וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניימאר עצבני, הוא לא מבין איך מאשימים אותו בהדחה מול ריאל"

בצרפת נטען כי הברזילאי לא ביקש לעזוב את פ.ס.ז', אך מקורביו "שאלו שאלות". אמבפה התאכזב מהשריקות לחבריו ולא שכח שהקהל קרא נגדו בפתיחת העונה

לוקה מודריץ' חוגג בחדר ההלבשה את הניצחון של ריאל מדריד/אתר רשמי, ריאל מדריד

הכוכבים בפריז סן ז'רמן עדיין לא נרגעו מההדחה מליגת האלופות ומשריקות הבוז של הקהל הביתי בניצחון הליגה על בורדו. בעוד ליאונל מסי "רוצה לענות למבקרים על המגרש", ניימאר מבין את האכזבה של האוהדים אך מתוסכל משריקות הבוז לעברו ולעבר חבריו הארגנטינאי.

שחקן פריז סן ז'רמן, ניימאר. רויטרס
רוצה לעזוב או לא? ניימאר/רויטרס

לאחר שבספרד נטען כי סרחיו ראמוס וניימאר מחפשים את דרכם החוצה מעיר האורות, ב"RMC" נטען כי הברזילאי לא הגיש בקשה כזו בפני ההנהלה, כאשר גם מצד המועדון אין סימנים של רצון להיפרד. עם זאת, ניימאר "העצבני מהמצב אמר למקורביו 'לשאול שאלות', בלי סימני כוונה לעזוב".

"ניימאר לא מבין איך מאשימים אותו ומטילים עליו את האחריות להפסד לריאל מדריד. הטיסה שלו לברצלונה אחרי הניצחון על בורדו כדי לשהות על ילדיו נועדה גם כדי 'לקחת אוויר' מכל מה שקרה בימים האחרונים", נאמר ב-RMC.

שחקן פריז סן ז'רמן, קיליאן אמבפה. Soccrates Images, GettyImages
לא שכח שגם נגדו שרקו בעבר. אמבפה/GettyImages, Soccrates Images

בנוגע לאפשרות שהברזילאי, שמחזיק בחוזה עד 2025, יעזוב בכל זאת בסיום העונה נכתב: "יצטרכו להמתין מספר שבועות כדי להבין את השפעת אירועי השבוע האחרון עליו. המשכורת שלו, כמעט 30 מיליון יורו בעונה, עלולה להוות מכשול אם יהיה רצון להיפרד מכיוון שמעט מאוד קבוצות יכולות לעמוד בסכום הזה".

בעוד ניימאר ומסי היו היחידים במהלך הניצחון על בורדו ש"זכו" לשריקות בוז, בהצגת השחקנים שריקות הבוז היו לכל השחקנים פרט לאחד - קיליאן אמבפה. אמנם הכוכב הצרפתי, שהבקיע את שני השערים מול ריאל מדריד זכה לקבלת פנים חיובית מהקהל, אך גם הוא התאכזב מהשריקות. על פי ה"לאקיפ" הוא לא שכח שאותם אוהדים שרקו לו בוז בפתיחת העונה הנוכחית, אז סירב להאריך את חוזהו בפ.ס.ז' וביקש לעבור מיידית לבירת ספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully