וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב הגדול של רונאלדו: רנגניק החמיא, התפתל והודה ש"זה אתגר לעבוד איתו"

עודכן לאחרונה: 13.3.2022 / 11:15

כריסטיאנו חגג שלושער וסתימת פיות מול טוטנהאם: פגישת הפסגה עם בריידי והפרגונים, התגובה של רנגניק להצגה ("מאתגר לאמן אותו") וההצהרה החד משמעית: "הוא גאון"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - טוטנהאם 2:3, כריסטיאנו רונאלדו כבש שלושער/ספורט1

אורח כבוד היה אתמול (שבת) ביציע ה-VIP באולד טראפורד: טום בריידי הגיע למשחק של מנצ'סטר יונייטד מול טוטנהאם על מנת לצפות בכריסטיאנו רונאלדו, וקיבל תמורה מלאה כשראה את הכוכב הפורטוגלי כובש שלושער והופך לכובש המצטיין בכל הזמנים, כשהוא מוליך את קבוצתו לניצחון 2:3 חשוב.

בריידי, הקווטרבק הגדול בכל הזמנים שהודיע לפני מספר שבועות על פרישה, שיחק בטמפה ביי באקנירס, שגם היא בבעלות של משפחת גלייזר. לפני פתיחת המשחק בריידי צייץ איחולי הצלחה לידידיו הארי קיין ורונאלדו, וכתב: "הנה זה מתחיל! כריסטיאנו נגד קיין. אני עלול להתרגש אם תכבוש הארי, אבל אני הולך עם יונייטד הערב".

עוד בוואלה!

כריסטיאנו רונאלדו הפך לכובש המצטיין בכל הזמנים. פוגבה: "הוא הטוב בעולם"

לכתבה המלאה

וכצפוי עם בריידי, הלך לו טוב גם הפעם, כשנפל על משחק אגדי של כריסטיאנו, שסיים עם שלושער נהדר, כולל הפצצה מרחוק בדקה ה-12, דחיקה אופיינית בדקה ה-39, ונגיחה עוצמתית שהפכה לשער ניצחון בדקה ה-82 אחרי שטוטנהאם השוותה פעמיים.

אחרי אחד השערים בריידי צייץ סרטון של רונאלדו קורא את שאגת השמחה המוכרת שלו ("סייייווווו"), ובתום המשחק בריידי ירד לדשא ונראה משוחח עם רונאלדו, במה שכבר הוכתר כ"שיחת הגדולים בכל הזמנים" (GOAT Talk).

רונאלדו כבר עומד העונה על 18 שערים במדי יונייטד, אבל בתקשורת ובקרב הפרשנים נשמעת הטענה כאילו יונייטד הוא "הבעיה" של מנצ'סטר יונייטד, גם בגלל שהוא יוצר בעיות אגו ומתיחויות בחדר ההלבשה לכאורה, וגם בגלל בעיות מקצועיות מאחר שאינו משתתף במשחק הלחץ ובמאמץ ההגנתי.

אתמול רבים גיחכו על הטענה הזאת, וגם פול פוגבה אמר בסיום ש"הוא מעולם לא היה בעיה, כשיש לך בקבוצה את החלוץ הכי טוב בהיסטוריה, זה לא יכול להיות בעיה. היום הוא הראה למה הוא כריסטיאנו רונאלדו. כולם יודעים מי הוא, אין צורך להסביר ולספר, זה מה שהוא עושה. הוא לא שיחק במשחק הקודם, חוזר, וכובש שלושה שערים, וכולם שמחים".

אנטוניו קונטה מברך את כריסטיאנו רונאלדו אחרי הניצחון של יונייטד 2:3 על טוטנהאם. רויטרס
לקונטה לא נותר אלא לברך/רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו חוגג שער לזכות מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
פוגבה מביט בתדהמה. רונאלדו/רויטרס

רלף רנגניק, שעל פי דיווחים נמצא במתיחות עם רונאלדו, אמר על כובש השלושער: "היום הייתה ההופעה הכי טובה שלו, לפחות מאז שאני הגעתי. הוא היה טוב באימון ביום חמישי, ובגלל זה החלטתי לפתוח איתו. הופעה פנטסטית מצדו, אבל גם מהקבוצה כולה". הקהל באולד טראפורד התמוגג מהפורטוגלי, ורנגניק אומנם החמיא, אבל התעקש ואמר: "הוא מסוגל לעשות דברים כאלה, אבל הוא יכול לעשות את זה רק ביחד עם הקבוצה. הייתה הופעה פנטסטית. זה לא היה רק שלושת השערים, אלא חלק מהקבוצה שידעה להחזיק בכדור".

רונאלדו היה פצוע בשבוע שעבר, נסע למספר ימים לפורטוגל, ובאנגליה העריכו שזה חלק ממתיחות בינו למאמן. רנגניק הודה ש"זה מאתגר לאמן אותו", ואמר: "התבדחנו על זה, שאולי זה הגיוני לשלוח אותו לפורטוגל לשלושה ימים, שלא יתאמן איתנו יומיים, ואז יחזור לאימון ביום חמישי - אם בסוף ככה הוא משחק. אולי נעשה את זה עד סוף העונה...

"כן, זה מאתגר, זה בהחלט אתגר עם שחקן כמוהו. אבל הוא הראה שעדיין יש לו את האיכות לשחק במועדון כמו מנצ'סטר יונייטד. ואם אנחנו רוצים להצליח עד תום העונה, נהיה חייבים לעבוד ביחד. הוא הראה שיש לו יכולות פיזיות, אבל עלינו גם להודות שהוא לא תמיד היה ככה בשבועות ובחודשים האחרונים".

אתמול היו אלה ריו פרדיננד ופטריס אברה, שני פרשנים ושחקני עבר של יונייטד, שצייצו בציניות על כך שרונאלדו הוא "הבעיה". רוי קין אמר אחרי המשחק ש"רונאלדו נראה כועס. לא יודע מה קרה בשבועיים האחרונים, אבל נראה שהוא עצבני ממשהו, הוא שיחק עם המון אגרסיות. אתה צריך אותו בקבוצה שלך. האם הוא היה בשיאו העונה? כנראה שלא, היו לו הרבה החמצות. אבל אני עדיין טען, אם רונאלדו בקבוצה שלך, יש לך יותר סיכוי לנצח. הבחור גאון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully