וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניימאר רמאי מאז שהגיע, מסי בכיס של מודריץ'. הם שכירי חרב"

אקס פ.ס.ז' ז'רום רוטן ביקר אחרי ההפסד לריאל מדריד: "הם צריכים לקחת אחריות". הברזילאי הכחיש עימות עם דונארומה, אמבפה: "רגע קשה, נכשלנו"

תקציר מהגביע הצרפתי: פריז סן ז'רמן מפסידה 6:5 בפנדלים לניס/ספורט1

בפריז סן ז'רמן מתקשים לעכל את ההדחה המוקדמת בשמינית גמר ליגת האלופות, אחרי שהובילו 0:2 בסיכום שני משחקים ונכנעו לשלושער של כוכב ריאל מדריד קארים בנזמה. לאחר המשחק פורסמו ידיעות על עימות בחדר ההלבשה בין ניימאר לג'אנלואיג'י דונארומה, ולאחר שהשוער האיטלקי הכחיש את האירוע, הערב (חמישי) הכוכב הברזילאי יצא למתקפה.

השיחה בין ניימאר לדונארומה

"אני שונא לדבר כאן על חדשות, אבל הידיעות שהופצו הן שקר", כתב הכוכב בן ה-30 בחשבון האינסטגרם, "לא היה עימות בחדר ההלבשה, עיתונאים חסרי יכולת שרוצים לקדם את עצמם, נסו פעם אחרת, בסדר?"

הברזילאי, שבישל לקיליאן אמבפה את שער היתרון במחצית הראשונה, פרסם את ההתכתבות האישית שלו עם דונארומה, שכתב כי הוא "מתנצל על אתמול" (ככל הנראה על השער הראשון שנבע מאיבוד כדור שלו ברחבה). "חבר, תירגע", כתב ניימאר לחברו לקבוצה, "זה יכול לקרות בכדורגל. אנחנו קבוצה ואנחנו איתך. אתה צעיר ותזכה בעוד הרבה תארים, תאסוף את עצמך ונמשיך קדימה".

קיליאן אמבפה המאוכזב גם כן העביר מסר באינסטגרם ביום שלאחר המשחק: "רגע קשה. ליגת האלופות הייתה מטרה גדולה עבורנו, אבל נכשלנו. העונה עדיין לא נגמרה, ולא משנה מה יקרה, נישאר מאוחדים ונחושים עד למשחק האחרון של העונה. תודה לאוהדים שתמכו ונסעו למשחק".

עוד בוואלה!

אחרי ההפסד: אל חלאיפי השתולל ואיים "אהרוג אותך", לאונרדו ניסה להשמיד ראיות

לכתבה המלאה
שחקן פריז סן ז'רמן, ליאונל מסי. Quality Sport Images, GettyImages
תחת ביקורת. מסי/GettyImages, Quality Sport Images

שני חבריו של אמבפה בהתקפה, ליאונל מסי וניימאר, זכו לביקורת צוננת משחקן העבר של המועדון, ז'רום רוטן, שידוע בשל הביקורות הרבות שהוא משמיע לעבר הקבוצה: "מבחינתי, האחראים להפסד הזה הם ניימאר וליאונל מסי. הם צריכים לקחת אחריות, הם אגדות, יש להם את המעמד שלהם ומשלמים להם על זה. אני לא אתקוף את מרקו וראטי, דנילו פריירה, לאנדרו פארדס או קיליאן אמבפה, אלא את שני האחרים - שכירי החרב. ניימאר הוא רמאי מאז שהגיע, אני מתבייש לדבר ככה גם על מסי, אבל זו המציאות. אתמול הוא הלך על המגרש, לוקה מודריץ' שם אותו בכיס שלו. ניימאר איבד את כל הכדורים. מאז שהוא הגיע יש בלאגן. הוא שיחק פחות מ-50% מהמשחקים וכשהוא משחק מוצאים תירוצים שהוא חוזר מפציעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully