וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה התכתבות רברבנית של בנזמה לפני המשחק: "פ.ס.ז' לא תעשה כלום!"

עודכן לאחרונה: 10.3.2022 / 13:40

חלוץ ריאל מדריד צפה עוד לפני המשחק שפריז סן ז'רמן תקרוס, אפילו שחקן ברצלונה מפרגן לו: "לא אכפת לי שהוא ממדריד, איזה שחקן בנזמה!". אלאבה הסביר למה חגג עם הכיסא הלבן

לוקה מודריץ' חוגג בחדר ההלבשה את הניצחון של ריאל מדריד/אתר רשמי, ריאל מדריד

קארים בנזמה הפך אתמול (רביעי) לגיבור הגדול של ריאל מדריד אחרי שכבש שלושער אדיר והוליך את הבלאנקוס במו רגליו למהפך מול פריז סן ז'רמן עם שלושער. ריאל כבר נראתה בדרך הבטוחה להדחה, כשהייתה בפיגור 2:0 במצטבר, אבל בנזמה כבש בדקות ה-61, 76 ו-78 ושלח את הצרפתים הביתה.

היום בצרפת חושפים שבנזמה ידע עוד לפני המשחק גם שפריז סן ז'רמן תקרוס, וגם שזה יהיה הערב שלו. בהתכתבות של בנזמה עם ידידו, הראפר המקומי ניסקה, כתב בנזמה: "הולך להיות פיצוץ. הם (פ.ס.ז') לא יוכלו לעשות כלום. זה הסיפור שלי". ניסקה חשף את ההתכתבות, וכתב: "אמרת, ועשית. משחק טוב".

ואכן, בנזמה היה גיבור המשחק ודחק הצדה את פ.ס.ז' וכוכביה, וגם שחקן העבר גארי ליניקר צייץ עליו: "הוא אחד מחלוצי ה-9 הגדולים בכל הזמנים". בנזמה בעונת השיא שלו כבש 32 שערים ב-2011/12, וכעת כבר עתה יש לו 30 שערים ב-33 משחקים ב-2021/22. אפילו דני אלבס, שחקן ברצלונה, העלה באינסטגרם שלו במהלך המשחק ציוץ שבו הוא קורא: "לא מעניין אותי שהוא ממדריד - איזה שחקן הוא, איזה שחקן קארים בנזמה! אני אוהב את המשחק הזה".

חברו לקבוצה טיבו קורטואה אמר: "אני חושב שהוא השחקן הטוב בעולם כרגע, אולי יחד עם לבנדובסקי, והוא הראה למה אולי מגיע לו השנה לזכות בכדור הזהב. הוא מנהיג את הקבוצה בקלאס, והשערים שלו ברמה הכי גבוהה".

בריאל חגגו אחרי המשחק עם סרטון שבו לוקה מודריץ' חיבק שחקן אחרי שחקן בחדר ההלבשה, שבו צועק וצוהל עם השחקנים ומפזר "ברכות" לכל עבר, כולל צעקות לנאצ'ו "אין כאבים, אין כאבים!". גם דויד אלאבה חגג כשהוא מניף כיסא באוויר, ולאחר מכן כתב במסר לפ.ס.ז', שקיוותה להפוך לאימפריה אירופית: "אל תשבו לנו בכיסא!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully