וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו הפך לכובש המצטיין בכל הזמנים. פוגבה: "הוא הטוב בעולם"

עודכן לאחרונה: 12.3.2022 / 22:19

הפורטוגלי הפך לכדורגלן המקצועני עם הכי הרבה שערים בהיסטוריה (807) ועבר את ביצאן האוסטרי. גם בטוטנהאם מחמיאים ("הוא היה מבריק"), פוגבה והפרשנים גיחכו: "תמשיכו לקרוא לו בעיה". ריאל מדריד בירכה, מסי ידביק אותו?

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - טוטנהאם 2:3, כריסטיאנו רונאלדו כבש שלושער/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו הפך היום (שבת) לכדורגלן המקצועני שכבש הכי הרבה שערים בהיסטוריה, אחרי שהשלים שלושער במדי מנצ'סטר יונייטד מול טוטנהאם והגיע ל-807 שערים בקריירה.

הפורטוגלי, שחזר להרכב קבוצתו אחרי פציעה "מסתורית" ודיווחים על מתיחות בינו לבין המאמן רנגניק, פתח עם פצצה מ-30 מטר שקבעה 0:1, בהמשך קבע 1:2 אחרי בישול של סאנצ'ו ודחיקה מקרוב, ואחרי שטוטנהאם השוותה ל-2:2 הוסיף את השלישי בנגיחה בערב מושלם מבחינתו.

חלוקת השערים של רונאלדו

5 - במדי ספורטינג ליסבון
136 - במדי מנצ'סטר יונייטד
450 - במדי ריאל מדריד
101 - במדי יובנטוס
115 - במדי נבחרת פורטוגל

אנטוניו קונטה, מאמן טוטנהאם, אמר על ההפסד של קבוצתו: "אי אפשר לקנות ניסיון, יש לנו הרבה צעירים, ונקווה שילמדו. רונאלדו? אנחנו מדברים על שחקן שלא רק היום המחיש למה הוא שחקן בכיר, גדול. רונאלדו ומסי הם השניים הכי טובים של דורנו. כשאתה משחק מול שחקן כזה, הוא מכריע. בלי רונאלדו, ליונייטד לא היה היום ערב טוב". גם הוגו לוריס החמיא: "זה כואב, אבל רונאלדו היה במיטבו, מאוד אגרסיבי ברחבה. קשה לשמור עליו. בשער הראשון נתנו לו קצת מרחב, וזה מה שקרה".

פול פוגבה החמיא לחברו בסיום: "רונאלדו היה מבריק. זה מה שהיינו צריכים, תגובה. כבשנו שערים נהדרים. גם כשספגנו, כבשנו והגבנו. כולם יודעים מי זה כריסטיאנו, אין צורך לדבר עליו. זה מה שהוא עושה. הוא לא שיחק במשחק הקודם, חזר וכבש שלושער, וכולם שמחים". פוגבה הגיב גם הוא לטענה שרונאלדו הוא "הבעיה" של יונייטד, ואמר: "הוא מעולם לא היה הבעיה. כשיש לך בקבוצה את החלוץ הכי טוב בעולם, לא יכול להיות שהוא הבעיה".

רק כדי להמחיש כמה זמן הוא בטופ, בינואר 208 כריסטיאנו כבש את השלושער הראשון שלו בפרמיירליג, ו-14 שנה וחודשיים לאחר מכן, הוא שוב כובש שלושער ולוקח הביתה את כדור המשחק. "רונאלדו הוא הבעיה, כך אומרים", גיחך בסיום המשחק הפרשן ריו פרדיננד. גם פטריס אברה, עוד שחקן עבר של יונייטד שמשמש כיום כפרשן, צייץ: "אחי, בבקשה תמשיך להיות הבעיה".

רונאלדו עבר את יוזף ביצאן האוסטרי, ששיחק בין 1931 ל-1955, וכבש את רוב השערים שלו במדי סלאביה פראג, כולל מאזן אדיר של 427 שערים ב-221 משחקים במדי הקבוצה. ליאונל מסי במקום השלישי עם 759 שערים, פלה במקום הרביעי עם 757.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully