וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוכל לאחר שצ'לסי הוגרלה מול ריאל: "אין אתגר קשה מזה"

מאמן צ'לסי התייחס למפגש עם ריאל ברבע גמר ליגת האלופות והביע תקווה שקבוצתו תשחק מול קהל: "המשחק הוא בשביל האוהדים"

תקציר: צ'לסי - ניוקאסל 0:1/ספורט1

הגרלת רבע גמר ליגת האלופות שנערכה היום (שישי) במשרדי אופ"א בשוויץ הניבה מפגש מסקרן במיוחד, כאשר אלופת אירופה צ'לסי תתמודד מול ריאל מדריד שזכתה 13 פעמים בעבר במפעל. הבלאנקוס שהדיחו את פריז סן ז'רמן בשמינית הגמר בתום 2:3 בסיכום שני המפגשים מגיעים מפסגת הליגה הספרדית בעוד הבלוז נמצאים במקום השלישי בפרמיירליג כשהם רחוקים 11 נקודות ממנצ'סטר סיטי שבמקום הראשון, ובעיקר מצויים באי ודאות בשל הדחתו של הבעלים רומן אברמוביץ'.

מאמן צ'לסי תומאס טוכל התייחס לזהות היריבה ברבע הגמר: "זה הולך להיות קשה. אין אתגר גדול יותר מלשחק מול סנטיאגו ברנבאו מלא. יש התרגשות רבה לקראת המפגש הזה". המאמן הגרמני התייחס גם לאפשרות שצ'לסי תשחק את המשחק הביתי בהתמודדות ללא קהל: "הכדורגל הוא בשביל האוהדים כך שאני מקווה שייצא לכך פיתרון". לפי הפרסומים בספרד, ריאל מדריד כבר הבהירה כי היא מסרבת להחליף ביתיות ולא תנסה לסייע לצ'לסי בנושא הקהל.

טוכל יגיע למפגש עם הבלאנקוס כשהוא עדיין לא הפסיד מולה בשש הפעמים שעמד מולה כמאמן יריב בליגת האלופות (שני ניצחונות וארבע תוצאות תיקו). אף מאמן לא הצליח להחזיק במאזן כזה מול ריאל מדריד לאחר כמות כזו של משחקים מולה, וצ'לסי חולמת שמאמנה ימשיך להחזיק במאזן נקי מהפסדים מול הספרדים גם לאחר שני משחקי רבע הגמר.

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי אימן בצ'לסי בשנים 2009-2011 וכמו תומאס טוכל, גם הוא מחזיק בהישג שאף מאמן הבלוז מעולם להא השיג. טוכל הוא המאמן היחיד בהיסטוריה של צ'לסי שזכה גם בליגת האלופות, הסופר קאפ האירופי וגביע העולם לקבוצות, בעוד האיטלקי הוא היחיד שזכה עם הלונדונים בדאבל (עונת 2009/10).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully