וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב משיבה לאורי דוד: הסיבות לפיטורי מאמן הנוער

24.12.2021 / 14:21

התנהלות פסולה, זריקת שחקנים מהאימון, יחסים עכורים עם עובדים. הצהובים מסבירים ומגיבים בגיחוך לטענות שקשורות לואן לוון

במכבי תל אביב לא מורגלים לסערות דומות לאלו שיצר אתמול מאמן קבוצת הנוער המפוטר, אורי דוד. כזכור, אתמול הוציאה מכבי בשעות הערב הודעה על פיטוריו של דוד מקבוצת הנוער שמדורגת במקום השני בטבלה, עם אותו מספר נקודות כמו המוליכה מ.ס. אשדוד בהפרש שערים. מיד לאחר מכן, דוד החליט לא לשתוק ומאז הוא התראיין במקומות רבים כאשר לטענתו הבסיס לפיטוריו הוא החברות שלו עם פטריק ואן לוון. לדברי דוד שהובאו כאן אתמול, הסיבה העיקרית שהוחלט במכבי לפטרו היא יחסיו הקרובים עם ההולנדי.

היום החליטו במכבי תל אביב קצת לשחרר את הפקק ולספר יותר על מה שהוביל לפיטוריו. לדברי גורמים במועדון מי שפיטר את דוד הוא המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, קלאודיו בראגה הפורטוגלי, שלדברי גורמים הזהיר את דוד כמה פעמים ואפילו זימן אותו לשימוע כדי לתת לו הזדמנות אחרונה להביא את הצד שלו לפני פיטוריו.

בבסיס הטענות כלפי דוד נמצאים לדברי גורמים במועדון, מערכת יחסים לא טובה עם חלק מאנשי הצוות שלו וכן התעלמות מהבקשה של בראגה עצמו לחדול מלזרוק שחקנים מהאימונים ולהיות הרבה יותר סבלני כלפיהם. במועדון מוסיפים שאחרי משחק דרבי בו הפסידה הקבוצה, התפרץ דוד כלפיי אנשים של הפועל תל אביב ודיבר אליהם בצורה שבמכבי תל אביב לא רוצים שתהיה חלק מההתנהלות של עובדי המועדון.

אורי דוד, מאמן קבוצת הנוער של מכבי תל אביב לשעבר. מכבי תל אביב, אתר רשמי
אורי דוד לצד ואן לוון/אתר רשמי, מכבי תל אביב

במכבי תל אביב משתוממים מצד אחד מההחלטה של דוד לדבר בכל מקום ולהעלות לדבריהם "טענות שקריות", אבל מצד שני היה גם מי שאמר הבוקר: "אם הוא טוען כך עכשיו, זה רק מחדד עוד יותר למה היה צריך לסיים את ההתקשרות איתו".

במכבי תל אביב טוענים שדוד קיבל מכתב מהמועדון ובו פירוט מלא המסביר מדוע הוחלט לפטר אותו, כאשר קרוב לוודאי שלסיבות שהובאו כאן יש חלק מרכזי במכתב.

דוד מצדו, ממשיך לטעון כל העת שהוא עבד ללא דופי ולראייה, היה חלק ממכבי תל אביב במשך 14 שנים עד שהוחלט כעת לסיים את דרכו. בעניין הטענות לכך שהקשר בינו לבין ואן לוון הוביל לפיטוריו, אמרו במכבי תל אביב בביטול: "פטריק הביא את קלאודיו בראגה לנהל את מחלקת הנוער שלנו, אז למה אנחנו לא מפטרים אותו? ולמה יש מחשבה למנות את פטר ואנדן ברג למאמן הנוער, כשפטריק הביא גם אותו להיות העוזר שלו בקבוצה הבוגרת?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully