וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה הקפיאה את נכסיו של רומן אברמוביץ': הפעילות של צ'לסי תוגבל

החלטה דרמטית של ממשלת בריטניה על רקע המאבק בפוטין: אברמוביץ' לא יוכל למכור את הקבוצה, צ'לסי לא תוכל למכור כרטיסים למשחקיה או לרכוש שחקנים

תקציר: ברנלי - צ'לסי 4:0/ספורט1

ממשלת בריטניה הטילה סנקציות על רומן אברמוביץ' והקפיאה את כל נכסיו בבריטניה, כולל את קבוצתו צ'לסי. כידוע, אברמוביץ', האוליגרך הרוסי, נחשב למקורב לוולדימיר פוטין, וההחלטה של הממשלה מגיעה על רקע הניסיון להטיל סנקציות כלכליות על פוטין, רוסיה והאוליגרכים המקורבים אליו. אברמוביץ' הוא אחד משבעה אוליגרכים שהממשלה הטילה עליו סנקציות.

ההחלטה משפיעה על הפעילות של צ'לסי. הקבוצה כמובן תוכל להמשיך לשחק ולהשתתף במסגרות הכדורגל, אבל כרגע אברמוביץ' לא יוכל למכור את הקבוצה. הממשלה תהיה חייבת לתת אישור מיוחד לעסקת מכירה של אלופת אירופה המכהנת, והכסף לא יוכל לעבור לעת עתה לאברמוביץ', בצורה ישירה או עקיפה.

עוד נטען כי צ'לסי לא תוכל למכור כרטיסים למשחקיה, ורק בעלי מינויים יוכלו ללכת למשחקיה הביתיים. כמו כן נאסר עליה למכור מוצרים שיווקיים, והיא לא תוכל לעת עתה להחתים שחקנים חדשים או לחתום על חוזים חדשים. נותנת החסות של צ'לסי, החברה "3", השהתה באופן זמני את ההסכם עם צ'לסי, והמשמעות היא שסמלה לא יופיעה על חולצות המשחק וברחבי הסטמפורד ברידג'.

בעלי צ'לסי רומן אברמוביץ'. רויטרס
מה יעלה בגורלה של צ'לסי? רומן אברמוביץ'/רויטרס

ב-19 שנותיו כבעלים, האוליגרך הרוסי הפך את המועדון לאחד הגדולים באירופה והציב אותו בבמה המרכזית של הכדורגל העולמי, כאשר רגעי השיא הגיעו ב-2012 ואשתקד, אז הקבוצה זכתה בליגת האלופות. כמו כן, תחת אברמוביץ' צ'לסי זכתה בחמש אליפויות אנגליה, חמישה גביעים, שלושה גביעי ליגה, פעמיים בליגה האירופית, והשנה גם בסופרקאפ האירופי ובגביע העולם למועדונים.

הסוכן של אחד משחקני צ'לסי תהה: "איך הם יכולים למנוע ממועדון למכור שחקנים? בטוח יש חוק בדיני עבודה שמונע דבר כזה, ושחקנים לא יהפכו לאסירים בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully