וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתידה תלוי בו: "פריז תשלם כל סכום כדי להשאיר את אמבפה"

ב"לאקיפ" טוענים שעזיבה של הכוכב בקיץ תהיה "הקש ששבר את גב הגמל" מבחינת הבעלים הקטארים. אמיר קטאר החליט להיפטר מניימאר וזימן את אל חלאיפי לשיחת נזיפה, גם מסי יעזוב?

תקציר: נוריץ' - צ'לסי 3:1/ספורט1

ההדחה של פריז סן ז'רמן מליגת האלופות גרמה לצרפתים לנזק עצום, שההשלכות שלו רחבות הרבה יותר מההדחה עצמה. היכולת העלובה של מסי וניימאר, לצד היכולת המצוינת של קיליאן אמבפה שכבש שלושה שערים (שניים מהם נפסלו) וניסה להנהיג את חבריו, מצידה את המועדון בפני דילמה גדולה.

בזמן שבריאל מדריד משוכנעים שאמבפה יחתום אצלם בסוף העונה, בפריז לא מוכנים לוותר על השחקן ובלאקיפ מדווחים הבוקר שהקבוצה תנסה להשאיר את אמבפה בכל מחיר. מבחינת הבעלים של פריז - האמיר מקטאר ונאסר אל חלאיפי, איבוד של אמבפה בקיץ יהיה מבחינת "הקש ששבר את גב הגמל". ולכן הכותרת ב"לאקיפ" הבוקר הייתה "עתידה של פריז תלוי באמבפה".

שחקן פריז סן ז'רמן, קיליאן אמבפה. Soccrates Images, GettyImages
בפריז ינסו להשאיר אותו בכל מחיר. אמבפה/GettyImages, Soccrates Images

בפריז ישלמו כל סכום כדי להשאיר את אמבפה, שמסיים את חוזהו בקיץ. הבעיה היא שהשחקן מצידו הצהיר שהוא רוצה להגיע למועדון תחרותי שזוכה בתארים וכסף לא יהיה השיקול היחיד שלו. בשלב זה נראה שעזיבה של אמבפה עשויה לגרום לקריסה של ממש במועדון וסופו של עידן הכסף והשליטה הקטארית במועדון.

עוד בוואלה!

"ניימאר רמאי מאז שהגיע, מסי בכיס של מודריץ'. הם שכירי חרב"

לכתבה המלאה
ליאונל מסי, ניימאר, שחקני פריז סן ז'רמן. Marcio Machado/Eurasia Sport Images, GettyImages
בפריז סן ז'רמן ינסו להיפטר ממנו בקיץ. ניימאר עם מסי/GettyImages, Marcio Machado/Eurasia Sport Images

ומה עם ניימאר? בצרפת טוענים שבהנהלת פריז סן ז'רמן רותחים מזעם אחרי ההדחה לריאל מדריד בליגת האלופות. על פי דיווח של העיתונאי רומיין מולינה, בקטאר רוצים שניימאר לא ימשיך בעונה הבאה. היחסים הרעים בין המועדון לאביו של הברזילאי לצד הביצועים של השחקן גרמו לאמיר קטאר להחליט לוותר על שירותיו.

בנוסף, נאסר אל חלאיפי זומן אל קטאר כדי לדווח לאמיר על מה שקרה במדריד. בקטאר כועסים מאוד על ההנהלה של המועדון ולא אהבו את התמונות שנראו אחרי המשחק. לפי הדיווח הדרמטי, עובדי פריז סן ז'רמן שמחו מההפסד של הקבוצה בשל היחס שהם מקבלים שם ביום יום. מולינה אף אמר: "אם אוהדי פריז סן ז'רמן היו יודעים 5% ממה שקורה במועדון שלהם, אף אחד לא היה מגיע לאצטדיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully