וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פיטורי דוד: ואן דן ברג מונה למאמן הנוער של מכבי תל אביב

25.12.2021 / 15:02

הצהובים הכריזו על ההולנדי, שהיה בצוות האימון של הקבוצה הבוגרת, כמחליפו של המאמן שפוטר השבוע וטען כי סיים את דרכו רק בעקבות יחסיו עם ואן לוון

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:1/ספורט1

מכבי תל אביב הודיעה על פיטוריו של מאמן קבוצת הנוער, אורי דוד, לפני כ-48 שעות, ומאז הצדדים הטיחו האשמות זה בזו. תחילה היה זה דוד, עובד המועדון בכ-20 השנים האחרונות, שבשיחה עם וואלה! ספורט טען כי פוטר "כי אני איש של פטריק ואן לוון", מאמן הקבוצה הבוגרת שפוטר מוקדם יותר העונה, כידוע, ואילו מכבי תל אביב השיבה לטענותיו בגיחוך ובין השאר הסבירה כי סיים את דרכו בגין התנהלות פסולה, זריקת שחקנים מהאימונים ויחסים עכורים עם עובדים אחרים במועדון.

היום (שבת), שעה קלה לאחר שקבוצת הנוער ניצחה 0:4 באשקלון והעפילה לשלב הבא בגביע המדינה בהדרכת שחקן העבר דדי בן דיין, ששימש כעוזרו של דוד העונה, הצהובים הודיעו על מחליפו של דוד - וזהו ההולנדי פטר ואן דן ברג, שהצטרף למועדון ביולי האחרון כאחד מעוזריו של ואן לוון בקבוצה הבוגרת.

פטר ואן דן ברג מאמן קבוצת הנוער של מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
המאמן החדש של נוער במכבי תל אביב. ואן דן ברג/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער, קלאודיו בראגה, אמר לאתר הרשמי של המועדון לאחר המינוי: "פטר מביא איתו ניסיון וידע רב אותם צבר במהלך קריירת המשחק והאימון שלו בחו"ל. מאז הצטרף למכבי, פטר הראה לנו שיש לו את היכולות לאחד אנשים ממחלקות שונות במועדון בנוסף למיומנויות בין-אישיות הנחוצות כל כך במיוחד בעבודה של קידום קבוצה ושחקנים בשכבת הגיל הזאת. אנו משוכנעים כי פטר יסייע לקחת את השחקנים לשלב הבא בקריירה שלהם ומאחלים לו בהצלחה".

ואן דן ברג הוסיף: "אני מודה לאמון שמכבי הביעה בי להדריך את הדור הבא של שחקנים פוטנציאליים לקבוצה הבוגרת. אני מחכה להתחיל בעבודה עם קבוצת הנוער החל ממחר ומעוניין לנצל הזדמנות זאת על מנת לאחל לכולם בקבוצה הבוגרת בהצלחה לעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully