-52 - כשלאחר מכן חלק גדול מהאוהדים שורק בוז ובדקה ה-61 לאנרדו פארדס קבע 0:3. מסי שהיה טוב, כמעט הצטרף לחגיגה בדקה ה-87, אבל הבעיטה שלו נבלמה בקורה.

אתמול ארגון האולטראס הודיע: "מזה חששנו. המצב הנוכחי של המועדון דורש מחשבה מחדש ושינויים בכל הרמות והשכבות. איך אפשר שתהיה קבוצה נורמלית כשהסגל מורכב מ'כוכבים' שמחכים על הספסל ולא מפרגנים אחד לשני? איך אפשר לכבד מאמן כשהוא רק בובה שלא מקבל החלטות? איך אפשר להצליח כשהשחקנים נראים יותר בשבוע האופנה מאשר במפגשים עם אוהדים שלהם? נמשיך למחות עד שיהיו שינויים מהותיים, והמחשבה שלנו היא רק על טובת המועדון, שלנו!".

עוד בוואלה!

"קיליאן אמבפה חתם בריאל מדריד כבר ב-30 בינואר"

לכתבה המלאה
שחקן פריז סן ז'רמן, קיליאן אמבפה. רויטרס
המתין 24 דקות לשער הראשון. אמבפה/רויטרס
שחקן ראן לוברו מאייר חוגג נגד ליון. JEFF PACHOUD/AFP, GettyImages
ליון הובסה בבית. מאייר חוגג/GettyImages, JEFF PACHOUD/AFP

ליון - ראן 4:2

העונה המאכזבת של פטר בוס ושחקניו נמשכה עם תבוסה ביתית כואבת, אותה הצליחה ליון "להמתיק" במעט עם שני שערים מצמקים אחרי שכבר פיגרה 4:0. ראן השיגה ניצחון רביעי ברציפות וסיכוייה להבטיח כרטיס לליגת האלופות גבוהים יותר משל יריבתה הערב, שנמצאת במקום ה-10. בנז'מן בוריז'ו (11) ובפטיסט סנטמריה (13) היממו את המארחת עם שני שערים מוקדמים, לוברו מאייר הגדיל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ומרטין טרייה כבש את הרביעי של ראן (49). עצמי של המארי טראורה (59) ופנדל של מוסא דמבלה (82) הקטינו עבור ליון.

שחקני מארסיי ארקדיוש מיליק, וויליאם סאליבה. רויטרס
שער ובישול. מיליק/רויטרס

ברסט - מארסיי 4:1

אחרי שהפסידה במפגש הביתי בסיבוב הקודם, הקבוצה של חורחה סמפאולי השיגה את הנקמה. ונצמדה לניס במקום השני עם 50 נקודות והפרש שערים של 17+. ג'רסון נהנה מבישול של ארקדיוש מיליק והבקיע כבר בדקה השלישית. החלוץ הפולני רשם גם שער אחרי שאמין האריט בישל לו בדקה ה-63. כעבור שמונה דקות, חיקה האריט את מיליק, והשלים גם הוא משחק עם שער ובישול אחרי שהכניע את השוער מרקו ביזוט. אירווין קארדונה צימק בדקה ה-91, אך כעבור דקה צ'נגיז אונדר קבע את תוצאת המשחק מבישול של השוער פאו לופס.

משחקים נוספים

אנז'ה - ריימס 1:0

קלרמון - לוריין 2:0

מץ - לאנס 0:0

שטרסבורג - מונאקו 0:1

המחזור ה-28 יצא לדרך ביום שישי עם 0:0 בין ליל לסנט אטיין.

בשבת חילצה ניס 0:0 במגרשה של מונפלייה למרות 55 דקות ב-10 שחקנים. הקפטן דאנטה גרם לפנדל והורחק בדקה ה-35, אבל לשמחתו וולטר בניטס עצר את הפנדל של טז'י סבאנייה והוסיף עוד חמש הצלות כדי להביא נקודה למדורגת שנייה.

מאוחר יותר, טרואה עצרה את רצף המשחקים ללא הפסד של נאנט על ארבעה, לאחר שגברה עליה 0:1 משער של איקה אוגבו ורשמה ניצחון שני ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully