וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די קאניו: "עדיף רונאלדו, אדם עם נשמה, על פני מסי, חייזר בלי רגשות"

עודכן לאחרונה: 14.3.2022 / 13:52

שחקן העבר האיטלקי על שריקות הבוז בפריס: "מסי המחיש את מגבלות האופי שלו, וניימאר אפילו גרוע יותר". "סאן": "רונאלדו הגדול אי פעם, מסי התגלה כשחקן של מפעלים קטנים"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - טוטנהאם 2:3, כריסטיאנו רונאלדו כבש שלושער/ספורט1

חובבי הכדורגל כבר עורכים שנים ארוכות דיונים מתישים שמשווים בין כריסטיאנו רונאלדו לליאונל מסי, ואין ספק שבימים האחרונים ידו של הפורטוגלי על העליונה. רונאלדו כבש בשבת שלושער מול טוטנהאם והמשיך להיות יקיר לבם של אוהדי מנצ'סטר יונייטד, בעוד ליאו מסי ספג שריקות בוז מאוהדי פריז סן ז'רמן במשחק הבית של הקבוצה מול בורדו.

שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו חוגג. רויטרס
"מסי ירד מהמגרש כשהוא מגרד בראש, אין לו רגשות. אני מעדיף את רונאלדו. אתם רוצים להושיב אותי על הספסל מול מנצ'סטר סיטי? אז אני אחזור לפורטוגל, משם אחזור לאנגליה ואכבוש שלושער"/רויטרס

פאולו די קאניו, חלוץ נבחרת איטליה לשעבר שעשה גם קריירה יפה באנגליה, התייחס ליכולת של ליאו מסי בצרפת והשווה בין הכוכבים. די קאניו התייחס להתנהגות של מסי, על רקע האמוציות של רונאלדו, שבשבוע שעבר לא שיחק מול מנצ'סטר סיטי בגלל פציעה (שנויה במחלוקת), נסע לפורטוגל לכמה ימים, חזר למנצ'סטר, שב להרכב וכבש שלושער.

"מסי ירד מהמגרש כשהוא מגרד בראש, אין לו רגשות", אמר די קאניו ב"סקיי איטליה" אחרי המשחק שבו מסי ספג שריקות בוז מהקהל, "אני מעדיף את כריסטיאנו רונאלדו. אתם רוצים להושיב אותי על הספסל מול מנצ'סטר סיטי? אז אני אחזור לפורטוגל, משם אחזור לאנגליה ואכבוש שלושער. אני מעדיף את הבנאדם עם הנשמה, על פני חייזר בלי רגשות.

"ליאו מסי המחיש את מגבלות האופי שלו. כמובן, מותר לשרוק לו בוז. היו שם אלפי אוהדים שחיכו לו. הם חלמו וקיוו, אבל ההתנהגות שלו לא נכונה.

"וניימאר אפילו גרוע יותר. הוא לא עושה דברים יוצאי דופן. בחודש שעבר הוא אמר שהוא רוצה לעבור ל-MLS כדי שתהיה לו חופשה של שלושה חודשים. באמת, תדע לכבד. כנראה שיש לך בעיות".

עוד בוואלה!

הערב הגדול של רונאלדו: רנגניק החמיא, התפתל והודה ש"זה אתגר לעבוד איתו"

לכתבה המלאה
ליאונל מסי, פריז סן ז'רמן. Diego Souto/ Quality Sport Images, GettyImages
"ב-17 השנים הראשונות של הקריירה שלו, הוא שיחק רק בקבוצה אחת, מוקף בכוכבי על. מהרגע שעזב את ספרד ואת הבועה שלו, הוא נמוג"/GettyImages, Diego Souto/ Quality Sport Images

במקביל, איש הטלוויזיה האנגלי פירס מורגן, שנחשב לידיד קרוב של רונאלדו, ניצל גם הוא את המומנטום וכתב טור ל"סאן". לדברי מורגן, "בשבועות האחרונים רונאלדו היה קורבן של ביקורת של אנשים חכמים שיודעים הכל, שטענו שהוא גמור, עייף, שהקסם שלו אבד, שמכונת השערים נשברה, שהוא זקן מדי ואיטי מדי. אמרו שהוא 'הבעיה' של יונייטד. צפיתי בעניין בשעשוע. כי אם יש משהו שרונאלדו טוב יותר מאשר כיבוש שערים, זה לגרום לפרשנים לסתום את הפה ולאכול את הכובע.

"העובדה שהוא כבש את השער ה-807 והפך לכובש המצטיין בכל הזמנים, הוכיח את הנקודה האמיתית: רונאלדו הוא השחקן הטוב אי פעם. כבר שנים שאני מתווכח עם מעריצי מסי מושבעים כמו גארי ליניקר, שמסרבים להשלים עם העובדה שהאיש שלהם הוא לא ה-GOAT. אבל האמת, ככל שהעונה הזאת מתקדמת, הדיון נגמר.

"למשל, רק שחקן אחד כבש העונה יותר שערים מרונאלדו בפרמיירליג (סלאח), אבל 91 שחקנים כבשו יותר ממסי בליגה הצרפתית. אין ספק שמסי הוא גאון. אבל כבר שנים אני חושד שנכונעה הטענה שהוא שחקן של מסגרות קטנות (תרגום מילולי של המונח האנגלי flat-track bully).

"ב-17 השנים הראשונות של הקריירה שלו, הוא שיחק רק בקבוצה אחת, מוקף בכוכבי על. מהרגע שעזב את ספרד ואת הבועה שלו, הוא נמוג ונעלם מהר יותר מחוש הטעם שלי כשחליתי בקורונה.

"רונאלדו לעומת זאת עבר מועדונים, ומדינות, לקח על עצמו אתגרים חדשים, בפורטוגל, אנגליה, ספרד ואיטליה. ובכל מקום אליו הגיע, זכה בתארים, סיפק את הסחורה ושבר שיאי כיבוש. בניגוד למסי, הוא באופן מכוון הוציא את עצמו שוב ושוב מאזור הנוחות שלו, ובניגוד למסי, עושה נסים בליגות הקשות מכולן. זה לא בגלל שהוא מוכשר יותר ממסי, אלא כי יש לו חוסן מנטאלי ונחישות. מה שהופך אותו לגדול אי פעם זה האמונה העצמית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully