וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה עקף את די סטפנו, בספרד מתמוגגים: "שחקן היסטורי"

מחמאות לחלוץ ריאל מדריד שכבש שלושער ב-1:3 על פ.ס.ז' שהעלה את הבלאנקוס לרבע גמר ליגת האלופות ועלה למקום השלישי ברשימת כובשי המועדון בכל הזמנים: "הראה עליונות על אמבפה". המספרים והתגובות מההצגה בברנבאו

בריאל מדריד חגגו אמש (רביעי) עם הקהל שמילא את הסנטיאגו ברנבאו בתום ה-1:3 הגדול על פריז סן ז'רמן שהעלה אותם לרבע גמר ליגת האלופות. הבלאנקוס סחבו הפסד 1:0 מבמשחק הראשון שנערך בבירת צרפת ונקלעו לפיגור במשחק אתמול משער של קיליאן אמבפה, אך לשמחחתה יש לה כוכב צרפתי משלה - קארים בנזמה.

החלוץ השווה לאחר שחטף לדונארומה (61), נהנה מבישול גדול של לוקה מודריץ' (75) וחתם שלושער גדול לאחר טעות של מרקיניוס (78) בדרך למהפך גדול של הבלאנקוס ולמקום ברבע הגמר. בנזמה עקף בטבלת הכיבושים את אחד מגדולי שחקנים ריאל בכל הזמנים אלפרדו די סטפנו והוא כעת הכובש השלישי בתולדות ריאל עם 309 שערים.

בנוסף, הפך בנזמה לצרפתי הראשון שכובש שלושה שערים ומעלה בשלושה משחקים בליגת האלופות, ולכובש השלושער המבוגר ביותר במפעל. במארקה העניקו למשחק את הכותרת "בנזמה מראה עליונות על אמבפה", כשבנוסף צויין שם עד כמה הקהל ציפה וחיכה להגעתו של כוכב היריבה לברנבאו, במה שהם מקווים שהיה ביקורו האחרון כשחקן יריב. ב'אס' כינו את בנזמה "שחקן היסטורי".

איש המשחק, קארים בנזמה אמר בסיום המשחק: "הניצחון הזה הוא בשביל האוהדים. התקשינו בהתחלה אבל עכשיו אנחנו רוצים לחגוג את העלייה לשלב הבא. נתנו את כל מה שהיה לנו עד הסוף. כל משחק בליגת האלופות הוא קשה, ידענו שהם אוהדים להחזיק בכדור. במחצית השנייה היינו חזקים מאוד מבחינת האופי והשתלטנו על המשחק. לא הייתה שם טעות מצד דונארומה, אלא לחץ קבוצתי. עם הלחץ הזה אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה, כשכל שחקן עושה מה שהוא צריך לעשות ועם האוהדים לצידנו".

שחקן ריאל מדריד, קארים בנזמה. רויטרס
"שחקן היסטורי". בנזמה/רויטרס

המספרים:

* קארים בנזמה הוא השחקן הצרפתי הראשון שכובש שלושער ומעלה בשלושה משחקים שונים בליגת האלופות.

* קארים בנזמה פתח אמש בפעם ה-500 במדי ריאל מדריד בכל המסגרות, והוא הזר שנמצא במקום השני בנוגע למניין ההופעות שלו בבלאנקוס אחרי רוברטו קרלוס (524).

* בנוסף, בגיל 34 ו-80 ימים, הפך חלוצה הצרפתי של ריאל מדריד לשחקן הכי מבוגר שמבקיע שלושער בליגת האלופות ובכך עקף את אוליבייה ז'ירו.

* ניימאר וקיליאן אמבפה הגיעו ל-12 שערים משותפים מאז עונת 2017/18 - חמישה יותר מכל צמד אחר (מסי-סוארס, פירמינו-סלאח סיפקו שבעה).

* קיליאן אמבפה כבש שמונה שערים בשלבי הנוקאאוט של ליגת האלופות מאז פתיחת העונה שעברה - שלושה יותר מהשחקן שאחריו.

* פריז סן ז'רמן מעולם לא הצליחה לשמור על שער נקי במשך שני משחקים רצופים בליגת האלופות (39 משחקים).

* הצרפתים ספגו שלושה שערים ב-16 דקות ו-41 שניות - הכי גרוע שלהם מאז ה-6:1 מול ברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully