וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההפסד: אל חלאיפי השתולל ואיים "אהרוג אותך", לאונרדו ניסה להשמיד ראיות

עודכן לאחרונה: 10.3.2022 / 15:12

יו"ר פריז סן ז'רמן פרץ לחדר השופטים אחרי ההפסד לריאל מדריד בברנבאו, שבר חפץ ואיים על עובד "אהרוג אותך". התקרית תועדה, המנהל המקצועי לאונרדו שנכח במקום ביקש מהעובד למחוק את הסרטון, אופ"א חוקרת. דונארומה מכחיש: לא היה עימות ביני לבין ניימאר בחדר ההלבשה

לוקה מודריץ' חוגג בחדר ההלבשה את הניצחון של ריאל מדריד/אתר רשמי, ריאל מדריד

זעם רב ותסכול גדול נרשמו אתמול בלילה (רביעי) בקרב אנשי פריז סן ז'רמן אחרי ההפסד 3:1 לריאל מדריד בברנבאו, שהוביל להדחה של הקבוצה הצרפתית מליגת האלופות כבר בשמינית הגמר. פ.ס.ז' עלתה ליתרון 0:1 משער של קיליאן אמבפה וכבר הוליכה 0:2 במצטבר, אבל שלושער של קארים בנזמה הוביל למהפך אדיר שהעלה דווקא את הבלאנקוס לשמונה האחרונות במפעל היוקרתי עם ניצחון 1:3.

על פי דיווחים, יושב ראש פריז סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי נכנס בסערה לחדר השופטים בסיום, שבר ציוד והשתולל. על פי דוח השיפוט, היו"ר נכנס לחדר יחד עם המנהל המקצועי לאונרדו ו"התנהג באגרסיביות... כשהשופט ביקש ממנו לצאת אל חלאיפי חסם את הדלת, היכה בציוד של אחד הקוונים ושבר אותו". על פי ESPN, עד לתקרית אמר ש"מעולם לא ראיתי איש הנהלה מתנהג ככה".

נאסר אל חלאיפי (במרכז), יושב ראש פריז סן ז'רמן, לצד מאוריסיו פוצ'טינו המאמן והמנהל המקצועי לאונרדו. David S. Bustamante, GettyImages
יפטר את השניים? אל חלאיפי עם פוצ'טינו ולאונרדו/GettyImages, David S. Bustamante

ב"מארקה" אף טוענים שהדבר תועד על ידי איש צוות של ריאל מדריד (שאל חלאיפי בטעות נכנס קודם לחדר שלו, בחיפוש אחר השופטים). על פי דיווח ברשת "Movistar" הספרדית, הוא אף איים על העובד ואמר לו "אני אהרוג אותך" כשהוא צילם אותו. על פי הטענה, רק שומרי הראש שלו עצרו אותו מלתקוף את העובד.

לאונרדו, שכאמור נכח במקום, ביקש מהעובד למחוק את הסרטון. כעת בספרד טוענים האם התיעוד של התקרית יפורסם, על רקע מערכת היחסים המתוחה והטעונה בין ריאל מדריד לפריז סן ז'רמן. עוד נטען ב"מארקה" שאנשי אופ"א בוחנים את הסרטון, כדי לדעת האם להעמיד לדין את אל חלאיפי.

כידוע, אנשי פ.ס.ז' זעמו על השיפוט בגלל השער הראשון, וטענו שבנזמה עשה עבירה על השוער דונארומה. "ההחלטה הזאת הייתה לא הוגנת", אמר לאונרדו על המהלך שלפני השער, "הייתה עבירה ברורה. בלתי אפשרי שלא יתייעצו עם ה-VAR. אבל אנחנו לא מחפשים תירוצים, נצטרך לבחון מה עשינו". המאמן מאוריסיו פוצ'טינו היה תקיף יותר: "לספוג שער כזה, שה-VAR נותן אותו, זה לא ייאמן, אי אפשר לקבל את זה, עם עבירה ברורה". על פי "לה פריזיאן", גם לאונרדו וגם פוצ'טינו בסכנת פיטורים אחרי ההדחה.

עוד בנושא
התביעה דורשת: 28 חודשי מאסר לנאסר אל חלאיפי

עוד בוואלה!

בנזמה כבש שלושער, ריאל מדריד רשמה מהפך גדול ו-1:3 על פריז סן ז'רמן

לכתבה המלאה
שחקן פריז סן ז'רמן, ניימאר. David Ramos, GettyImages
עוד ערב מתסכל. ניימאר/GettyImages, David Ramos

בתקשורת הספרדית אף דיווחו שהיה עימות חריף בחדר ההלבשה בין ניימאר לשוער דונארומה, כשהברזילאי האשים את השוער בשגיאה שהובילה לשער - שהוביל למהפך. האיטלקי העצבני לא הסכים לקבל את הביקורת, הטונים עלו, ושחקנים בקבוצה "נאלצו להפריד בין השניים". דונארומה הכחיש את הדיווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully