וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס סימנה ארבעה שחקנים מצ'לסי, ו"הבריזה" לסוכנו של דיבאלה

עודכן לאחרונה: 10.3.2022 / 16:19

הבלוז לא יכולים למכור תחת הסנקציות הנוכחיות את ז'ורז'יניו, זייש ופוליסיץ', אך רודיגר עשוי להגיע כשחקן חופשי. המועדון דחה את הפגישה עם נציגו של החלוץ, שצפוי לבחון הצעות אחרות

תקציר: יובנטוס - ספציה 0:1/ספורט1

עם ההודעה של ממשלת בריטניה כי נכסיו של רומן אברמוביץ' הוקפאו, הקבוצה שבבעלותו צ'לסי נקלעה ליממה של חוסר ודאות. במצב הנוכחי, אלופת אירופה לא יכולה למכור כרטיסים ומוצרים שיווקיים, כאשר היא גם לא תוכל למכור שחקנים, לצרף שחקנים חדשים או לחתום על חוזים חדשים.

מי שבינתיים מחכה לבשורה כי צ'לסי תוכל למכור שחקנים במצבה הנוכחי היא יובנטוס, שסימנה ארבעה מכוכבי הבלוז על פי דיווח ב"גאזטה דלו ספורט". קשר נבחרת איטליה, ז'ורז'יניו, הוא "מטרה עליונה עבור הביאנקונרי", בעוד חכים זייש וכריסטיאן פוליסיץ' סומנו כתכנית גיבוי לניקולו זאניולו מרומא. הגברת הזקנה גם חושקת בשירותיו של הבלם אנטוניו רודיגר, שמסיים חוזה בסוף העונה ויוכל להגיע בלי קשר לסנקציות על קבוצתו הנוכחית.

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס מאוכזב. CPS Images, GettyImages
מתרחק מיובנטוס. דיבאלה/GettyImages, CPS Images

במקביל, פאולו דיבאלה הולך ומתרחק מהארכת חוזה בקבוצה. סוכנו של החלוץ, חורחה אנטון, נחת באיטליה לפני מספר ימים והיה אמור להיפגש עם נציגי יובנטוס היום (חמישי), אך הופתע לשמוע שהפגישה נדחתה לפגרת הנבחרות בעוד שבועיים מתוך רצון המועדון שהשחקנים שמסיימים חוזה יגלו מחויבות מקסימלית בשלושת המשחקים שיתקיימו עד אז, מול סמפדוריה, ויאריאל וסלרניטנה.

עוד בוואלה!

בריטניה הקפיאה את נכסיו של רומן אברמוביץ': הפעילות של צ'לסי תוגבל

לכתבה המלאה

לפי דיווח ב"גאזטה דלו ספורט", בכל יום שעובר דיבאלה משתכנע יותר שיובנטוס לא מעוניינת להשאיר אותו, והוא מתכוון לבחון הצעות מקבוצות אחרות באירופה. המגעים בין הצדדים נמשכים כבר מספר חודשים ובינתיים לא הושג שום סיכום, כאשר מספר 10 של הביאנקונרי דורש יותר כסף ממה שהמועדון מוכן לשלם לו בשלב זה.

בשל העובדה שבקיץ הוא יהפוך לשחקן חופשי, הארגנטינאי בן ה-28 רשאי לנהל משא ומתן באופן חופשי עם איזו קבוצה שיחפוץ, ומי שהוזכרה השבוע כמועמדת לצרפו היא האלופה המכהנת אינטר. ביום שני נכתב ב"גאזטה" כי מנכ"ל הנראזורי ג'וזפה מארוטה תכנן לחכות להתפתחויות מהפגישה בין יובנטוס לדיבאלה על מנת להבין אם רלוונטי להגיש לחלוץ הצעה, וייתכן שדחיית הפגישה תגביר כעת את רצונו של השחקן להקשיב למועדונים אחרים. קבוצות נוספות שסומנו כמתעניינות בדיבאלה הן טוטנהאם, ברצלונה ומנצ'סטר סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully